Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

2008-2013 | silnik: S65B40
yamati12
Posty: 64
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: yamati12 » sob lip 15, 2017 17:53

Czy ktoś sie orientuje jak jest z wycieciem katów w m3 po lifcie, chodzi mi o to czy silnik bedzie wariował itp. w przed liftowej czytałem ze nie ma problemu.

Awatar użytkownika
ins
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: ins » pn lip 17, 2017 17:10

Usuń tylko przednie i poza kontrolką check engine problemów nie będzie. Ogarnięty elektryk usunie błąd na stałe, ale M-ka nie daje się tak łatwo oszukać w tym temacie.

Nie ma różnicy, czy polift, czy przedlift.

kisiel
Posty: 42
Rejestracja: śr sty 21, 2015 23:16
Auto: M5 e60

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: kisiel » pn lip 17, 2017 17:52

100% to co kolega napisał wyżej. U mnie tylko występuje jeszcze dodatkowo to że raz na 5 tyś km lekko mi się przydusi na chwilę silnik s85. Innych skutków ubocznych nie ma. Kontrolka po czasie sama gaśnie.

yamati12
Posty: 64
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: yamati12 » śr lip 19, 2017 17:23

dzieki za odp.

rs4life
Posty: 104
Rejestracja: pn sie 12, 2013 18:30
Auto: BMW M3 E36/E46/E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: rs4life » czw lip 20, 2017 14:14

yamati12 pisze:Czy ktoś sie orientuje jak jest z wycieciem katów w m3 po lifcie, chodzi mi o to czy silnik bedzie wariował itp. w przed liftowej czytałem ze nie ma problemu.
Ja u siebie wycialem wszystkie caty - sondy przednie zostawilem normalnie, do sond za katami zastosowalem tzw emulator - czyli dystans ze zwezka

Zero bledow, samochod jedzie normalnie, a do tego smrod przepalonej benzyny fajnie gryzie w nozdrza :mrgreen:

raptownym3
Posty: 182
Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: raptownym3 » czw lip 20, 2017 14:29

Usunięcie tylnych katów nic nie daje ...a dźwięk moim zdaniem jest gorszy .
Raptowny M-Performance

yamati12
Posty: 64
Rejestracja: pt mar 17, 2017 11:05
Auto: EVOX, M3
Lokalizacja: Zakopane

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: yamati12 » sob lip 22, 2017 21:08

To warto wyje...c ? Same przednie ?

raptownym3
Posty: 182
Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: raptownym3 » ndz lip 23, 2017 09:22

Usuń tylko przednie i będziesz zadowolony :D
Raptowny M-Performance

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: Pawel_M3GT » czw wrz 14, 2017 17:49

Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?

Awatar użytkownika
ins
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: ins » czw wrz 14, 2017 20:19

Pawel_M3GT pisze:Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?
Mam i polecam z całego serca taki setup - przyjemny przy małym obciążeniu / na trasie, agresywny pod obciążeniem, żadnego rezonansu w całym paśmie obrotów.

Nie zamieniłbym go na żaden inny - nie będziesz zawiedziony, gwarantuję. Zapraszam również na odsłuch do Poznania, jeśli chcesz to usłyszeć na własne uszy ;)

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: Pawel_M3GT » pt wrz 15, 2017 14:22

ins pisze:
Pawel_M3GT pisze:Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?
Mam i polecam z całego serca taki setup - przyjemny przy małym obciążeniu / na trasie, agresywny pod obciążeniem, żadnego rezonansu w całym paśmie obrotów.

Nie zamieniłbym go na żaden inny - nie będziesz zawiedziony, gwarantuję. Zapraszam również na odsłuch do Poznania, jeśli chcesz to usłyszeć na własne uszy ;)
Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!

Awatar użytkownika
ins
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: ins » wt wrz 19, 2017 12:01

Pawel_M3GT pisze: Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!
Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: Pawel_M3GT » wt wrz 19, 2017 15:20

ins pisze:
Pawel_M3GT pisze: Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!
Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.
Na czym dokladnie polegala naprawa? wstawil jakies wzmocnienia? Zazwyczaj wszyscy naprawiaja rysy/pekniecia spawem, ale nie wiem jak to pozniej wytrzymuje.
To on jest ze stopu aluminium?
Myslalem ze to jakas specjalna stal nierdzewna z domieszkami.

Awatar użytkownika
ins
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: ins » śr wrz 20, 2017 12:09

Pawel_M3GT pisze:
ins pisze:
Pawel_M3GT pisze: Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!
Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.
Na czym dokladnie polegala naprawa? wstawil jakies wzmocnienia? Zazwyczaj wszyscy naprawiaja rysy/pekniecia spawem, ale nie wiem jak to pozniej wytrzymuje.
To on jest ze stopu aluminium?
Myslalem ze to jakas specjalna stal nierdzewna z domieszkami.
To jest bardzo cienkie i wytrzymałe aluminium niklowe, czemu zawdzięcza egzotyczny dźwięk. Najtańsze wydechy z Inconelu zaczynają się od 20000zł (Eisenmann ma taki w ofercie i liczy sobie 5300E), ponieważ jest to najwyższa półka w motorsporcie. Mikropęknięcia naprawiane są spawem, ale sam materiał jest na zamówienie. Spawanie innym stopem kończyło się pęknięciem po 100km, aktualnie po 20000km nic się nie dzieje.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Post autor: Pawel_M3GT » śr wrz 20, 2017 13:42

ins pisze:
To jest bardzo cienkie i wytrzymałe aluminium niklowe, czemu zawdzięcza egzotyczny dźwięk. Najtańsze wydechy z Inconelu zaczynają się od 20000zł (Eisenmann ma taki w ofercie i liczy sobie 5300E), ponieważ jest to najwyższa półka w motorsporcie. Mikropęknięcia naprawiane są spawem, ale sam materiał jest na zamówienie. Spawanie innym stopem kończyło się pęknięciem po 100km, aktualnie po 20000km nic się nie dzieje.
Aha czyli rozumiem ze sprowadzil drut z Innocel ? i pospawal rysy? czy wstawil jakies dodatkowe wzmocnienia z blachy itp. ?
Fabrycznie poprawiona wersja ma wspawana rurke spinajaca dol poszycia z gora.

ODPOWIEDZ