"chrupanie" poranne:)
"chrupanie" poranne:)
hejka,
z rana po wyjechaniu z garażu pierwszy skręt mam w prawo i emka wchodząc w zakręt 5km/h zaczyna chrupać z tyłu czy coś w ten deseń później kolejny zakręt nic już się nie dzieje,jak wracam do domu np. po kilku godzinach ,minutach jest cisza nic nie słychać dzieje się to tylko po powiedzmy dłuższym postoju jakieś sugestie koledzy o co kaman pomóżcie rozwikłać tą zagadke
pozdro dla wszystkich
z rana po wyjechaniu z garażu pierwszy skręt mam w prawo i emka wchodząc w zakręt 5km/h zaczyna chrupać z tyłu czy coś w ten deseń później kolejny zakręt nic już się nie dzieje,jak wracam do domu np. po kilku godzinach ,minutach jest cisza nic nie słychać dzieje się to tylko po powiedzmy dłuższym postoju jakieś sugestie koledzy o co kaman pomóżcie rozwikłać tą zagadke
pozdro dla wszystkich
Re: "chrupanie" poranne:)
mogę jeszcze dodać że gdy popada i jest mokro to słychać poślizg kół myślałem że to może szpera tak z rana zapina koła czy coś takiego.
Re: "chrupanie" poranne:)
Wymień olej w dyfrze - powinno pomóc. Zresztą temat gęsto omawiany na zachodnich forach...
Re: "chrupanie" poranne:)
Prawda jest taka, że te szpery po jakimś czasie zaczynają hałasować przy bardzo ostrym skręcie i prędkości większej jak toczenie. W moim przypadku zawsze na parkingach wielopoziomowych. Rozwiązania są 2: zalać olej z dodatkiem FM booster i mamy ciszę, ale szpera ewidentnie gorzej działa, albo nie przeżywać i mieć dobrze działającą szperę. Ja wybrałem to drugie.
Z drugiej strony u ciebie niby tylko na zimno... ciekawe. Kiedy zmieniałeś ostatnio olej?
Z drugiej strony u ciebie niby tylko na zimno... ciekawe. Kiedy zmieniałeś ostatnio olej?
Re: "chrupanie" poranne:)
dzięki koledzy za sugestie,ogólnie wcale mi to nie przeszkadza zwłaszcza ze to kilka sekund olej zmieniałem jakoś 30k temu więc wymienie zobaczymy czy zmiana będzie jakaś a fm bostera raczej zalewać nie będę
pozdro i miłego latania
pozdro i miłego latania
Re: "chrupanie" poranne:)
Tylko jak chcesz dyfer uciszyć to fm Booster jest warunkiem koniecznym...
Re: "chrupanie" poranne:)
Ale na FM booster gorzej spina, a bez hałasuje tylko w bardzo specyficznych warunkach. Czy jest sens każdy musi sobie sam na to odpowiedzieć.
Re: "chrupanie" poranne:)
Mialem dokładnie to samo i to prz przebiegł 38tkm, zmienionej olej ale nie pomoglo Teraz przy 49tkm do tego doszło jeszcze delikatną wibracja przy wysokich prędkościach tpow 150 taką ja od kół.
Będę robił dyfer Ktoś się orientuje jakie koszta i gdzie regeneracja bo wymieniać na na uzywke to będzie znów niewiadomą.
Jaką Macie prędkość obr prz np 100 i przy 150 na 6 bieg Manuał?
Będę robił dyfer Ktoś się orientuje jakie koszta i gdzie regeneracja bo wymieniać na na uzywke to będzie znów niewiadomą.
Jaką Macie prędkość obr prz np 100 i przy 150 na 6 bieg Manuał?
Re: "chrupanie" poranne:)
ja wysłałem do gościa tutaj http://m3racing.de/sperre.html" onclick="window.open(this.href);return false; gość prowadzi tutaj wątek http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=788992" onclick="window.open(this.href);return false; napisz do niego to prędzej dowiesz się czy coś się dzieje z Twoją szperą czy nie, ogólnie oryginały wytrzymują ok 60k km i po tym przebiegu to mamy już otwarty dyferencjał a nie szperę.
jeśli chodzi o prędkość obrotową to 4000obr/min daje mi 154km/h na zegarach i 150km/h na VBox Sport (Race Logic GPS) koła to stock 245/35/19 i 265/35/19 MPSS
jeśli chodzi o prędkość obrotową to 4000obr/min daje mi 154km/h na zegarach i 150km/h na VBox Sport (Race Logic GPS) koła to stock 245/35/19 i 265/35/19 MPSS
MMHammer pisze:Mialem dokładnie to samo i to prz przebiegł 38tkm, zmienionej olej ale nie pomoglo Teraz przy 49tkm do tego doszło jeszcze delikatną wibracja przy wysokich prędkościach tpow 150 taką ja od kół.
Będę robił dyfer Ktoś się orientuje jakie koszta i gdzie regeneracja bo wymieniać na na uzywke to będzie znów niewiadomą.
Jaką Macie prędkość obr prz np 100 i przy 150 na 6 bieg Manuał?
Re: "chrupanie" poranne:)
ok dziekuje