BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Tez mam taki problem. Dodam tylko ze przekładałem złącze OBD i teraz pytanie czy ktoś już rozwiązał ten problem bo rano jest to denerwujące. Po drugie przy starcie silnika słychać jakby dwa przekaźniki najpier jeden potem drugi i zaraz zaczyna kręcić rozrusznik jak słychać tylko jeden i cisza to muszę otworzyć maskę to pomaga i wtedy są dwa kliknięcia po sobie i odpala.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn lis 20, 2017 23:09
- Auto: M3 e90
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Witam wszystkich Forumowiczów .
Mam problem podobny jak w/w temacie , auto nie chce odpalić na zimnym silniku . Po odpięciu aku. I podłączeniu ponownie auto odpala , wywala błąd DCT oraz wiele innych . Po rozgrzaniu samochód odpala już bez problemu błędy nie znikają . Samochód jedzie normalnie nie odcina mocy , czytałem wiele opini na ten temat . Zalecają wymianę nastawnika przepustnic jako pierwszy problem , ale koszt jest duży wiec chciał bym się upewnić jak sprawdzić czy taki nastawnik jest uszkodzony bo w błędach odczytanych z komputera nic na to nie wskazuje . Czytałem na forum post tego samego problemu i Pan który to miał napisał ze wymienił te nastawniki a problem nadal był . Pomogła dopiero naprawa sterownika silnika bo był uszkodzony . I auto zaczęło normalnie działać .
Dodam ze moje auto jest po naprawie blacharsko lakierniczej , ale było to robione w serwisie na oryginalnych częściach .
Został tez wymieniony akumulator może jest on źle dobrany do modelu auta lub jest uszkodzony i on wywala takie błędy , nie wiem już gdzie szukać .
Może zna ktoś kogs z okolic zachodniopomorskiego ? Kto jest dobry w autach od serii M .
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Mam problem podobny jak w/w temacie , auto nie chce odpalić na zimnym silniku . Po odpięciu aku. I podłączeniu ponownie auto odpala , wywala błąd DCT oraz wiele innych . Po rozgrzaniu samochód odpala już bez problemu błędy nie znikają . Samochód jedzie normalnie nie odcina mocy , czytałem wiele opini na ten temat . Zalecają wymianę nastawnika przepustnic jako pierwszy problem , ale koszt jest duży wiec chciał bym się upewnić jak sprawdzić czy taki nastawnik jest uszkodzony bo w błędach odczytanych z komputera nic na to nie wskazuje . Czytałem na forum post tego samego problemu i Pan który to miał napisał ze wymienił te nastawniki a problem nadal był . Pomogła dopiero naprawa sterownika silnika bo był uszkodzony . I auto zaczęło normalnie działać .
Dodam ze moje auto jest po naprawie blacharsko lakierniczej , ale było to robione w serwisie na oryginalnych częściach .
Został tez wymieniony akumulator może jest on źle dobrany do modelu auta lub jest uszkodzony i on wywala takie błędy , nie wiem już gdzie szukać .
Może zna ktoś kogs z okolic zachodniopomorskiego ? Kto jest dobry w autach od serii M .
Z góry dziękuje za odpowiedz.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Udaj się do kogoś i zrób diagnostykę najlepiej Istą ,za wolne obroty odpowiada regulator biegu jałowego anie sterowniki przepustnic.Bez konkretnej diagnostyki nic tu nie wymyślisz i będzie to tylko gdybanie.
Raptowny M-Performance
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Mam te same problemy odpalał za którymś razem teraz wcale. Ktoś już rozwiązał ten problem ? Powiem szczerze zaczelem już tak nienawidzieć ten samochód, ze już nigdy M nie kupię. Jeśli ktoś myśli o zakupie odradzam z każdym km jebie się wszystko bardziej niż sasha gray. Ogólne wrażenie auta tanie pseudo sportowe gowno nienadające się do niczego. Pompę wspomagania zajechałem już nowa z Aso 2 w ciągu 4 miesięcy teraz nie odpala i trzeba zamówić 3 pompę i maglownicy i wszystkie węże i to jest sportowe auto ? Tandeta z aluminium. Powiem tak te auta zrobią max 200 tys km jak ktoś jeździ agresywnie i czasami lata bokiem. Dyfer i szpera wytrzymuje max 50 tys km oleje zmieniam wszędzie dyfer skrzynia silnik max co 10 k i powiem wam jedno nic to nie daje. Auto wartości aktualnie 150 tysięcy gdzie wpierdalasz w nie 60 tysięcy złotych rocznie
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
SnietyM3 pisze:Mam te same problemy odpalał za którymś razem teraz wcale. Ktoś już rozwiązał ten problem ? Powiem szczerze zaczelem już tak nienawidzieć ten samochód, ze już nigdy M nie kupię. Jeśli ktoś myśli o zakupie odradzam z każdym km jebie się wszystko bardziej niż sasha gray. Ogólne wrażenie auta tanie pseudo sportowe gowno nienadające się do niczego. Pompę wspomagania zajechałem już nowa z Aso 2 w ciągu 4 miesięcy teraz nie odpala i trzeba zamówić 3 pompę i maglownicy i wszystkie węże i to jest sportowe auto ? Tandeta z aluminium. Powiem tak te auta zrobią max 200 tys km jak ktoś jeździ agresywnie i czasami lata bokiem. Dyfer i szpera wytrzymuje max 50 tys km oleje zmieniam wszędzie dyfer skrzynia silnik max co 10 k i powiem wam jedno nic to nie daje. Auto wartości aktualnie 150 tysięcy gdzie wpierdalasz w nie 60 tysięcy złotych rocznie
Ja mam troche inne wrazenia.
Samochod jest pancerny i nic sie nie psuje.
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
odepnij IBS i spróbuj zapalic.
- --==maly==----
- Posty: 2509
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Masz pechowy egzemplarz lub po jakiejś przygodzie bo te auta naprawdę poza panewkami są bezawaryjne.
Mają swoje wady jak lekkie luzy czy stuki z napędu ale nic się nie rozpada ani nie wybucha są dość pancerne w odróznieniu od wielu sportowych aut typu evo, sti itd.
Mają swoje wady jak lekkie luzy czy stuki z napędu ale nic się nie rozpada ani nie wybucha są dość pancerne w odróznieniu od wielu sportowych aut typu evo, sti itd.
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Nie wiem czy pechowy ale wszystko robione w firmach polecanych na forum i na długo to nie starcza. Silnik może i Ok ale cały osprzęt samochodu to jeden wielki syf.
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Oceniasz wszystkie M3 e9x źle ponieważ twoja się psuje?
Czasami ludzie szukają najtańszego egzemplarza sami pakują się na mine! Choć to nie jest regułą. M3 e46 i e9x są rewelacyjnymi autami. Wiem jedno jeśli naprawiaja je osoby może i z polecenia nie zawsze jest to robione dobrze. Ja poprzednia robiłem u powiedzmy poleconego ziomka a okazało się źe koleś kasował kupę siana a auto było 'podleczane' teraz staram się sam prowadzić naprawy i jest oki. Naprawdę super są te auta!!!!!!
Czasami ludzie szukają najtańszego egzemplarza sami pakują się na mine! Choć to nie jest regułą. M3 e46 i e9x są rewelacyjnymi autami. Wiem jedno jeśli naprawiaja je osoby może i z polecenia nie zawsze jest to robione dobrze. Ja poprzednia robiłem u powiedzmy poleconego ziomka a okazało się źe koleś kasował kupę siana a auto było 'podleczane' teraz staram się sam prowadzić naprawy i jest oki. Naprawdę super są te auta!!!!!!
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Oceniam osprzęt silnika i materiały. Niestety nic lepszego pod maska nie masz niż inny posiadacz m3 e9x każdy ma to samo. Szczerze znam dużo byłych posiadaczy m3 i powiem wam szczerze jak się jeździ tym codziennie i robi 35 k rocznie to szybko zaczynasz nienawidzieć ten samochód jak jezdzisz w weekend to każde auto jest mega zajebiste.
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Evo sie psuje ? Subaru to rozumiem bo w seri padaja ale takie 400hp evo ze zdrowym motorem smiga az milo.--==maly==---- pisze:Masz pechowy egzemplarz lub po jakiejś przygodzie bo te auta naprawdę poza panewkami są bezawaryjne.
Mają swoje wady jak lekkie luzy czy stuki z napędu ale nic się nie rozpada ani nie wybucha są dość pancerne w odróznieniu od wielu sportowych aut typu evo, sti itd.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: śr paź 20, 2021 00:04
- Auto: M3
Re: BMW E92 M3 2008r manual - problem z odpaleniem rano.
Przepraszam za odkop.
Mam ten sam problem, może komuś udało się go rozwiązać i coś podpowie?.
Z góry dziękuję.
Mam ten sam problem, może komuś udało się go rozwiązać i coś podpowie?.
Z góry dziękuję.