

Hejarturo pisze:Co do cen to ostatnio Koledze z tego Forum dałem namiar na pełnego tytanowego Akrapa za 7k . Złotych. Więc warto szukać !
Jaki adres tego vtg w wawie bo w necie wychodza dwa adresy?Pawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle![]()
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
A na ilu stawał predkosciomierz przy ograniczeniu? u mnie 272.. .sprawdzałes PO zdjęciu ile więcej idzie? Raz się na AUTO od PZN do granicy odwazylem, tak to nie ma gdzie ...Pawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle![]()
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
HejPawel_Cz pisze:Ja nikogo o nic nie oskarżam - ani o "chipowanie na wykres" ani o złą wolę. Obie firmy miały ze sobą kontakt podczas programowania i wiedziały o różnicach w mocy i momencie pomiędzy ich hamowniami. Zapłaciłem za zdjęcie ogranicznika prędkości bez względu na to czy mocy i momentu przybędzie bo to było dodatkiem w tej samej cenie.
Po prostu dla jest to mnie dziwna sytuacja i tyle![]()
Faktem jest, że po programie w VTG samochód nieco inaczej jeździ - agresywniej, czego wykresy, które dostałem nie odzwierciedlają bo jest to w pewnych zakresach tylko. I jakby skrzynia szybciej reagowała na gaz przy redukcjach w trybie automatu.
Pozdrawiam
Hejkostek_ja pisze:Wystarczy że jedna hamownia była obciążeniowa a druga inercyjna.
Przyrost mocy na jednej a brak na drugim można wyjaśnić błędem hamowni. Różnice nawet kilku % występują na tej samej hamowni przy pomiarach jeden za drugim tego samego samochodu.