Przebieg zbliża się do 120k, co można uczynić aktualnie, aby auto jeździło, jak nowe? Które części zawieszenia mają już dosyć po takim przebiegu?
Zrobiłem rzeczy oczywiste, jak panewki, świece, filtry, płyny itp - chciałbym zadbać o auto zawieszeniowo. Nie ma luzów, ale mam wrażenie, że może jechać lepiej - przy ciasnych zakrętach trochę wyjeżdża przodem.
Odświeżenie auta po 120k
Re: Odświeżenie auta po 120k
Polecam zawias Kw stabilizatory h&r. Poczujesz że jedzie lepiej niż nowy.ins pisze:Przebieg zbliża się do 120k, co można uczynić aktualnie, aby auto jeździło, jak nowe? Które części zawieszenia mają już dosyć po takim przebiegu?
Zrobiłem rzeczy oczywiste, jak panewki, świece, filtry, płyny itp - chciałbym zadbać o auto zawieszeniowo. Nie ma luzów, ale mam wrażenie, że może jechać lepiej - przy ciasnych zakrętach trochę wyjeżdża przodem.
Re: Odświeżenie auta po 120k
Przednie proste wahacze mają pływajace tuleje w przeciwienstwie do zwykłych "3",które mają met-gumowe... ta tuleja powinna być sztywna jak odręcisz śrubę i wypniesz wahacz z sanek, jeślio tuleja będzie 'chodzic' w palcach napewno po wymianie takiego wahacza odczujesz różnice pomimo ,że na aucie luzu w tym miejscu nie można wyczuć. Kolega miał ten problem ale auto poprostu pływało mu przodem a przebieg miał mniejszy niż Ty...
Nic więcej w zawieszeniu E92 nie doradze...
Nic więcej w zawieszeniu E92 nie doradze...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odświeżenie auta po 120k
Bardzo dziękuję, dokładnie o taki feedback mi chodziło. Czy ktoś jeszcze regenerował zawieszenie po przebiegu 100k i może cos doradzić?
Re: Odświeżenie auta po 120k
ja wymieniłem wachacze, i zamontowałem Ohlinsa Road&Track i nigdy nie wróciłbym już do stocka z EDC, plus po 120k km to szpera przestała już działać i pewnie masz otwarty dyfer, więc można pomyśleć o czymś typu Quaife albo prawdziwa szpera płytkowa.