Sprężyny obniżajace

1998-2003 | silnik: S62B50
lukeszsyndykat
Posty: 18
Rejestracja: czw maja 04, 2017 18:07
Auto: e36 coupe

Sprężyny obniżajace

Post autor: lukeszsyndykat » pt paź 19, 2018 20:44

Siema.
Od dluższego czasu szukam sprężyn do swojej m5 i nic ciekawego nie moge znaleść.
Jak sie dowiadywalem to do m5 przewaznie sa -25mm, -30mm natomiast do 540 idzie znalesc 50/30 czy nawet 60/40.

Moje pytanie czy sprezyny m5 a 540 to jest to samo ? Moze ktos przerabial temat, uprzedzajac pytanie nie chce gwintu ani tez nie chodzi mi o mega glebe po prostu auto za wysoko stoi i chce to poprawic

KarolToJA
Posty: 148
Rejestracja: pt cze 05, 2015 21:05
Auto: E39M5 E60M5 E93 335i E39 V8
Lokalizacja: Puławy

Re: Sprężyny obniżajace

Post autor: KarolToJA » sob paź 20, 2018 09:26

eibachy prokit będą pasować od wersii V8, są na allegro

lukeszsyndykat
Posty: 18
Rejestracja: czw maja 04, 2017 18:07
Auto: e36 coupe

Re: Sprężyny obniżajace

Post autor: lukeszsyndykat » sob paź 20, 2018 17:49

dzięki zawsze to jakaś opcja szkoda tylko,że obniża -35mm/30mm - boję się, że to trochę mało będzie jednak

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 231
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: Sprężyny obniżajace

Post autor: Juras » ndz paź 21, 2018 07:44

Analizowałem ostatnio temat sprężyn. Wierz mi, 30mm to max a i tak istnieje ryzyko przedwczesnego zużycia amortyzatorów. Do 25mm nic się nie powinno dziać. Przy 50mm i więcej seryjne amortyzatory skończą się szybciej niż Ci się wydaje a do tego momentu będą pracowały cały czas poza zakresem, mogą dobijać i spowodować ogólne pogorszenie prowadzenia.

Nie rozumiem awersji do gwintu, wszystkim kojarzy się z betonem. Do swojej byłej e90 330i kupiłem gwint AP (licencja KW) za trochę ponad 2k, jeden za bardziej miękkich gwintów. Zrobiłbym to ponownie bez najmniejszego namysłu. Wiadomo, że trochę twardziej niż zwykły zawias, ale jak na gwint to dość miękko. Trzymanie w zakręcie za to bajka i wszystko pracuje w zawiasie jak należy.
Obrazek

lukeszsyndykat
Posty: 18
Rejestracja: czw maja 04, 2017 18:07
Auto: e36 coupe

Re: Sprężyny obniżajace

Post autor: lukeszsyndykat » ndz paź 21, 2018 14:58

Juras pisze:Analizowałem ostatnio temat sprężyn. Wierz mi, 30mm to max a i tak istnieje ryzyko przedwczesnego zużycia amortyzatorów. Do 25mm nic się nie powinno dziać. Przy 50mm i więcej seryjne amortyzatory skończą się szybciej niż Ci się wydaje a do tego momentu będą pracowały cały czas poza zakresem, mogą dobijać i spowodować ogólne pogorszenie prowadzenia.

Nie rozumiem awersji do gwintu, wszystkim kojarzy się z betonem. Do swojej byłej e90 330i kupiłem gwint AP (licencja KW) za trochę ponad 2k, jeden za bardziej miękkich gwintów. Zrobiłbym to ponownie bez najmniejszego namysłu. Wiadomo, że trochę twardziej niż zwykły zawias, ale jak na gwint to dość miękko. Trzymanie w zakręcie za to bajka i wszystko pracuje w zawiasie jak należy.
Dobrze wiem co to gwint, tylko nie chce go pakować do mki która ma świeże amory i de facto będzie sprzedawana w najbliższej. Dzięki za opinie, założe prawdopodobnie tego pro kita :)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 231
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: Sprężyny obniżajace

Post autor: Juras » ndz paź 21, 2018 15:57

Pro kit bedzie git ;-)
Obrazek

Przemooo
Posty: 311
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Sprężyny obniżajace

Post autor: Przemooo » pt lis 30, 2018 22:38

Potwierdzam, ProKit jest bardzo fajny w codziennej eksploatacji.
Obecnie mam B14 i mam widać w okolicy za słabe drogi, bo trochę meczy.

ODPOWIEDZ