wał w m5

1998-2003 | silnik: S62B50
K3m0T1989
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:21
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

wał w m5

Post autor: K3m0T1989 » pt paź 30, 2009 14:24

witam wszystkich,
otoz zaczynam ze szwagrem zabawe w drifcie, auto mialo wczesniej 4.4 silnik i prawdopodobnie wał został z tego 4.4, my kupilismy auto bez skrzyni i silnika. Silnik sami kupilismy od m5 i teraz moje pytanie czy ten wał od 4.4 bedzie pasowac? bo w m5 jest skrzynia dluzsza i udalo mi sie dowiedziec tylko ze chyba 1 czesc walu mozna wymienic na krotsza i reszta pasuje.

dzieki za wszelkie info

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: wał w m5

Post autor: Tomas_M5 » pt paź 30, 2009 21:08

chcecie sami włożyć silnik z innego auta a zadajesz takie pytanie na forum ?? jak nie bedzie pasował to zawsze mozna go przerobic.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: wał w m5

Post autor: Bombel » pt paź 30, 2009 21:41

Jeżeli most zostaje od M5 to wał jest odrobinę krótszy, jeśli most jest od 540i to wał od 540i będzie pasował.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

K3m0T1989
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:21
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: wał w m5

Post autor: K3m0T1989 » sob paź 31, 2009 08:06

nie to ze sami :) w warsztacie oczywiscie bedzie wkladany przez mechanikow, moze zle sie wyrazilem. Kurde moze znacie to auto, taka czarna matowa e39 z Łodzi do slizgania.
http://www.voila.pl/233/9xbvr/index.php?get=1&f=1

Dobra to kwestia sprawdzenia czy tam jest most z m5 czy normalny ale to sie dowiem bo jeszcze 2 inne mosty mamy luzem do tego auta w sumie to poprzedniego wlasciciela spytam najlepiej co tam jest z tyłu. Ale najwazniejsze ze wiem ze nie bedzie pasowal i ewentualnie trzeba zmieniac.
ok dzieki za pomoc.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: wał w m5

Post autor: rypik » sob paź 31, 2009 14:13

Do ślizgania się bardziej sportowo, na zawodach M5/E39 jest za ciężkie. Wiem bo widziałem kierownika tego E39 na eliminacjach w warszawie koszalinie i poznaniu - i nie szło. W koszalinie połamał tylny zderzak :)

Czerwona klatka w środku ?

K3m0T1989
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:21
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: wał w m5

Post autor: K3m0T1989 » sob paź 31, 2009 14:17

tak czerwona klatka, ale ona wczesniej miala mniejszy silnik, my wsadzamy wiekszy plus moze jakies modyfikacje zawieszenia od K-sport i zobaczymy. Narazie musi wystarczyc i widzialem na filmikach ze daje rade sie slizgac ta beemka :) dla amatorow starczy :)

ruszkos
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 06, 2010 19:23
Lokalizacja: toruń
Kontakt:

Re: wał w m5

Post autor: ruszkos » wt lut 09, 2010 13:22

kre.... gadki wszyscy pakuja silniki w te e30stki a gola karooseria od m5 wazy 6kg wiecej od e36 coupe waga jest w wyposazeniu a zawiecha z m5 jest lżejsza niz ta w e36 poniewaz jest aluminiowa wloz hamulce od 520 i dyfer od 530 zespawany bo to one najwiecej ważą wywal podnosniki do szyb lekka maske klape wszystko ze srodka i bedzie wazyl mniej od m3 e36 skrzynia jest lzejsza od m5 od tej z m3

ODPOWIEDZ