Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

2008-2013 | silnik: S65B40
JeD
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 20, 2012 20:31
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: JeD » pt cze 01, 2018 21:20

Poprzednio ustało mi po około 1-2 tyś już nie pamiętam. Potem w ogóle o tym zapomniałem i dopiero teraz zwróciłem uwagę po ponownej wymianie.

dawidm107
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 01, 2017 21:31
Auto: e92 M3

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: dawidm107 » ndz cze 03, 2018 13:15

Postanowilem zmienic olej spowrotem na castrola sinik chodzi napewno lepiej ciszej itp natomiast stukanie nadal mam mam nadzieje ze przejdzie z czasem . LM zlalem do nowej banki wiec moze kiedys go jeszcze zaleje bo szkoda oleju jednak . Ile razy polecili byscie wymienic olej po zmianie panewek ? Zmienilem narazie raz po 1,2 moze 1,5 tys km zmieniac jeszcze raz szybciej czy normalnie teraz za 7-8 tys ?

JeD
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 20, 2012 20:31
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: JeD » ndz cze 03, 2018 20:49

A dużo miałeś opiłków ? Ja miałem śladowe ilości, bardzo małe praktycznie ciężko było je dostrzec.
Widzę jednak, że niektórzy mają dużo większe i w takim przypadku chyba warto zmienić ponownie po 5 tyś z wiadomych przyczyn... https://www.youtube.com/watch?v=mC7vHhNFgmQ" onclick="window.open(this.href);return false;

dawidm107
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 01, 2017 21:31
Auto: e92 M3

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: dawidm107 » pn cze 04, 2018 21:53

Po 1,2 km bardzo delikatnej jazdy do 4 ,5 tys obrotow max zero bylo na filtrze i w oleju to samo nic nie widzalem zeby byly jakies opilki :p

galazka_m3
Posty: 109
Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
Auto: BMW M3 E92

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: galazka_m3 » ndz cze 10, 2018 16:45

seevin pisze:

Kod: Zaznacz cały

http://www.m3post.com/forums/showpost.php?p=23250596&postcount=17
Tu jest trochę więcej rzeczowych informacji na temat olejów rekomendowanych przez BMW i ewolucji wariantów Castrola 10W60. Wynika, że pierwotny TWS stracił rekomendację na rzecz nowszych wersji Castrola, a BMW Twin Power to Shell, który jest poza ASO podejrzanie tani.
dawidm107, mi się wydaje, że każdy olej, który trochę pojeździ w aucie będzie czarny :P

Tak wygląda u mnie olej po 7 tys od wymiany więc niezbyt czarny się zrobił :D Olej to Millers 10w60 NT+
Obrazek
Apropo głośnej pracy na LM to przez dwie wymiany olejowe lałem ten olej i była cisza, jedyne co zauważyłem to wyższa temperatura niż na Millersie :)

JeD
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 20, 2012 20:31
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: JeD » wt lip 16, 2019 22:16

Odgrzewam temat. Zmieniłem olej z Liqui Moly na BMW M... Silnik chodzi jakby lżej no i nie pojawia się to cykanie, które towarzyszyło mi przez pierwsze 2 tyś km po każdej zmianie.
Zapewne LM ma niższą temperature podczas jazdy na torze, jednak większość z nas używa auto do codziennej jazdy gdzie te sportowe parametry mogą negatywnie wpływać na pracę silnika. Wydaje mi się, że tak jest w tym przypadku.

Awatar użytkownika
e39540
Posty: 152
Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
Lokalizacja: Warszawa

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: e39540 » śr lip 17, 2019 10:33

Masz na myśli takie coś?

http://www.olejedosilnikow.pl/produkt/o ... ,9409.html

Ciekawe kto to robi...Shell? Castrol?

JeD
Posty: 29
Rejestracja: czw wrz 20, 2012 20:31
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Głośniejsza praca po zmianie na Liqui Molly

Post autor: JeD » śr lip 17, 2019 12:59

Aktualnie Shell.

ODPOWIEDZ