Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Czy ktoś sie orientuje jak jest z wycieciem katów w m3 po lifcie, chodzi mi o to czy silnik bedzie wariował itp. w przed liftowej czytałem ze nie ma problemu.
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Usuń tylko przednie i poza kontrolką check engine problemów nie będzie. Ogarnięty elektryk usunie błąd na stałe, ale M-ka nie daje się tak łatwo oszukać w tym temacie.
Nie ma różnicy, czy polift, czy przedlift.
Nie ma różnicy, czy polift, czy przedlift.
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
100% to co kolega napisał wyżej. U mnie tylko występuje jeszcze dodatkowo to że raz na 5 tyś km lekko mi się przydusi na chwilę silnik s85. Innych skutków ubocznych nie ma. Kontrolka po czasie sama gaśnie.
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
dzieki za odp.
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Ja u siebie wycialem wszystkie caty - sondy przednie zostawilem normalnie, do sond za katami zastosowalem tzw emulator - czyli dystans ze zwezkayamati12 pisze:Czy ktoś sie orientuje jak jest z wycieciem katów w m3 po lifcie, chodzi mi o to czy silnik bedzie wariował itp. w przed liftowej czytałem ze nie ma problemu.
Zero bledow, samochod jedzie normalnie, a do tego smrod przepalonej benzyny fajnie gryzie w nozdrza
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Usunięcie tylnych katów nic nie daje ...a dźwięk moim zdaniem jest gorszy .
Raptowny M-Performance
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
To warto wyje...c ? Same przednie ?
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Usuń tylko przednie i będziesz zadowolony
Raptowny M-Performance
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Mam i polecam z całego serca taki setup - przyjemny przy małym obciążeniu / na trasie, agresywny pod obciążeniem, żadnego rezonansu w całym paśmie obrotów.Pawel_M3GT pisze:Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?
Nie zamieniłbym go na żaden inny - nie będziesz zawiedziony, gwarantuję. Zapraszam również na odsłuch do Poznania, jeśli chcesz to usłyszeć na własne uszy
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.ins pisze:Mam i polecam z całego serca taki setup - przyjemny przy małym obciążeniu / na trasie, agresywny pod obciążeniem, żadnego rezonansu w całym paśmie obrotów.Pawel_M3GT pisze:Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?
Nie zamieniłbym go na żaden inny - nie będziesz zawiedziony, gwarantuję. Zapraszam również na odsłuch do Poznania, jeśli chcesz to usłyszeć na własne uszy
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu
Pozdro!
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.Pawel_M3GT pisze: Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu
Pozdro!
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Na czym dokladnie polegala naprawa? wstawil jakies wzmocnienia? Zazwyczaj wszyscy naprawiaja rysy/pekniecia spawem, ale nie wiem jak to pozniej wytrzymuje.ins pisze:Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.Pawel_M3GT pisze: Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu
Pozdro!
To on jest ze stopu aluminium?
Myslalem ze to jakas specjalna stal nierdzewna z domieszkami.
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
To jest bardzo cienkie i wytrzymałe aluminium niklowe, czemu zawdzięcza egzotyczny dźwięk. Najtańsze wydechy z Inconelu zaczynają się od 20000zł (Eisenmann ma taki w ofercie i liczy sobie 5300E), ponieważ jest to najwyższa półka w motorsporcie. Mikropęknięcia naprawiane są spawem, ale sam materiał jest na zamówienie. Spawanie innym stopem kończyło się pęknięciem po 100km, aktualnie po 20000km nic się nie dzieje.Pawel_M3GT pisze:Na czym dokladnie polegala naprawa? wstawil jakies wzmocnienia? Zazwyczaj wszyscy naprawiaja rysy/pekniecia spawem, ale nie wiem jak to pozniej wytrzymuje.ins pisze:Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.Pawel_M3GT pisze: Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu
Pozdro!
To on jest ze stopu aluminium?
Myslalem ze to jakas specjalna stal nierdzewna z domieszkami.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92
Aha czyli rozumiem ze sprowadzil drut z Innocel ? i pospawal rysy? czy wstawil jakies dodatkowe wzmocnienia z blachy itp. ?ins pisze:
To jest bardzo cienkie i wytrzymałe aluminium niklowe, czemu zawdzięcza egzotyczny dźwięk. Najtańsze wydechy z Inconelu zaczynają się od 20000zł (Eisenmann ma taki w ofercie i liczy sobie 5300E), ponieważ jest to najwyższa półka w motorsporcie. Mikropęknięcia naprawiane są spawem, ale sam materiał jest na zamówienie. Spawanie innym stopem kończyło się pęknięciem po 100km, aktualnie po 20000km nic się nie dzieje.
Fabrycznie poprawiona wersja ma wspawana rurke spinajaca dol poszycia z gora.