Czy ktos sie orietuje jak wyglada swap na S85 ?
Czy jest duza rzezba ? Jak z miska ? Belka itp ?
Skrzynia to by zostala z M3.
Swap na s85
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Swap na s85
Był taki temat na m3post, gość zatarł s65 i chciał zeswapowac s85, na pewno znajdziesz jak poszukasz. Projekt się jakoś urwał i nie wiadomo co było dalej, ale chyba największy problem był z połączeniem skrzyni DKG.
Na YouTube jest filmik jakiejś innej m3 jeżdżącej z s85.
Na YouTube jest filmik jakiejś innej m3 jeżdżącej z s85.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Swap na s85
Jak ktos ma jakies info to prosze pisac. Co miska ?
W rosji jezdzi taka biala m3 na manualu , pod maska wyglada jak oryginal.
Ogolnie trochę jezdzi takich swapow w e92 , a takze w jedynkach.
Bylaby to fajny szybki sprzet z duza iloscia momentu obrotowego , ktorego brak w M3 do tego mega dzwiek.
W rosji jezdzi taka biala m3 na manualu , pod maska wyglada jak oryginal.
Ogolnie trochę jezdzi takich swapow w e92 , a takze w jedynkach.
Bylaby to fajny szybki sprzet z duza iloscia momentu obrotowego , ktorego brak w M3 do tego mega dzwiek.
Re: Swap na s85
Jeden z najlepiej brzmiacych silnikow. Szkoda tylko, ze chyba dosc awaryjny.
Re: Swap na s85
Z tym momentem chyba tak kolorowo nie jest, s85 to tak samo wysokoobrotowy silnik, który trzeba wkręcić żeby jechać.
Jak brakuje Ci momentu to trzeba kupić coś z doładowaniem lub założyć kompresor, wolnossace silniki które kręcą się do ponad 8 tys raczej tego nie zapewnią
Mi tam nic nie brakuje w s65, jak chce pocisnąć to kilka biegów w dół i jest ogień.
Jak brakuje Ci momentu to trzeba kupić coś z doładowaniem lub założyć kompresor, wolnossace silniki które kręcą się do ponad 8 tys raczej tego nie zapewnią
Mi tam nic nie brakuje w s65, jak chce pocisnąć to kilka biegów w dół i jest ogień.