M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X

2008-2013 | silnik: S65B40
Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X

Post autor: Juras » pt sie 25, 2017 17:58

Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopiero na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są fakty :wink: Jak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.

yamati12
Posty: 64
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: yamati12 » pt sie 25, 2017 18:25

Hehe no może i masz racje ;) ani słowa, masz manual?

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Juras » pt sie 25, 2017 21:40

Manual i Competition, a przypomniało mi się jeszcze, że F8x bez Competition potrafią w serii wypluć ~460 KM na hamowni. Sprawdzę niedługo czy mojej też jakiś bonus się trafił.

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: LINKIN » sob sie 26, 2017 07:46

Różnie z tą mocą bywa... W przypadku M6 serii F normy spalin wszystko popsuły. Auta z EUR 5 były szybsze od tych z EUR 6. Więc nawet pakiet comp nie pomagał....
Widzę że w F8x jest podobnie http://www.bmwblog.com/2016/08/03/instr ... n-package/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lipa.

yamati12
Posty: 64
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: yamati12 » sob sie 26, 2017 07:54

Juras pisze:Manual i Competition, a przypomniało mi się jeszcze, że F8x bez Competition potrafią w serii wypluć ~460 KM na hamowni. Sprawdzę niedługo czy mojej też jakiś bonus się trafił.
I spoko radzi sobie ta skrzynia w f8x ?

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Juras » sob sie 26, 2017 11:02

Jest szereg watpliwosci dotyczacych tych testow.
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1290856" onclick="window.open(this.href);return false;

Yamati, poczytaj sobie watek automat vs manual.

yamati12
Posty: 64
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: yamati12 » sob sie 26, 2017 22:26

Pytam z czystej ciekawosci bo fajnie ze bmw daje jeszcze mozliwosc kupna m w manualu, tez bylem fanatykiem manuali i wlasciwie nadal je lubie ale m w manualu nigdy nie jezdzilem, mam dkg bo takie mi sie trafilo i fajnie bo ta skrzynia bardzo mi sie spodobala, wracajac do m4 moze i robi e92 co jest wiadome bo jak by moglo bmw zrobic slabszy nowy model ale 3.0 r6 turbo 430 czy 450 hp to zadna rewelacja. Jesli chodzi o samochody na dopingu to tylko japan:)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Juras » ndz sie 27, 2017 13:08

450 to niby nie jest jakaś zawrotna wartość, ale M4 mocno polega na momencie - 550Nm (to jest wartość typowa np. dla 6l silnika N/A; np. S600 W140 miało 570Nm, a W220 530Nm). I to dostępne od samego dołu. Przyspieszanie na 6 biegu od 80km/h czy zmiany biegów do góry o 3 to bułka z masłem, choć oczywiście nie do takiej jazdy zbudowano F8x. Wisienką na szczycie jest też możliwość w miarę taniego podciągnięcia pod 600KM i 740Nm. Wydech, dolot, chip i gotowe. Samym chipem za kilka tys. PLN 550KM.

Tutaj przykład i info o seryjnych 474KM na 100 oktanowym paliwie: http://pachura.pl/projekty1.php?kategoria=226&lang=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

bmw m4
Posty: 5
Rejestracja: pt sie 25, 2017 12:57
Auto: bmw m4

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: bmw m4 » wt sie 29, 2017 19:09

Moje m4 w serii na orlenie 98-470 ps, na shellu v power 100-486 ps a po chipie u mastersa i na orlenie 98-560 ps, auto w manualu, dużo szybsze od m3 e92.


bmw m4
Posty: 5
Rejestracja: pt sie 25, 2017 12:57
Auto: bmw m4

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: bmw m4 » śr sie 30, 2017 08:23

Juras pisze:Competition?
Nie normalny przedlift rocznik 2014.

raptownym3
Posty: 182
Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: raptownym3 » śr sie 30, 2017 09:18

M3 e92 na kompresorze jest szybsze od takiej m4 560ps ...ale fakt że te m4 mają często w serii większą moc niż podaje producent.
Raptowny M-Performance

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Juras » śr sie 30, 2017 13:28

raptownym3 pisze:M3 e92 na kompresorze jest szybsze od takiej m4 560ps ...ale fakt że te m4 mają często w serii większą moc niż podaje producent.
Seryjna m4 vs E92 kompresor: https://youtu.be/dRxZHq8Bevc" onclick="window.open(this.href);return false;
M4 JB4 (510-550?) vs E92 kompresor: https://youtu.be/iNg2hvw6WEU" onclick="window.open(this.href);return false;

Zeby objechac 560KM m4 to musialbys miec grubo powyzej 600KM w takiej e92.

Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 197
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 13:11
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?

Post autor: Pawel » śr sie 30, 2017 15:07

Juras pisze: Seryjna m4 vs E92 kompresor: https://youtu.be/dRxZHq8Bevc" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie seryjna, a po remapie u Dinana.
Juras pisze: M4 JB4 (510-550?) vs E92 kompresor: https://youtu.be/iNg2hvw6WEU" onclick="window.open(this.href);return false;
M4 JB4 z aftermarketowym DP, wydechem i wtryskiem metanolu. Na pewno dobrze ponad 550.

To tak gwoli ścisłości, żeby nie siać fermentu. ;)


ODPOWIEDZ