Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
obie są obciążeniowe
pokaż wykres
pokaż wykres
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
A ile wyszło na kołach w jednej i drugiej?
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Pokaz wykresy
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Nie mogę dodać załącznika i pojawia się:
Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum.
Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum.
Pozdrawiam
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Wyslij na maila L85@wp.pl to umieszczę.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 23, 2012 15:41 przez --==maly==----, łącznie zmieniany 1 raz.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Dzięki --==maly==-- 
Maters_1 – pierwszy pomiar z marca 2012
VTG – dwa pomiary.
Pierwszy z dnia, w którym przyjęli samochód do modyfikacji ale nie wyrobili się bo nie wiedzieli, że razem z wydechem montowany jest moduł podłączony do ECU i przez niego mieli problemy ze zgraniem softu, które trwa 2 godziny.
Drugi z dnia, w którym wszystko już poszło prawidłowo
Masters_2 – pomiar po modyfikacji w VTG

Maters_1 – pierwszy pomiar z marca 2012
VTG – dwa pomiary.
Pierwszy z dnia, w którym przyjęli samochód do modyfikacji ale nie wyrobili się bo nie wiedzieli, że razem z wydechem montowany jest moduł podłączony do ECU i przez niego mieli problemy ze zgraniem softu, które trwa 2 godziny.
Drugi z dnia, w którym wszystko już poszło prawidłowo
Masters_2 – pomiar po modyfikacji w VTG
Pozdrawiam
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Wszystko się zgadza jak spojrzysz na moc na kołach. U Mastersa przed programem miałeś 322rwhp, a w JDL 315rwhp. Po programie w JDL wypluło 335rwhp, a u Mastersa 346.
Mi to wygłada na manipulację hamownią ze strony Mastersa. Proponowali ci jakiś lepszy sfot który da realny przyrost mocy czy coś w tym stylu? Oczywiście nie wykluczam innych przyczyn jak zwykły błąd, ale to jest dla mnie najbardziej prawdopodobne.
Mi to wygłada na manipulację hamownią ze strony Mastersa. Proponowali ci jakiś lepszy sfot który da realny przyrost mocy czy coś w tym stylu? Oczywiście nie wykluczam innych przyczyn jak zwykły błąd, ale to jest dla mnie najbardziej prawdopodobne.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
W Masters nic nie proponowali i nic nie robili z oprogramowaniem. Tam tylko hamownia była grana.
Modyfikowane było w VTG, gdzie przede wszystkim mieli zdjąć ogranicznik prędkości a przy okazji podenieść moc - jeśli to się w ogóle uda. W jakiejś M3 z 2008 roku udało im się 13 KM podnieść i podobnie moment obrotowy, więc ja też poprosiłem żeby spróbowali moc zwiększyć.
W VTG nie wiedzieli z czego wynika tak duża różnica w parametrach.
Modyfikowane było w VTG, gdzie przede wszystkim mieli zdjąć ogranicznik prędkości a przy okazji podenieść moc - jeśli to się w ogóle uda. W jakiejś M3 z 2008 roku udało im się 13 KM podnieść i podobnie moment obrotowy, więc ja też poprosiłem żeby spróbowali moc zwiększyć.
W VTG nie wiedzieli z czego wynika tak duża różnica w parametrach.
Pozdrawiam
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Pawel_Cz, znawcą nie jestem, ale jak tak patrzę na te dane to te 2 z Mastersa są strasznie dziwne szczególnie porównując do tych z JDL które wyglądają w porządku.
W JDL:
Przyrost Mocy na kołach - 6%
Przyrost mocy według norm - 5%
Wzrost strat mocy - 10%
Trochę inne warunki a co za tym idzie trochę inna korekcja
Max obroty trochę się różnią, pewnie ze względu na przesuniętą odcinkę
Max. obroty pokrywają się z wykresem
Max. prędkość jest trochę wyższa po programie, ale pasuje do wyższych obrotów
Wszystko pasuje i wygląda profesjonalnie.
W Mastersie:
Przyrost mocy na kołach - 7%
Moc według norm - dokładnie taka sama (aż dziwne)
Wzrost strat mocy - 32% (trochę dużo)
Korekcja mimo różnych parametrów zawsze 0% (chociaż to chyba jest możliwe, ale kolejny przypadek jak z mocą?)
Max. obroty na wykresie ponad 8k rpm
Max. obroty w danych raz jest 5425rpm a drugim razem 6520 albo 8520 (zła jakość nie mogę odczytać)
Max. prędkości sporo się różnią. W jednym jest to 197km/h a w dugim 235km/h. Co ciekawe wyższa prędkość jest przy niższych obrotach. Na pewno była hamowana na różnych biegach, ale o co chodzi z tymi obrotami?
Generalnie dane same sobie przeczą i są po prostu dziwne.
W JDL:
Przyrost Mocy na kołach - 6%
Przyrost mocy według norm - 5%
Wzrost strat mocy - 10%
Trochę inne warunki a co za tym idzie trochę inna korekcja
Max obroty trochę się różnią, pewnie ze względu na przesuniętą odcinkę
Max. obroty pokrywają się z wykresem
Max. prędkość jest trochę wyższa po programie, ale pasuje do wyższych obrotów
Wszystko pasuje i wygląda profesjonalnie.
W Mastersie:
Przyrost mocy na kołach - 7%
Moc według norm - dokładnie taka sama (aż dziwne)
Wzrost strat mocy - 32% (trochę dużo)
Korekcja mimo różnych parametrów zawsze 0% (chociaż to chyba jest możliwe, ale kolejny przypadek jak z mocą?)
Max. obroty na wykresie ponad 8k rpm
Max. obroty w danych raz jest 5425rpm a drugim razem 6520 albo 8520 (zła jakość nie mogę odczytać)
Max. prędkości sporo się różnią. W jednym jest to 197km/h a w dugim 235km/h. Co ciekawe wyższa prędkość jest przy niższych obrotach. Na pewno była hamowana na różnych biegach, ale o co chodzi z tymi obrotami?
Generalnie dane same sobie przeczą i są po prostu dziwne.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Tylko nie teorie spiskowe... 
Wszystkie wykresy są w oryginałach wyraźne i czytelne. Ponieważ mam w domu zepsuty skaner, przefotografowałem je. Inaczej wyglądają bo ten z VTG jest wydrukowany na papierze kredowym, który inaczej wychodzi na zdjęciach przy tych samych ustawieniach aparatu

Wszystkie wykresy są w oryginałach wyraźne i czytelne. Ponieważ mam w domu zepsuty skaner, przefotografowałem je. Inaczej wyglądają bo ten z VTG jest wydrukowany na papierze kredowym, który inaczej wychodzi na zdjęciach przy tych samych ustawieniach aparatu

Pozdrawiam
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Wiem, załapałem po chwili i wy edytowałem 
A możesz mi powiedzieć czy jest tam 6 czy 8?

A możesz mi powiedzieć czy jest tam 6 czy 8?
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Kostek,
Max. obroty w danych z 30.03.2012 to 8425rpm a drugim razem 20.09.2012 8520 rpm
Max. obroty w danych z 30.03.2012 to 8425rpm a drugim razem 20.09.2012 8520 rpm
Pozdrawiam
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Pawel_Cz, w takim razie wszystko wygląda na to że po prostu hamowali na różnych biegach i stąd taka duża różnica w stratach mocy.
Jak chcesz to podjedź jeszcze raz do Mastersa i niech ci shamują na tym samym biegu co pierwszy pomiar. Wówczas powinno pokazać wzrost mocy
Jak chcesz to podjedź jeszcze raz do Mastersa i niech ci shamują na tym samym biegu co pierwszy pomiar. Wówczas powinno pokazać wzrost mocy
