Mod seryjnego tłumika

2008-2013 | silnik: S65B40

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez Dino444 » Wt lis 24, 2015 22:58

PAKO Dawaj film jestem ciekaw jak to się drze!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1342
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez bosspower » Śr gru 09, 2015 21:21

Ja mam standardowy mod tlumika plus caly wydech z kwasowki bez zadnych katalizatorow .
Tylko male tlumiki srodkowe .
Moze nawet glosniej niz kolega z tym wyprutym tlumikiem.
Mniej buczy niz niz sam mod bo srednica wydechu jest mniejsza niz seria .

Przespiesznie duzo lesze z niskich obrotow .
Dwojka z 60 odrazu wgniata a nie jak przedtem .
bosspower
 
Posty: 145
Dołączył(a): Śr gru 09, 2015 21:09
Lokalizacja: Radom
Auto: M3 E93 LCI

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez PAKO » Cz gru 10, 2015 00:12

Jedz na hamownie...
Pewnie okaże się dużo za mało ;)
Avatar użytkownika
PAKO
 
Posty: 715
Dołączył(a): Pt paź 17, 2008 19:01
Lokalizacja: polska

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez bosspower » Cz gru 10, 2015 08:42

Niedlugo bede to wkleje wyniki.
To nie jest zadna czarna magia ze jest szybciej po wycieciu katow.
bosspower
 
Posty: 145
Dołączył(a): Śr gru 09, 2015 21:09
Lokalizacja: Radom
Auto: M3 E93 LCI

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez CarSPA » Wt lut 20, 2018 22:14

Panowie, wracam po kilku latach do m3 e92(jako auto do zabawy 8) ) i szukam człowieka który zrobi mi mod oryginalnego wydechu. Kiedyś miał to mój kolega, uważałem to wtedy za najlepiej brzmiący wydech! Czy ktoś to jeszcze robi w Wwie/okolicach?
Avatar użytkownika
CarSPA
 
Posty: 42
Dołączył(a): Śr cze 15, 2011 15:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M3 e92

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez --==maly==---- » Wt lut 20, 2018 23:40

Dla mnie nadal jest to najfajniej brzmiący wydech w E92.
514 707 887
U mnie robił ten człowiek.
Możesz też poszukać tam gdzie robił autor wątku pewnie wykonają to co chcesz.
Pozdrawiam
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY
--==maly==----
 
Posty: 2318
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 09:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M3 E92 Competition Individual

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez CarSPA » Śr lut 21, 2018 10:41

Wielkie dzięki kolego!
Avatar użytkownika
CarSPA
 
Posty: 42
Dołączył(a): Śr cze 15, 2011 15:25
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M3 e92

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez Pawel_M3GT » Wt lut 27, 2018 17:17

Brzmi bardzo dobrze , tu sie zgadzam, jedyna wada jest to , ze wazy tone.. podobnie zreszta jak przereklamowany Eisenmann.
Obowiazkowo koncowki do zmiany, bo fabryczne sa nie do przyjecia.
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1858
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez bandai » Śr lut 28, 2018 09:12

,a robił u siebie ktoś decat + muffler delete ?
po angielsku brzmi ładnie,a po polsku chodzi o wywalenie precatów + usunięcie końcowego i zastąpienie go przelotem z kwasu...
w sumie jak się zastanowić to mod Ori puchy dokładnie na tym polega ale zostaje 24 kg balastu...
bandai
 
Posty: 35
Dołączył(a): Śr gru 17, 2014 14:31
Auto: e92 m3

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez Przemooo » Śr lut 28, 2018 10:22

To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.
Przemooo
 
Posty: 301
Dołączył(a): Pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez --==maly==---- » Śr lut 28, 2018 10:46

M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę a poza tym usunięcie tłumika a mod to nie to samo bo przy modzie nadal zostawiasz jakąś część rur z perforacją i tłumienie jest a pełen przelot to wg mnie dużo za głośno. Chyba Pako tak ma zrobione że tłumik został ale w środku ma pełen przelot.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY
--==maly==----
 
Posty: 2318
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 09:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M3 E92 Competition Individual

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez Pawel_M3GT » Śr lut 28, 2018 23:55

Przemooo napisał(a):To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.

Idac tym tokiem myslenia mozna zawsze wozic ze soba dwoch pasazerow z tylu , trakcja bedzie jeszcze lepsza :)
Tak na powaznie to mysle, ze to juz nie ma, az takiego znaczenia , zawsze dobre nowe Micheliny na tyle i wystarczy.
Ja osobiscie wole miec pare kilo mniej.
Duza ta roznice zauwazyles ??

--==maly==---- napisał(a):M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę .



Tlumik M Performance prawie nic nie wazy przy fabrycznym, nie sadze zeby M3 z tym tlumikiem zauwazalnie gorsza trakcje niz ze zwyklym.
Skoro fabryka wypuszcza super lekki tlumik, to raczej roznica w prowadzeniu musi byc znikoma , niezauwazalna.
Zawsze mozna tez sobie poprawic docisk przy duzych predkosciach lotka. Wiekszosc emek zreszta ja posiada.
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1858
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez Przemooo » Cz mar 01, 2018 08:16

Zauważalna, tak że brakujące kg zastępowałem dodatkowym stalowym balastem. Im gorsza nawierzchnia tym bardziej było czuć, a nawet na oponach bardziej przyczepnych od PSS. Balans też "ciutkę" się zmienił. Ale jeśli ktoś nie walczy o 0.2-0.3s to nie zwróci uwagę, a latanie bokiem będzie łatwiejsze.
Przemooo
 
Posty: 301
Dołączył(a): Pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Mod seryjnego tłumika

Postprzez --==maly==---- » Cz mar 01, 2018 08:31

Pawel_M3GT napisał(a):
Przemooo napisał(a):To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.

Idac tym tokiem myslenia mozna zawsze wozic ze soba dwoch pasazerow z tylu , trakcja bedzie jeszcze lepsza :)
Tak na powaznie to mysle, ze to juz nie ma, az takiego znaczenia , zawsze dobre nowe Micheliny na tyle i wystarczy.
Ja osobiscie wole miec pare kilo mniej.
Duza ta roznice zauwazyles ??

--==maly==---- napisał(a):M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę .



Tlumik M Performance prawie nic nie wazy przy fabrycznym, nie sadze zeby M3 z tym tlumikiem zauwazalnie gorsza trakcje niz ze zwyklym.
Skoro fabryka wypuszcza super lekki tlumik, to raczej roznica w prowadzeniu musi byc znikoma , niezauwazalna.
Zawsze mozna tez sobie poprawic docisk przy duzych predkosciach lotka. Wiekszosc emek zreszta ja posiada.

Akurat M3 e92 ze zdjętym ogranicznikiem prędkości w ogóle nie mają spoilera na klapie.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY
--==maly==----
 
Posty: 2318
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 09:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M3 E92 Competition Individual

Poprzednia strona

Powrót do E90-93 M3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość