Mod seryjnego tłumika

2008-2013 | silnik: S65B40
Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: Dino444 » wt lis 24, 2015 22:58

PAKO Dawaj film jestem ciekaw jak to się drze!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

bosspower
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 09, 2015 21:09
Auto: M3 E93 LCI
Lokalizacja: Radom

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: bosspower » śr gru 09, 2015 21:21

Ja mam standardowy mod tlumika plus caly wydech z kwasowki bez zadnych katalizatorow .
Tylko male tlumiki srodkowe .
Moze nawet glosniej niz kolega z tym wyprutym tlumikiem.
Mniej buczy niz niz sam mod bo srednica wydechu jest mniejsza niz seria .

Przespiesznie duzo lesze z niskich obrotow .
Dwojka z 60 odrazu wgniata a nie jak przedtem .

Awatar użytkownika
PAKO
Posty: 742
Rejestracja: pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: PAKO » czw gru 10, 2015 00:12

Jedz na hamownie...
Pewnie okaże się dużo za mało ;)

bosspower
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 09, 2015 21:09
Auto: M3 E93 LCI
Lokalizacja: Radom

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: bosspower » czw gru 10, 2015 08:42

Niedlugo bede to wkleje wyniki.
To nie jest zadna czarna magia ze jest szybciej po wycieciu katow.

Awatar użytkownika
CarSPA
Posty: 42
Rejestracja: śr cze 15, 2011 15:25
Auto: M3 e92
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: CarSPA » wt lut 20, 2018 22:14

Panowie, wracam po kilku latach do m3 e92(jako auto do zabawy 8) ) i szukam człowieka który zrobi mi mod oryginalnego wydechu. Kiedyś miał to mój kolega, uważałem to wtedy za najlepiej brzmiący wydech! Czy ktoś to jeszcze robi w Wwie/okolicach?

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: --==maly==---- » wt lut 20, 2018 23:40

Dla mnie nadal jest to najfajniej brzmiący wydech w E92.
514 707 887
U mnie robił ten człowiek.
Możesz też poszukać tam gdzie robił autor wątku pewnie wykonają to co chcesz.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
CarSPA
Posty: 42
Rejestracja: śr cze 15, 2011 15:25
Auto: M3 e92
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: CarSPA » śr lut 21, 2018 10:41

Wielkie dzięki kolego!

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: Pawel_M3GT » wt lut 27, 2018 17:17

Brzmi bardzo dobrze , tu sie zgadzam, jedyna wada jest to , ze wazy tone.. podobnie zreszta jak przereklamowany Eisenmann.
Obowiazkowo koncowki do zmiany, bo fabryczne sa nie do przyjecia.

bandai
Posty: 35
Rejestracja: śr gru 17, 2014 14:31
Auto: e92 m3

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: bandai » śr lut 28, 2018 09:12

,a robił u siebie ktoś decat + muffler delete ?
po angielsku brzmi ładnie,a po polsku chodzi o wywalenie precatów + usunięcie końcowego i zastąpienie go przelotem z kwasu...
w sumie jak się zastanowić to mod Ori puchy dokładnie na tym polega ale zostaje 24 kg balastu...

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: Przemooo » śr lut 28, 2018 10:22

To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: --==maly==---- » śr lut 28, 2018 10:46

M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę a poza tym usunięcie tłumika a mod to nie to samo bo przy modzie nadal zostawiasz jakąś część rur z perforacją i tłumienie jest a pełen przelot to wg mnie dużo za głośno. Chyba Pako tak ma zrobione że tłumik został ale w środku ma pełen przelot.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: Pawel_M3GT » śr lut 28, 2018 23:55

Przemooo pisze:To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.
Idac tym tokiem myslenia mozna zawsze wozic ze soba dwoch pasazerow z tylu , trakcja bedzie jeszcze lepsza :)
Tak na powaznie to mysle, ze to juz nie ma, az takiego znaczenia , zawsze dobre nowe Micheliny na tyle i wystarczy.
Ja osobiscie wole miec pare kilo mniej.
Duza ta roznice zauwazyles ??
--==maly==---- pisze:M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę .

Tlumik M Performance prawie nic nie wazy przy fabrycznym, nie sadze zeby M3 z tym tlumikiem zauwazalnie gorsza trakcje niz ze zwyklym.
Skoro fabryka wypuszcza super lekki tlumik, to raczej roznica w prowadzeniu musi byc znikoma , niezauwazalna.
Zawsze mozna tez sobie poprawic docisk przy duzych predkosciach lotka. Wiekszosc emek zreszta ja posiada.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: Przemooo » czw mar 01, 2018 08:16

Zauważalna, tak że brakujące kg zastępowałem dodatkowym stalowym balastem. Im gorsza nawierzchnia tym bardziej było czuć, a nawet na oponach bardziej przyczepnych od PSS. Balans też "ciutkę" się zmienił. Ale jeśli ktoś nie walczy o 0.2-0.3s to nie zwróci uwagę, a latanie bokiem będzie łatwiejsze.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mod seryjnego tłumika

Post autor: --==maly==---- » czw mar 01, 2018 08:31

Pawel_M3GT pisze:
Przemooo pisze:To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.
Idac tym tokiem myslenia mozna zawsze wozic ze soba dwoch pasazerow z tylu , trakcja bedzie jeszcze lepsza :)
Tak na powaznie to mysle, ze to juz nie ma, az takiego znaczenia , zawsze dobre nowe Micheliny na tyle i wystarczy.
Ja osobiscie wole miec pare kilo mniej.
Duza ta roznice zauwazyles ??
--==maly==---- pisze:M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę .

Tlumik M Performance prawie nic nie wazy przy fabrycznym, nie sadze zeby M3 z tym tlumikiem zauwazalnie gorsza trakcje niz ze zwyklym.
Skoro fabryka wypuszcza super lekki tlumik, to raczej roznica w prowadzeniu musi byc znikoma , niezauwazalna.
Zawsze mozna tez sobie poprawic docisk przy duzych predkosciach lotka. Wiekszosc emek zreszta ja posiada.
Akurat M3 e92 ze zdjętym ogranicznikiem prędkości w ogóle nie mają spoilera na klapie.

ODPOWIEDZ