Manhart M3 Compressor Stufe 3

2008-2013 | silnik: S65B40
JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » śr lis 06, 2013 18:18

CZeśc,widzę ze sobie juz smigasz.Ja pewnie jakzamontuje pod koniec listopada to to będe miał zabawewsniegu :572:
poki co chętnie się spotkam jak będziesz miał chwile i zobaczę bestyje.Pisz kiedy mógłbym ewentualnie sięzToba zobaczyć. Z góry dzięki Jacek
JK

KM5
Posty: 133
Rejestracja: sob mar 16, 2013 16:00
Auto: 911 TT

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: KM5 » czw lis 07, 2013 16:26

JACK mam pytanie poza tematem.Przesiadłeś się z E60 do E92.Jak wrażenia.Mam też zwykłe E90, nie M i mogę sobie porównać tylko gabaryty.Jeżdżąc na co dzień M5 E60 przy ,,turystycznych" ustawieniach jest bardzo okej,a jak jest z M3 E92.Mam właśnie możliwość kupna fajnej M3 i chciałbym też nim się cieszyć codziennie.Czy może to być autko do wygodnego i spokojnego przemieszczania się po mieście?
Pozdr.
KM5

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » czw lis 07, 2013 21:32

Witaj KM5,co do praktyczności m3 92 to nie widze odczuwalnych braków wzgledem m6 choć przy przesiadce z m5 na pewno brak komfortowego dostepu na tylną kanape będzie zauwazalny.Paradoksalnie na tylnej kanapie e 92 jest wygodniej i wiecej miejsca niz w e63!!! tez sie zdziwiłem :shock:
Bagaznik nie raz służył jako pojemnik na walizki odbieranych z lotniska znajomych,czy tez na zakupy bądź weekendowe wypady.Na codzień jeżdze przewaznie sam lub z żona i córeczką na komfort nikt nie narzeka,a córka ze wzgledu na przyspieszenie nie chce wsiadac do mamy dupowozu o nazwie x3.
ok m5/6 daje wiecej przestrzeni ,fotele sa wygodniejsze a układ kireowniczy nieco mocniej wspomagany nawet w ekstremalnych ustawieniach trybu m,ale jesli nie masz 50 lat i ekstremalnej nadwagi ,badź wzrostu Gortata to m3 bedzie wystarczającą komfortowe.Bierz dkg manual jest nie tylko wolniejszy ale w miescie w korkach bardziej męczy z dkg masz super dzialający automat,po przesiadce z smg bedziesz w szoku jak to redukuje i jest intuicyjne,porównania do sekwencji nie ma żadnego.W recznym trybie nie trzeba odpuszczac gazu przy zmianach które sa megaszybkie ,moze tylko brakować brutalnego pier...niecia w plecy które w trybie s6 oferowało smg w m szóstce.Ja po przesiadce z m6 mimo że było nieco utwardzone poczułem sie jak w gokarcie,na miasto auto jest bardziej komunikatywne,sprytne ,m ki z v10 czuja się lepiej na wiekszej przestrzeni.A i jeszcze jedno jeżdząc m3 zamiast m5 bedziesz mógł częsciej kupic zonie kwiatka bo przy ekstramalnym wsciekaniu się po wawie srednia wychodziła jakieś 32l/100km a w m3 24l/100km to spora róznica.Chociaz zobaczymy jak zamontuje sk2 czy nie wróce do wartości z m6 :wink:
JK

KM5
Posty: 133
Rejestracja: sob mar 16, 2013 16:00
Auto: 911 TT

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: KM5 » pt lis 08, 2013 16:00

Cześć JACK.Moje upatrzone M3 to E90 więc drzwi będzie tyle samo.E92 wygląda o wiele zadziorniej ale mi pasuje,że nie rzuca się tak w oczy no i jest o wiele praktyczniejsze.Niestety skrzynia manualna i tu jest ból.Przyzwyczaiłem się i polubiłem już łopatki :) Właściwie cała odpowiedź zawiera się w,,Ja po przesiadce z m6 mimo że było nieco utwardzone poczułem sie jak w gokarcie,na miasto auto jest bardziej komunikatywne,sprytne ,m ki z v10 czuja się lepiej na wiekszej przestrzeni." :grin: Tak nawiasem moja córka też nie chce jeździć mamy bełemką :lol: Woli taty ,,śniegusiem"Co do spalania i kosztów to już dawno przestałem na to zwracać uwagę i nic mnie bardziej nie irytuje jak pytanie,,ile to kosztuje?"Niewiele,ale spróbuj to utrzymać :twisted: Chociaż różnica w spalaniu o której piszesz to rzeczywiście kosmos.Generalnie zacząłem już urabiać Niemca żeby wziął M5 w rozliczeniu :grin: Byłoby perfekcyjnie :D Pozdr.K
KM5

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » wt lis 12, 2013 13:17

auto na racelogicu wykazalo 100-200: 8.9s, dla porownania M6 V10: 9.2s.
JACK SMG: napisalem Ci maila jakby co :)

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » śr lis 13, 2013 18:24

Dostałem maila od Linkina od Ciebie nie widziałem tak czy inaczej w tym tygodniu jestem non stop w wawie wiec chetnie bym sie spotkał .
JK

Seb
Posty: 18
Rejestracja: czw lut 07, 2013 13:47
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: Seb » ndz gru 01, 2013 21:55

Witam

tak się wczytałem w temat i rozważam bardzo poważnie zakup Gpowerowego zestawu

Mam tylko jedno pytanie spora różnica jest miedzy SKII a SKII CS ?? Bo widzę ze w większości jest porównanie miedzy SKI a SKII

KoKoS_MotoSPA
Posty: 1
Rejestracja: wt gru 03, 2013 17:25
Auto: 911

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: KoKoS_MotoSPA » wt gru 03, 2013 17:29

Hej,

Różnica oczywiście jest odczuwalna, ale łatwo też można rozbudować zestaw SKII do SKII CS, czyli nie koniecznie odrazu musisz iść w SKII CS.

Chociaż według mnie największy "krok" to sam kompresor, czyli to jaka jest różnica szczególnie w odczuciu między serią N/A a już zestawem SKI - olbrzymia. Każdy następny krok to już tylko progres, a nie rewolucja jaką daje kompresor. A pamiętać należy że SKI ma TUV, i to on głównie jest przeznaczony do aut które mają być użytkowane normalnie, na codzień itp. bo nie wpływa znacząco na skrócenie żywotności silnika.

Jak coś to mamy jeden zestaw SKI od ręki na stanie w PL, w bardzo promocyjnej cenie.
Pozdrowienia dla wszystkich :)

.:: http://www.moto-spa.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ::. Z-Performance, ADV.1, BBS, G-Power, ESS, Akrapovic, Prior Design, Tarox Brakes, AFE Power...

Maciej_MMP
Posty: 9
Rejestracja: sob wrz 29, 2012 01:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: Maciej_MMP » sob gru 21, 2013 05:33

Zatem dla porównania / konfrontacji, BMW M3 E92 ESS VT2-625 w etapie budowy.

http://www.youtube.com/watch?v=H4y7gwOxWas&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=qnLboMF6HOc&hd=1
MM-Performance.pl
motion | motorsport | performance
http://realizacje.mm-performance.pl/

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » czw gru 26, 2013 16:53

Dla informacji:
Gpower SKI po przejechaniu ok 2k km "dotarl sie" to sie czuje ze auto zbiera sie lepiej.
Ostatni pomiar spadł z 8.9s 100-200km/h do 8.2s.

Obrazek

Jednak z montowanym "topowym" ess powyzej taki podstawowy gpower nie ma nawet podejscia ;) dla takiego ESSVT 625 jest konurent w postaci M6 F13 competition.. 100-200: 6.6s.

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » czw gru 26, 2013 20:58

WUjku wyslij na priva jakieś filmiki ,pogoda sprzyja wiec na pewno cos tam sie udało nakręcić jackpress@vp.pl ,wspominasz o ess 625 czyzby juz brakowało? :D ,przyspieszenie 100-200 ok ale napisz cos wiecej ,jak tam codzienne uzytkowanie ,elastyczność moze juz znasz v maxik :twisted: ,czy lepiej sie teraz lata bokiem i jest równie przewidywalny i dozowalny za pomoca gazu jak przed montazem,czy tez bardziej nerwowy wariat.Ja przesunąłem montaz sk2 na nowy rok ale kazde info mile widziane.
JK

Awatar użytkownika
wujekwaldus
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
Auto: Szybki ;)

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: wujekwaldus » pn gru 30, 2013 12:02

poszedl priv ;)

Maciej_MMP
Posty: 9
Rejestracja: sob wrz 29, 2012 01:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: Maciej_MMP » wt gru 31, 2013 02:35

wujekwaldus pisze:poszedl priv ;)
Również poproszę z czystej, technologiczno – monterskiej ciekawości jeśli można :-)
MM-Performance.pl
motion | motorsport | performance
http://realizacje.mm-performance.pl/

PMS///M3
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: PMS///M3 » czw sty 02, 2014 13:40

SKI ma homologację TUV tylko dlatego że pracuje na seryjnych katalizatorach. W SkII trzeba usunąć pierwsze katy i wtedy auto nie spełnia normy TUV odnośnie spalin.

Seb ty masz chyba wydech Akrapovic już zainstalowany więc idź śmiało w SK II CS bo to jedna z "droższych" różnic miedzy SK II a SK II CS.

Dla nie w wtajemniczonych pełen wydech G Power to nic innego jak Akrpaovic Evolution.

Nasz klient który też miał wcześniej taki wydech od razu wybrał SK II CS.

Pozdro
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing

JACK SMG
Posty: 105
Rejestracja: sob gru 17, 2011 17:37
Lokalizacja: warszawa

Re: Manhart M3 Compressor Stufe 3

Post autor: JACK SMG » sob sty 04, 2014 18:30

Ja wybralem sk2 bo mam wydech akrapa i chciałem mieć znaczaca różnice wobec serii,wydaje mi sie równiez że złoty srodek jest najlepszy,w sk2 cs obawialbym sie trakcje ,wprawdzie mój zestaw jest jeszcze nie zamontowany i nie wiem jak będzie ale obawiam sie że auto w najmocniejszym setapie bedzie stalo w miejscu do 150 km/h.jA duzo jezdze po miescie,nie chodzi mi o przyspieszenie od zera do setki i czas którym mozna sie pochwalic w pubie ale nie chcę tez na krótkim odcinku miedzy swiatłami dostac batów od golfa gti ze wzgledu na brak możliwości przeniesienia mocy na asfalt.
JK

ODPOWIEDZ