Manhart M3 Compressor Stufe 3

2008-2013 | silnik: S65B40
Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: A » sob sty 04, 2014 20:55

JACK SMG pisze:jA duzo jezdze po miescie,nie chodzi mi o przyspieszenie od zera do setki i czas którym mozna sie pochwalic w pubie ale nie chcę tez na krótkim odcinku miedzy swiatłami dostac batów od golfa gti ze wzgledu na brak możliwości przeniesienia mocy na asfalt.

jesli tak mowisz, to jaki jest sens montazu czegokolwiek w samochodzie. M3 E92 ma wystarczajace osiagi zeby wyprzedzic golfa gti

Awatar użytkownika
nastar
Posty: 83
Rejestracja: czw lip 07, 2011 13:03
Auto: arrow M3
Lokalizacja: z osiedla

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: nastar » sob sty 04, 2014 21:57

no właśnie kolega ma racje,miałem się was zapytać jak to wygląda w dynamicznym przyspieszaniu po mieście wogóle da rady??:)

centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: centrum » ndz sty 05, 2014 13:05

nastar pisze:no właśnie kolega ma racje,miałem się was zapytać jak to wygląda w dynamicznym przyspieszaniu po mieście wogóle da rady??:)

Pewnie że da rady. Kwestia odpowiedniego dozowania pedełu gazu na pierwszym i drugim biegu. Jeżeli przyciśniesz zbyt mocno, to napewno osiągi 0-100 sie pogorszą. Dużo zależy od opon ,nawierzchni i temperatury. Cała zabawa zaczyna się jak już złapiesz przyczepność, wtedy nabierasz przekonania że warto było odwiedzić g-power.Po przejechaniu 40tyś km twierdzę że seria m3 e92 ma zbyt mały moment obrotowy i dopiero kompresor powoduje że auto reaguje na gaz jak powinno.

Awatar użytkownika
nastar
Posty: 83
Rejestracja: czw lip 07, 2011 13:03
Auto: arrow M3
Lokalizacja: z osiedla

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: nastar » ndz sty 05, 2014 20:51

też tak myśle w związku z tym momentem, a mozesz powiedzieć ile wynosi teraz z kompresorem.
No i kolega Wujek Waldus obiecał wrzucić "obszerny temat o zamontowaniu gpowera" :wink:
pozdro

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » pn sty 06, 2014 16:47

obszerny temat jest juz w internecie dostepny ;) wystarczy w googlach wpisac M3 E92 Gpower SK1 ;)

Odnosnie przeniesienia mocy:
0-100 na RL: 4.8 na zimowkach na moze lekko wilgotnym asfalcie
0-100 na RL: 5.3 w deszczu na zimowkach.
(zimowki 235...)

Wiec chyba da rade ;)

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » pn sty 06, 2014 20:52

A pisze:
JACK SMG pisze:jA duzo jezdze po miescie,nie chodzi mi o przyspieszenie od zera do setki i czas którym mozna sie pochwalic w pubie ale nie chcę tez na krótkim odcinku miedzy swiatłami dostac batów od golfa gti ze wzgledu na brak możliwości przeniesienia mocy na asfalt.

jesli tak mowisz, to jaki jest sens montazu czegokolwiek w samochodzie. M3 E92 ma wystarczajace osiagi zeby wyprzedzic golfa gti
"A" chyba nie do końca mnie zrozumiałeś,to że nie chce dostać batów od mocno przykładowego golfa gti,nie oznacza że pokonanie ww.modelu jest moim celem i że musisz mnie uświadamiac że moje auto szybsze od golfa w związku z czym nie musze montować zestawu.
JK

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » pn sty 06, 2014 21:59

nic nie stracisz trakcji... na SKII w DKG wykrecisz 4.1 na seryjnych oponach w optymalnych warunkach :) a 100-200 bedzie na poziomie 6.0s naprawde bedzie bardzo malo samochodow ktore beda w stanie Ci dorownac.. albo hardkory z warszawskiego SR albo uber egzotyki.

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: A » wt sty 07, 2014 15:51

JACK SMG pisze:
A pisze:
JACK SMG pisze:jA duzo jezdze po miescie,nie chodzi mi o przyspieszenie od zera do setki i czas którym mozna sie pochwalic w pubie ale nie chcę tez na krótkim odcinku miedzy swiatłami dostac batów od golfa gti ze wzgledu na brak możliwości przeniesienia mocy na asfalt.

jesli tak mowisz, to jaki jest sens montazu czegokolwiek w samochodzie. M3 E92 ma wystarczajace osiagi zeby wyprzedzic golfa gti
"A" chyba nie do końca mnie zrozumiałeś,to że nie chce dostać batów od mocno przykładowego golfa gti,nie oznacza że pokonanie ww.modelu jest moim celem i że musisz mnie uświadamiac że moje auto szybsze od golfa w związku z czym nie musze montować zestawu.

chyba kolega ma muchy w nosie. Czasem lepiej ignorowac golfy i inne dupowozy 8)

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » śr sty 08, 2014 16:51

Dobra"A" ,make peace ,najwyżej damy sobie z liscia na kiedyś :lol: Lepiej powiedz kiedy się na myjce spotykacie bo chętnie bym zobaczył twoje f13.
JK

Seb
Posty: 18
Rejestracja: czw lut 07, 2013 13:47
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: Seb » śr lut 19, 2014 09:27

PMS///M3 pisze:SKI ma homologację TUV tylko dlatego że pracuje na seryjnych katalizatorach. W SkII trzeba usunąć pierwsze katy i wtedy auto nie spełnia normy TUV odnośnie spalin.

Seb ty masz chyba wydech Akrapovic już zainstalowany więc idź śmiało w SK II CS bo to jedna z "droższych" różnic miedzy SK II a SK II CS.

Dla nie w wtajemniczonych pełen wydech G Power to nic innego jak Akrpaovic Evolution.

Nasz klient który też miał wcześniej taki wydech od razu wybrał SK II CS.

Pozdro
I chyba właśnie tak zrobię ze wiosna wpadnie SK II SC

A przy okazji zapraszam na https://www.facebook.com/events/216960475172328/" onclick="window.open(this.href);return false; może powymieniamy na żywo doświadczenie z naszymi E92

Seb
Posty: 18
Rejestracja: czw lut 07, 2013 13:47
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: Seb » czw mar 06, 2014 12:37

No i stało się

Właśnie jest montowana w moim e92 kuracja wzmacniająca od G-Powera :grin:
już czekam co z tego wyjdzie

BYNTAS
Posty: 250
Rejestracja: śr sie 15, 2012 11:22
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Gniezno

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: BYNTAS » czw mar 06, 2014 14:51

Ostatecznie wybrałeś SK II CS?
Montujesz u Pachury?

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: LINKIN » czw mar 06, 2014 18:38

Panowie jakby któryś się jeszcze decydował mam do sprzedania w dobrej cenie SKI :wink:

Podajcie czasy z RL jakie kręci to SKII, bo jestem ciekawy jaka będzie różnica :smile:

Seb
Posty: 18
Rejestracja: czw lut 07, 2013 13:47
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: Seb » pt mar 07, 2014 12:48

BYNTAS pisze:Ostatecznie wybrałeś SK II CS?
Montujesz u Pachury?
Tak ostateczny wybór padł na SKII CS
A co do montażu to się nie pomyliłeś montuje u Pachury
Możliwe ze na weekend już będzie choć jeszcze nie wszystko przyszło bo zamówiłem sobie jeszcze kilka rzeczy do środka wiec chyba odbiorę jak wszystko będzie założone

Awatar użytkownika
nastar
Posty: 83
Rejestracja: czw lip 07, 2011 13:03
Auto: arrow M3
Lokalizacja: z osiedla

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: nastar » pt mar 07, 2014 13:00

Kolego a co fajnego do środka można zamówić??

ODPOWIEDZ