Tryb awaryjny
Tryb awaryjny
Witam, kupiłem jakiś czas temu m3 e90, po lekkim dzwonie, silnik działał lecz chodził w trybie awaryjnym po podłączeniu pod kompa wyszło wypadanie zapłonów, po zmierzeniu kompresji, faktycznie było słabo, liczyłem się z remontem. I tak się też się stało, zostały zrobione głowice, nowe tuleje, pierścienie, panewki, osiowanie bloku, wywarzanie wału. Motor złożony, i dalej pracuje w trybie awaryjnym, nie ma już wypadania zapłonów, ale brzydko pracuje, i ma dziwnie podwyższone obroty. Błędy jakie się pojawiły to błąd czujnika poziomu oleju oraz błąd 2 vanosów, spotkał się ktoś z czymś takim?
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny
Oddaj to do kogoś kto ma pojęcie o silnikach ///M .Po opisie prac to tam jest niezła rzeźba .
Raptowny M-Performance
Re: Tryb awaryjny
Dlaczego rzeźba? Wszystko nowe, i wszystkie części ori z serwisu, wrsztat mi to robił, z dobrymi opiniami, ale ręki za nich nie dam wiadomo. Kłopot w tym że nie znam nikogo kto ogarnia ///M
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny
Po co wywarzać wał ,osiowania bloku też tam się nie robi ,wstawiliście tam tuleje zamiast alusilu ? Mniejsza xo było robione skoro masz błąd vanosów to coś z nimi nie tak trzeba zrobić diagnostykę najlepiej Ista.
Raptowny M-Performance
Re: Tryb awaryjny
Tuleje z tego co mi powiedziano orginalne z serwisu, chyba że mnie gość w bambuko robi, ale wiem że wysyłał cały blok na wymiane tuleji do firmy z będzina, podobno najlepsi na śląsku, alusil to coś jak nikasil w motocyklach? Widzę że masz wiedzę na temat ///m ja zielony jestem, boję się że trzeba będzie jednak kupić drugi motor skoro tam ojebali lipe.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Tryb awaryjny
Tuleje robi się w ostateczności i nie ma ich w aso bmw .Alusil to coś innego niż nikasil ,alusil daje się obrabiać poprzez specjalny proces tzn możesz zrobić szlif na większy tłok ,seryjny tłok to 92mm i w bmw dostępny jest nad wymiar 92.5mm.Jeżeli tuleje masz dobrze zrobione powinno to działać co do vanosów to albo rozrząd jest źle ustawiony,albo vanos gear uszkodzony lub problem z elektrozaworami ,musisz to gdzieś dać do kogoś kto ma pojęcie a najlepiej do gościa który Tobie to robił.
Raptowny M-Performance
Re: Tryb awaryjny
Jeszcze nie odebrałem auta, może sobie z tym poradzą. Dzięki za wskazówki.
Re: Tryb awaryjny
A więc tak, wyminili wariatory wydechowe, check zgasł na jakiś czas, teraz znów się świeci i wywalił błąd ssących, ale silnik pracuje już prawie normalnie, nie w trybie awaryjnym, ale da się zauważyć że te wariatory jak się ustawią to czasem jedzie spoko a czasem zamula, albo w dolnym zakresie fajnie idzie, albo w górnym, choć górnego za bardzo nie testuje, bo silnik na dotarciu. Nie pokoi mnie natomiast to że temp oleju na wolnych obrotach trzyma się w okolicy 105 ( właczona klima 33s upał) a podczas jazdy potrafi na 110 wskoczyć jak się trochę depnie czy to normalne? Zaznaczam że nie pałuję go tylko powiedzmy trochę ostrzejszy start ze świateł do 6k obr