Manual vs automat
: ndz lip 30, 2017 02:47
Witam , od jakiegos czasu poszukuje bmw m3 e90/92. Waszym zdaniem w co lepiej celować ? manual , automat ?
Kopyto przy zmianie biegu na manualu jest naprawdę niezłe. Lewarek mógłby mieć zdecydowanie krótszy skok, również w F8X - są jakieś sensowne short shiftery do tego?ins pisze:Mam manuala i jego wadą jest dość długi skok lewarka, dłuższy od wielu cywilnych aut. Poza tym nie mogę mu nic zarzucić, może tylko tyle, że jest bardziej brutalny dla pasażera, aniżeli automat
Ja jakiś czas temu brałem shiftera do 1M od UUC i jestem mega zadowolony - bije biegi jak karabin maszynowy ..skrócenie skoku o około 30%.Juras pisze: Kopyto przy zmianie biegu na manualu jest naprawdę niezłe. Lewarek mógłby mieć zdecydowanie krótszy skok, również w F8X - są jakieś sensowne short shiftery do tego?
Miałem już zakończyć zmiany na ten sezon, ale może dopiero po tej. O ile diler nie zrobi problemu z gwarancją Ten skok fabryczny to do tej pory największa wada tego samochodu. Tak czy inaczej dzięki za linka.Hipek pisze:Ja jakiś czas temu brałem shiftera do 1M od UUC i jestem mega zadowolony - bije biegi jak karabin maszynowy ..skrócenie skoku o około 30%.Juras pisze: Kopyto przy zmianie biegu na manualu jest naprawdę niezłe. Lewarek mógłby mieć zdecydowanie krótszy skok, również w F8X - są jakieś sensowne short shiftery do tego?
Widzę, że do F też mają http://store.uucmotorwerks.com/ultimate ... p1686.aspx
Wychodzi, że DKG wbrew powszechnej opinii nie jest w ogóle szybsze. Do tego narzekają tam jeszcze na bardzo leniwe ruszanie z miejsca i dość spory lag przy upshiftachThe M DCT car hit 60 mph in 4.3 seconds, cleared the quarter-mile in 12.7 at 113 mph, and achieved 150 mph in 26 seconds flat. Compare that to the six-speed manual’s numbers of 4.3, 12.8 at 113, and 24.3, respectively. If you zoom in even closer and look at each 10-mph increment, the two cars trade off which is quicker until 120 mph, when the manual starts pulling away.
Pierwotnie skłaniałem się ku DKG, ale teraz coraz bardziej myślę nad zakupem auta z manualem.On an aggressive shift from first to second, you have to shift around 7200 rpm—nearly 1000 rpm early—to effect the gearchange before the engine hits the 8400-rpm limiter.