Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

2008-2013 | silnik: S65B40

Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez yamati12 » So lip 15, 2017 17:53

Czy ktoś sie orientuje jak jest z wycieciem katów w m3 po lifcie, chodzi mi o to czy silnik bedzie wariował itp. w przed liftowej czytałem ze nie ma problemu.
yamati12
 
Posty: 60
Dołączył(a): Pt mar 17, 2017 11:05
Lokalizacja: Zakopane
Auto: EVOX, M3

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez ins » Pn lip 17, 2017 17:10

Usuń tylko przednie i poza kontrolką check engine problemów nie będzie. Ogarnięty elektryk usunie błąd na stałe, ale M-ka nie daje się tak łatwo oszukać w tym temacie.

Nie ma różnicy, czy polift, czy przedlift.
Avatar użytkownika
ins
 
Posty: 98
Dołączył(a): Pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez kisiel » Pn lip 17, 2017 17:52

100% to co kolega napisał wyżej. U mnie tylko występuje jeszcze dodatkowo to że raz na 5 tyś km lekko mi się przydusi na chwilę silnik s85. Innych skutków ubocznych nie ma. Kontrolka po czasie sama gaśnie.
kisiel
 
Posty: 31
Dołączył(a): Śr sty 21, 2015 23:16
Auto: M5 e60

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez yamati12 » Śr lip 19, 2017 17:23

dzieki za odp.
yamati12
 
Posty: 60
Dołączył(a): Pt mar 17, 2017 11:05
Lokalizacja: Zakopane
Auto: EVOX, M3

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez rs4life » Cz lip 20, 2017 14:14

yamati12 napisał(a):Czy ktoś sie orientuje jak jest z wycieciem katów w m3 po lifcie, chodzi mi o to czy silnik bedzie wariował itp. w przed liftowej czytałem ze nie ma problemu.

Ja u siebie wycialem wszystkie caty - sondy przednie zostawilem normalnie, do sond za katami zastosowalem tzw emulator - czyli dystans ze zwezka

Zero bledow, samochod jedzie normalnie, a do tego smrod przepalonej benzyny fajnie gryzie w nozdrza :mrgreen:
rs4life
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn sie 12, 2013 18:30
Auto: BMW M3 E36/E46/E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez raptownym3 » Cz lip 20, 2017 14:29

Usunięcie tylnych katów nic nie daje ...a dźwięk moim zdaniem jest gorszy .
Raptowny M-Performance
raptownym3
 
Posty: 158
Dołączył(a): Wt paź 27, 2009 02:16
Lokalizacja: Lublin
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez yamati12 » So lip 22, 2017 21:08

To warto wyje...c ? Same przednie ?
yamati12
 
Posty: 60
Dołączył(a): Pt mar 17, 2017 11:05
Lokalizacja: Zakopane
Auto: EVOX, M3

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez raptownym3 » N lip 23, 2017 09:22

Usuń tylko przednie i będziesz zadowolony :D
Raptowny M-Performance
raptownym3
 
Posty: 158
Dołączył(a): Wt paź 27, 2009 02:16
Lokalizacja: Lublin
Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez Pawel_M3GT » Cz wrz 14, 2017 17:49

Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1833
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez ins » Cz wrz 14, 2017 20:19

Pawel_M3GT napisał(a):Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?


Mam i polecam z całego serca taki setup - przyjemny przy małym obciążeniu / na trasie, agresywny pod obciążeniem, żadnego rezonansu w całym paśmie obrotów.

Nie zamieniłbym go na żaden inny - nie będziesz zawiedziony, gwarantuję. Zapraszam również na odsłuch do Poznania, jeśli chcesz to usłyszeć na własne uszy ;)
Avatar użytkownika
ins
 
Posty: 98
Dołączył(a): Pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez Pawel_M3GT » Pt wrz 15, 2017 14:22

ins napisał(a):
Pawel_M3GT napisał(a):Ma ktos usuniete przednie katy i ostatni tlumik M Performance?
Na youtubie brzmi okrutnie, najlepiej ze wszystkich mozliwyvh wydechow.
Moje pytanie , czy nie jest za glosny i meczacy na trasie ?


Mam i polecam z całego serca taki setup - przyjemny przy małym obciążeniu / na trasie, agresywny pod obciążeniem, żadnego rezonansu w całym paśmie obrotów.

Nie zamieniłbym go na żaden inny - nie będziesz zawiedziony, gwarantuję. Zapraszam również na odsłuch do Poznania, jeśli chcesz to usłyszeć na własne uszy ;)


Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1833
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez ins » Wt wrz 19, 2017 12:01

Pawel_M3GT napisał(a):Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!


Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.
Avatar użytkownika
ins
 
Posty: 98
Dołączył(a): Pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez Pawel_M3GT » Wt wrz 19, 2017 15:20

ins napisał(a):
Pawel_M3GT napisał(a):Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!


Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.


Na czym dokladnie polegala naprawa? wstawil jakies wzmocnienia? Zazwyczaj wszyscy naprawiaja rysy/pekniecia spawem, ale nie wiem jak to pozniej wytrzymuje.
To on jest ze stopu aluminium?
Myslalem ze to jakas specjalna stal nierdzewna z domieszkami.
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1833
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez ins » Śr wrz 20, 2017 12:09

Pawel_M3GT napisał(a):
ins napisał(a):
Pawel_M3GT napisał(a):Wydech ma dwie wady wedlug mnie, jedna to pekanie poszycia.
Druga to koncowki troszke za malej srednicy, powinny byc 80mm. Do tego nie za ladnie wygladaja wklady koncowek ( mozna to bez problemu wywalic ) Koncowki tez w sumie mozna zmienic.
Za to jest mega lekki no i dzwiek wybacza wszystko :)
Swietnie, ze nie jest zbyt meczacy, bo brzmieniem bije na glowe wszystkie Eisenmanny Acrapovicia itp, dzieki za propozycje odsluchu, moze skorzystam kiedys jak bede w Poznaniu :wink:
Pozdro!


Ponoć w v2 poszycie jest już bardziej odporne na mikropęknięcia. U mnie również był z tym problem, aż tłumikarz Kaliński sprowadził aluminium niklowe Inconel i naprawił. Od 2 lat spokój i pełnia szczęścia. Końcówki faktycznie ma stosunkowo małe na tle konkurencji, ale dźwięk i waga rekompensuje wszystko, jak powiedziałeś.


Na czym dokladnie polegala naprawa? wstawil jakies wzmocnienia? Zazwyczaj wszyscy naprawiaja rysy/pekniecia spawem, ale nie wiem jak to pozniej wytrzymuje.
To on jest ze stopu aluminium?
Myslalem ze to jakas specjalna stal nierdzewna z domieszkami.


To jest bardzo cienkie i wytrzymałe aluminium niklowe, czemu zawdzięcza egzotyczny dźwięk. Najtańsze wydechy z Inconelu zaczynają się od 20000zł (Eisenmann ma taki w ofercie i liczy sobie 5300E), ponieważ jest to najwyższa półka w motorsporcie. Mikropęknięcia naprawiane są spawem, ale sam materiał jest na zamówienie. Spawanie innym stopem kończyło się pęknięciem po 100km, aktualnie po 20000km nic się nie dzieje.
Avatar użytkownika
ins
 
Posty: 98
Dołączył(a): Pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Wyciecie katów w poliftowej m3 e92

Postprzez Pawel_M3GT » Śr wrz 20, 2017 13:42

ins napisał(a):
To jest bardzo cienkie i wytrzymałe aluminium niklowe, czemu zawdzięcza egzotyczny dźwięk. Najtańsze wydechy z Inconelu zaczynają się od 20000zł (Eisenmann ma taki w ofercie i liczy sobie 5300E), ponieważ jest to najwyższa półka w motorsporcie. Mikropęknięcia naprawiane są spawem, ale sam materiał jest na zamówienie. Spawanie innym stopem kończyło się pęknięciem po 100km, aktualnie po 20000km nic się nie dzieje.


Aha czyli rozumiem ze sprowadzil drut z Innocel ? i pospawal rysy? czy wstawil jakies dodatkowe wzmocnienia z blachy itp. ?
Fabrycznie poprawiona wersja ma wspawana rurke spinajaca dol poszycia z gora.
Avatar użytkownika
Pawel_M3GT
 
Posty: 1833
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 18:27
Lokalizacja: ///M
Auto: ///M

Następna strona

Powrót do E90-93 M3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość