Alpina B10 E34
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Alpina B10 E34
Szymon, jakbyś szukał kolejnej Alpiny to tu jest na sprzedaż:
http://www.bmwkraftur.is/spjall/viewtop ... 10&t=58614
http://www.bmwkraftur.is/spjall/viewtop ... 10&t=58614
Re: Alpina B10 E34
Mega fajna, ale czy lepsza? cena też podobna...
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Alpina B10 E34
Nie wiem czy lepsza, ale jakby Szymon chciał dwie to już wie skąd brać 

Re: Alpina B10 E34
Zmieniła kolor ta Alpina. Ale ciekawie wygląda. A jak tam z niebieską??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Alpina B10 E34
Venom, Fantastyczny żółty kolor! Już mi się podoba... można by zrobić przepiękną kolekcję tych samochodów ;-)
Teraz odnośnie samochodu. Zaraziłem się i ciężko zachorowałem... niestety. Choroba generalnie jest nieuleczalna i zaliczana do bardzo ciężkich i nie ma na to lekarstw oraz nie są przeprowadzane żadne terapie itp. itd. Ustrojstwo jakie się przypałętało, to Alpinus Virusus Biturbus
Panowie dostałem pier**** na punkcie samochodów Alpiny. Jacek był u gościa, oglądał samochód i powiedział.... "żebym zobaczył inne", choć tamta jest OK i generalnie mógłbym ją kupić z miejsca. Ale do rzeczy... co się stało przez ostatnie dni? Wsiadłem w samolot (pomimo totalnego braku czasu) i w sobotę rano byłem w Monachium, jako że Jacek był w piątek u gościa, to po nocy w hotelu odebrał mnie z lotniska i pojechaliśmy do Buchloe (siedziba Alpiny). Przejechałem się kilkoma modelami w tym najnowszą Alpiną B7 (F02) oraz Alpiną B5 i D5. Jechałem także B10 Biturbo... i wtedy zachorowałem ;-) Jedyne co, to żałuję, że wcześniej nie odkryłem świata Alpiny i nie zaraziłem się już kilka lat temu tą nieuleczalną chorobą ;-)
Dosłownie miałem 4 godziny na zapoznanie się z marką (polecam także wina
), ale to co zobaczyłem, czego doświadczyłem zostanie mi w pamięci do końca życia i już wiem, że stałem się "rodowitym" Alpinowcem. Oczywiście nie zdradzam dywizji ///M i doprowadzę do zakupu E39 M5, ale na razie moim celem jest B10 Bitrurbo i dałem sobie czas do marca 2013 na zakup tego cacka. Tak więc jak widzicie gdzieś jakieś Alpiny B10 z okresu 92 - 94, to proszę przesyłajcie linki, gdyż poszukiwania są intensywne. Jacek dla mnie jest wyrocznią, to facet który siedzi w "gebrauchtwagen" od wielu lat z czego ponad 10 lat przypada na sprzedaż samochodów BMW. Jak powiedział "zobacz inne", to znaczy, że mam zobaczyć, jak nie znajdzie się nic lepszego, to powiedział, że mogę z czystym sumieniem wziąć tamtą. Sam też zaproponował, że będzie miał rękę na pulsie i jak coś pojawi się w zasięgu jego wzroku to da znać.
Tak więc ogłaszam otwarcie sezonu polowań na Alpinę B10 Biturbo, jak ktoś chce pomóc, to będę wdzięczny i odwdzięczę się butelką dobrej 5 letniej Alpiny
Pozdrawiam. Szymon.
Teraz odnośnie samochodu. Zaraziłem się i ciężko zachorowałem... niestety. Choroba generalnie jest nieuleczalna i zaliczana do bardzo ciężkich i nie ma na to lekarstw oraz nie są przeprowadzane żadne terapie itp. itd. Ustrojstwo jakie się przypałętało, to Alpinus Virusus Biturbus

Panowie dostałem pier**** na punkcie samochodów Alpiny. Jacek był u gościa, oglądał samochód i powiedział.... "żebym zobaczył inne", choć tamta jest OK i generalnie mógłbym ją kupić z miejsca. Ale do rzeczy... co się stało przez ostatnie dni? Wsiadłem w samolot (pomimo totalnego braku czasu) i w sobotę rano byłem w Monachium, jako że Jacek był w piątek u gościa, to po nocy w hotelu odebrał mnie z lotniska i pojechaliśmy do Buchloe (siedziba Alpiny). Przejechałem się kilkoma modelami w tym najnowszą Alpiną B7 (F02) oraz Alpiną B5 i D5. Jechałem także B10 Biturbo... i wtedy zachorowałem ;-) Jedyne co, to żałuję, że wcześniej nie odkryłem świata Alpiny i nie zaraziłem się już kilka lat temu tą nieuleczalną chorobą ;-)
Dosłownie miałem 4 godziny na zapoznanie się z marką (polecam także wina

Tak więc ogłaszam otwarcie sezonu polowań na Alpinę B10 Biturbo, jak ktoś chce pomóc, to będę wdzięczny i odwdzięczę się butelką dobrej 5 letniej Alpiny

Pozdrawiam. Szymon.
Re: Alpina B10 E34
1,8 bara doładowania przy vmax 

Re: Alpina B10 E34
nexuseven z kupnem B10 Biturbo nie ma wielkiego problemy, tylko trzeba dysponować dużą kwotą:
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 8510000000
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 3040000000
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 4210000000
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 8510000000
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 3040000000
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 4210000000
Re: Alpina B10 E34
dray, fantastycznie, że jest człowiek który ma Alpinę!
Możesz coś więcej powiedzieć na temat tego modelu, na co muszę się nastawić, itp.?
Jeśli chodzi o fundusze, to mam zamrożone na ten cel około 150 000 zł, są na lokacie z nazwą ALPINA
Więc o kasę bym się nie martwił, tylko o dobry i zdrowy egzemplarz 

Jeśli chodzi o fundusze, to mam zamrożone na ten cel około 150 000 zł, są na lokacie z nazwą ALPINA


Re: Alpina B10 E34
Z dostępem do części nie ma najmniejszych problemów. Wszystko jest cały czas w ofercie Alpiny.
Gdybyś chciał to mam ETK tego modelu, oraz pełną dokumentację techniczną silnika B10 Biturbo czyli wg oznaczeń Alpiny B7/5. (schematy elektryczne, rysunki, opisy)
Co do rozkodowania nr VIN. W bazie BMW są tylko informacje na podstawie numeru VIN BMW, nawet rozkodowywałem komuś VIN B10 e34 tylko zwykłej wersji 3,5. W ASAPie wyskakuje wtedy informacja "Uwaga samochód Alpina!" i w danych indywidualnych są wpisane modyfikacje (ale nie wszystkie, jedynie te które były wykonywane przez BMW)
Pełne dane można uzyskać na podstawie nr VIN Alpiny - musiałbyś do nich napisać. Poproszą Cię wtedy skan dokumentu własności i odeślą PDF z rachunkiem za samochód (będzie tam lista wyposażenia). Ja dostałem w taki sposób rachunek za swój samochód z 1997 roku
Gdybyś chciał to mam ETK tego modelu, oraz pełną dokumentację techniczną silnika B10 Biturbo czyli wg oznaczeń Alpiny B7/5. (schematy elektryczne, rysunki, opisy)
Co do rozkodowania nr VIN. W bazie BMW są tylko informacje na podstawie numeru VIN BMW, nawet rozkodowywałem komuś VIN B10 e34 tylko zwykłej wersji 3,5. W ASAPie wyskakuje wtedy informacja "Uwaga samochód Alpina!" i w danych indywidualnych są wpisane modyfikacje (ale nie wszystkie, jedynie te które były wykonywane przez BMW)
Pełne dane można uzyskać na podstawie nr VIN Alpiny - musiałbyś do nich napisać. Poproszą Cię wtedy skan dokumentu własności i odeślą PDF z rachunkiem za samochód (będzie tam lista wyposażenia). Ja dostałem w taki sposób rachunek za swój samochód z 1997 roku

Re: Alpina B10 E34
dray, no to w takim bądź razie, w najbliższym czasie pozwolę sobie trochę Cię pomęczyć ;-) Miałem okazję, będąc w Alipnie przejechać się kawałeczek (zaledwie 5 km), tym modelem, wystawionym u nich na sprzedaż http://www.alpina-automobiles.com/detai ... ing-1.html. Powiem szczerze, że także mi się bardzo spodobała 
Choć patrząc na Twoją, pomimo, że starsza, to wydaje się być lepiej wykończona. Te panele przy fotelach, to do sterowania nimi i masaż?

Choć patrząc na Twoją, pomimo, że starsza, to wydaje się być lepiej wykończona. Te panele przy fotelach, to do sterowania nimi i masaż?
Re: Alpina B10 E34
moze czas na wydzielenie tematu? niezle poruszenie, jak nigdy na forum w temacie
teraz to juz musisz kupic to auto zeby nie bylo 



Re: Alpina B10 E34
Moja Alpina jest dość dobrze wyposażona jak na model e39. Fotele najprawdopodobniej są jedynie w moim egzemplarzu, dodatkowo podsufitka i tylna półka w Alcantrze, podwójne szyby itp Mam też w garażu felgi 19'' takie jak w V8S którą jeździłeś.
Fotele są rozwinięciem tych z Biturbo (zrobione przez Recaro). Mają regulacje w wielu płaszczyznach, łącznie z regulacją boczków, podparcie kręgosłupa w 3 miejscach a do tego podgrzewanie i wentylacja. Masaży brak.
Ale co tam moje B10 V8...
B10 BiTurbo to do dzisiaj flagowy model BMW, nawet Testarossa nie dawała jej rady:
http://tuninghistory.com/blog/alpina/214.html
Jak kupisz to na pewno przyjadę ją zobaczyć
Kolega z innego forum znalazł kiedyś przypadkowo w garażu u pracodawcy takie coś (Szwecja) B10 BiTurbo nr seryjny #49:

Fotele są rozwinięciem tych z Biturbo (zrobione przez Recaro). Mają regulacje w wielu płaszczyznach, łącznie z regulacją boczków, podparcie kręgosłupa w 3 miejscach a do tego podgrzewanie i wentylacja. Masaży brak.
Ale co tam moje B10 V8...
B10 BiTurbo to do dzisiaj flagowy model BMW, nawet Testarossa nie dawała jej rady:
http://tuninghistory.com/blog/alpina/214.html
Jak kupisz to na pewno przyjadę ją zobaczyć

Kolega z innego forum znalazł kiedyś przypadkowo w garażu u pracodawcy takie coś (Szwecja) B10 BiTurbo nr seryjny #49:





Re: Alpina B10 E34
dray, no to faktycznie masz unikat z tymi fotelami 
Do Łodzi nie jest daleko, a na pewno po zakupie będę chciał się nacieszyć nową zabawką, więc mogę do Łodzi "podskoczyć"
Choć zapędy mam na Warszawę (zmiana lokalizacji zamieszkania), ale nie wszystko na raz... tym bardziej, że nieruchomości w Wawie, osiągają ceny 20x Alpina B10 Biturbo ;-)
Orientujesz się ile modeli Alpin jest w Polsce? Bo tutaj naliczyłem już dwie, z Twoją. Nie interesowałem się też czy funkcjonuje jakiś klub właścicieli Alpin, może jakieś nieoficjalne/oficjalne forum?

Do Łodzi nie jest daleko, a na pewno po zakupie będę chciał się nacieszyć nową zabawką, więc mogę do Łodzi "podskoczyć"

Orientujesz się ile modeli Alpin jest w Polsce? Bo tutaj naliczyłem już dwie, z Twoją. Nie interesowałem się też czy funkcjonuje jakiś klub właścicieli Alpin, może jakieś nieoficjalne/oficjalne forum?
Re: Alpina B10 E34
Ta czerwona ALPINA... mniam! Normalnie nie umiem usiedzieć ;-)