M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X

2008-2013 | silnik: S65B40
raptownym3
Posty: 170
Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: raptownym3 » śr sie 30, 2017 16:19

Jaki wniosek ? Po filmach trudno coś stwierdzić ...brak podanej mocy aut itd ....wiem jaki czas 100-200 robi m4 560ps i m3 e92 630ps .M4 w serii jest sporo szybsze od seryjnej m3 e92 ....bo średnio m4 robi 100-200 w okolicy 9s a m3 e92 robi 100-200 10,5s-11s.M4 jest samochodem nowszym i łatwiejszym do zmodyfikowania to nie ulega wątpliwości ...
Raptowny M-Performance

Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 197
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 13:11
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Pawel » śr sie 30, 2017 16:25

Juras pisze:Racja - wklejałem z komórki. Tak czy inaczej, wniosek ten sam.
Jak najbardziej racja. Chodziło mi tylko o uściślenie, żeby ktoś nie pomyślał, że seryjny M4 ot tak dotrzymuje kroku M3 DKG z 520 KM na kołach, a M4 po programie miażdży M3 z VT-625.

--==maly==----
Posty: 2344
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: --==maly==---- » śr sie 30, 2017 16:53

Ja nie widziałem jeszcze w Polsce M4 z czasami poniżej lub w okolicy 6s 100-200 a M3 E92 z Gpower SKII CS tak właśnie jeździ i jest takich w Polsce sporo z czasami 5.8-6.2s.
Z tego co pamiętam było na pomiarach w Warszawie M4 o mocy 550KM DKG i wykręciło najlepszy czas 7.8s to jeszcze daleko do SKII nawet bez CS.
Gdzieś tam w sieci znalazłem 580KM to na RL robiło best 7.4s 100-200.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

bosspower
Posty: 145
Rejestracja: śr gru 09, 2015 21:09
Auto: M3 E93 LCI
Lokalizacja: Radom

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: bosspower » śr sie 30, 2017 21:13

--==maly==---- pisze:Ja nie widziałem jeszcze w Polsce M4 z czasami poniżej lub w okolicy 6s 100-200 a M3 E92 z Gpower SKII CS tak właśnie jeździ i jest takich w Polsce sporo z czasami 5.8-6.2s.
Z tego co pamiętam było na pomiarach w Warszawie M4 o mocy 550KM DKG i wykręciło najlepszy czas 7.8s to jeszcze daleko do SKII nawet bez CS.
Gdzieś tam w sieci znalazłem 580KM to na RL robiło best 7.4s 100-200.

popieram.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 273
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Juras » śr sie 30, 2017 22:03

Czyli potwierdza się to o o czym pisałem, tj. że musi być sporo powyżej 600KM, żeby objechać 560KM M4. Być może kolega Raptowny miał od początku na myśli taką moc, natomiast mi cały czas chodzi o to, że nie wystarczy po prostu założyć kompresor do e92 M3, żeby objechać 560KM M4. Wiadomo, że są różne zestawy.

Niezależnie też warto wspomnieć o tym, że Gpower SKII CS ma 561Nm momentu. Czyli tyle co seria M4 zakładając, że często wypluje więcej niż fabryczne 550Nm. Dłubnięta potrafi wypluć 670-730Nm (i nie mam na myśli G-powera z lnika poniżej, tylko jakieś 550KM). Doceniam oczywiście wysokoobrotową V8 w e92, na pewno jest fun i nieźle gada jak się ją pokręci, natomiast brakuje jej dołu.

Mały, nie jestem ekspertem od pomiarów, ale sprawdź to:
http://topgarage.com.pl/aktualnosci/g-p ... -nm/4vq9wv" onclick="window.open(this.href);return false;

630KM i 561Nm, które miałyby dać 5,5? Nie wiem, może, ale brzmi to hurraoptymistycznie :D
Obrazek

bmw m4
Posty: 5
Rejestracja: pt sie 25, 2017 12:57
Auto: bmw m4

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: bmw m4 » śr sie 30, 2017 22:48

Kłopot z m4, przynajmniej moim jest taki że ze względu na doładowanie a przez to charakterystykę momentu auto ma bardzo duże problemy z trakcją już w serii. Program oczywiście nie pomógł. Trzy pierwsze biegi na seryjnym ogumieniu w zasadzie nie istnieją a jak się trafi mniej przyczepny asfalt to na czwórce też potrafi zerwać. Trochę pomogło założenie szerszych tylnych opon a wchodzą 325/25/20. Dlatego m4 ze startu do jakiś 150 nie jest porywająco szybkie co innego 150-300 tu jest szybko.

--==maly==----
Posty: 2344
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 E92 Competition Individual
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: --==maly==---- » śr sie 30, 2017 23:23

Juras przeczytaj dokładnie jeszcze raz co napisałem.
M3 e92 g power skII CS mają 600-630KM czasy 100-200 5.8-6.2s
M4 DKG 550KM w Warszawie zrobiĺo 100-200 best 7.8s w internecie znalazłem teź pomiary M4 580KM z czasem best 7.4s to nadal jest wolniej o przepaść do e92 M3.
Takie czasy są dziwne bo M4 ma większy moment jest lżejsze itd a z tego wynika że nawet mając te 620KM nadal będzie za M3 e92 SKII CS może to kwestia trakcji?
Ciekawy jestem czasów tego M4 g power które wkleiłeś.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 273
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Juras » śr sie 30, 2017 23:42

No ten gpower m4 to jest niezla petarda.Tak czy inaczej, tak jak kolega wyzej napisal, trakcja przy takiej mocy i momencie na jedna os jest mega problemem. Mowi sie, ze niby przy lifcie czy przy zcp jest lepiej :roll: na pewno zcp ma inne ustawienia szpery. Moze chodzi o opony 285 w serii zcp jak ktos wzial wz666. Moja na 275 i tak idzie bokiem jak porabana i... bardzo dobrze :twisted:
Obrazek

centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: centrum » czw sie 31, 2017 10:45

Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopiero na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są fakty :wink: Jak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.
Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354

Awatar użytkownika
ins
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: ins » czw sie 31, 2017 14:30

centrum pisze:
Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopiero na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są fakty :wink: Jak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.
Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354
Proszę informować o przebiegu rywalizacji 8)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 273
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Juras » czw sie 31, 2017 15:52

centrum pisze:
Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopiero na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są fakty :wink: Jak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.
Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354
Czesc. Rozwiewam je od razu: sk2cs. Przeczytaj raz jeszcze, nigdzie nie napisalem, ze jest inaczej. A ustawic sie mozemy i tak niezaleznie. Wracam niedlugo z zagranicy to sie odezwe.
Obrazek

yamati12
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: yamati12 » czw sie 31, 2017 21:48

Hehe ale duzo sie dowiedzielismy na temat e i f :)

yamati12
Posty: 63
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: yamati12 » czw sie 31, 2017 22:55

centrum pisze:
Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopije to na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są fakty :wink: Jak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.
Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354


"Centrum" pozamiatal i do spania.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 273
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: E92 G-Power vs M3/4 F8X

Post autor: Juras » wt paź 17, 2017 23:50

Od lewej: Sk2Cs kolegi Centrum, moje M4 i Camaro Hennessey (619KM). Bylo tez 991 turbo S, a na koniec dolaczylo nowe R8 v10 700KM. cdn :D
Obrazek
Obrazek

raptownym3
Posty: 170
Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: E92 G-Power vs M3/4 F8X

Post autor: raptownym3 » śr paź 18, 2017 11:41

M3 Sk2cs będzie szybsze od camaro ...porsche z tego co wiem jest po modach i ma ponad 600ps wiec m3 może być ciut wolniejsze ,co do r8 to seria ma 610ps po remapie i wydechu powinno mieć około 650ps ,przy takiej mocy robi niskie 6s 100-200.
Raptowny M-Performance

ODPOWIEDZ