Nasze M5
Re: Nasze M5
Witam, z mojego doświadczenie z przepływkami a w ciągu 2lat wymiana dwa razy(jak nie trzy), wynika że większość z nas posiada zamiast zwykłych filtrów powietrza wkłady K&N lub stożki. U mnie po kazdym czyszczeniu filtów i oliwieniu (tymi orginalnymi środkami) zaczynały się problemy z przepłyką. Gdzieś na jakimś forum ktoś coś podobnego dostrzegł i to chyba jest prawda że ten olejek osadza się na przepływce i zakłuca jej prace. Koledzy u mnie w dolocie do przepływki jest tak prawie nie widoczna warstewka tej oliwy a u was??
A poza tym mam gdzieś kontakt do goscia co sprzedaje przepływki używki (z rozbitków) ale z gwarancją (chyba 2 miechy) w cenie 300-400zł. Poszukam jak ktoś bedzie zainteresowany to udostepnie.
pozdro
A poza tym mam gdzieś kontakt do goscia co sprzedaje przepływki używki (z rozbitków) ale z gwarancją (chyba 2 miechy) w cenie 300-400zł. Poszukam jak ktoś bedzie zainteresowany to udostepnie.
pozdro
---- ///M ----
Re: Nasze M5
Dzinkins, pisz o doświadczeniach z przepływkami w wątku o przepływkach 
Ja mam u siebie papierowe filtry powietrza.

Ja mam u siebie papierowe filtry powietrza.
Pozdrówka!
Re: Nasze M5
Wydaje mi się, że martwe pixele na wyswietlaczu zaczynają sie pojawiać wraz z jakimś przebiegiem.... hmm ?
Jak myślicie?
Jak kupilem swoje e39 z przbiegiem 83 tys to zadnego pixel feller nie było.
Teraz jest 20 tys km więcej, i zaczynają mi sie pojawiać marte pixele.
Naleciało mnie tak oglądając M5 z przebiegiem 103 tys km, a która ma nawet błędy na sekcji wyświetlacza z temperaturą.
Jak myślicie?
Jak kupilem swoje e39 z przbiegiem 83 tys to zadnego pixel feller nie było.
Teraz jest 20 tys km więcej, i zaczynają mi sie pojawiać marte pixele.
Naleciało mnie tak oglądając M5 z przebiegiem 103 tys km, a która ma nawet błędy na sekcji wyświetlacza z temperaturą.
Pozdrówka!
Re: Nasze M5
AA nie. W e38 mam 290tys i piksele w zegarach wypas, z kolei w e39 polowa juz nie dziala. Na szczescie latwo to naprawic domowymi sposobami.
Re: Nasze M5
Zgadza się. To przypadłość chyba tylko E39.Camil pisze:AA nie. W e38 mam 290tys i piksele w zegarach wypas, z kolei w e39 polowa juz nie dziala. Na szczescie latwo to naprawic domowymi sposobami.
ZJAR
Re: Nasze M5
Ogolnie to przypadlosc e38, e39, e36 glownie. Naprawa mega prosta.
Re: Nasze M5
Napiszesz wkoncu jak to sie naprawia czy jak?Camil pisze:Ogolnie to przypadlosc e38, e39, e36 glownie. Naprawa mega prosta.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Nasze M5
Wpisz sobie w goglach: naprawa pikseli bmw. Wyskocza piekne tutoriale z fotkami. Ja wiem jak to robic, ale jak to opisze to i tak nikt nie zrozumie bez fotek. Tak wiec zycze milego nakluwania 

Re: Nasze M5
Otóż liczniki VDO od roku produkcyjnego 2003 (czyli... ostatniego E39) mają poprawiony feler i tasiemka jest na innej zasadzie jak ta, ktora sie psuje. Szkoda tylko ze oryginalne zegarki są w mocnej cenie, i ekonomiczniej naprawić...
Re: Nasze M5
Ja mam e39 04/2003 i feler jakos wystepuje 

Re: Nasze M5
Źle napisałem. 2004.
Ja miałem 10/2003 E39 (touring, dlatego taki późny) i też się spsuło, kiedy jeszcze auto było na gwarancji wymieniłem zegary na nowe i faktycznie te nowe są inne, widac ze są lutowane a nie gumkowane.
Ja miałem 10/2003 E39 (touring, dlatego taki późny) i też się spsuło, kiedy jeszcze auto było na gwarancji wymieniłem zegary na nowe i faktycznie te nowe są inne, widac ze są lutowane a nie gumkowane.
Re: Nasze M5
Mam problem z nadkolami, czy powinny mieć otwory na hamulce czy nie?
ETK pokazuje mi numer części z informacją: "Without brake air channel" (pozycja numer 14)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/
Jak w ETK wybieram E39 540i to już pokazują się dwa rodzaje nadkoli, z otworami i bez.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/
Jak macie u siebie?
ETK pokazuje mi numer części z informacją: "Without brake air channel" (pozycja numer 14)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/
Jak w ETK wybieram E39 540i to już pokazują się dwa rodzaje nadkoli, z otworami i bez.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/
Jak macie u siebie?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Nasze M5
Pisałem również o tym na pierwszej stronie tego wątku i u nikogo którego M5 e39 widziałem nie było tych otworów.Marcin_Os pisze:Mam problem z nadkolami, czy powinny mieć otwory na hamulce czy nie?
ETK pokazuje mi numer części z informacją: "Without brake air channel" (pozycja numer 14)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/
Jak w ETK wybieram E39 540i to już pokazują się dwa rodzaje nadkoli, z otworami i bez.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /air_duct/
Jak macie u siebie?
Re: Nasze M5
Ciekawe czy te z otworami będą pasować i czy da się jakoś poprowadzić dodatkowe chłodzenie.Artur_M5 pisze:Pisałem również o tym na pierwszej stronie tego wątku i u nikogo którego M5 e39 widziałem nie było tych otworów.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Nasze M5
Każde M5 ma nadkola bez otworów. Nie potrafię stwierdzić dlaczego, jaka jest logika, skoro 530d/540i miały otwory, ale oczywiście - możesz kupić nadkola z otworami i kanały powietrzne żeby sobie doprowadzić chłodne powietrze z przodu.
Tu już ktoś przerabiał temat - masz gotowca
http://www.louv.tv/cars/m5/ducts/
Pomijam estetykę grilla z "dziurami", ale nie przedkładam nad sensowność tego rozwiązania.
Tu już ktoś przerabiał temat - masz gotowca

http://www.louv.tv/cars/m5/ducts/
Pomijam estetykę grilla z "dziurami", ale nie przedkładam nad sensowność tego rozwiązania.