Wczoraj pół dnia męczyłem się z tym próbując ustalić co jest nie tak, bo najdziwniejsze jest to że po lekkim zagrzaniu silnika wszystko działa poprawnie, dlatego nie do końca mam przekonanie że jest to uszkodzenie tego elektronicznego elementu, bo co ma to tego stopień zagrzania silnika? Zauważyłem jeszcze że na zimnym silniku przez silnik krokowy w ogóle nie wciąga powietrza do silnika ( przepustnica w tym jest zamknięta ), natomiast po zagrzaniu, przepustnica na wolnych sie uchyla - ciągnie dużo powietrza i silnik zaczyna pracować normalnie, oczywiście główne przepustnice na wolnych są zamknięte. Dodatkowo jeszcze wypatrzyłem że nie załącza sie u mnie ta czarna elektryczna pompa powietrza, może ktoś sprawdzić, albo może orientujecie się czy przy takich temperaturach jak teraz ( koło 5*C ) na zewnątrz ta pompa powinna się załączyć? Czy ona zawsze powinna chwile pracować na zimnym silniku ? Nawet w ciepłe dni ?
HELP
