Ale panewki VAC wcale nie są twardsze, mają tylko inną powłokę. Z tego co udało mi się wyciągnąć z ton postów na m3post największą robotę robią śruby ARP, które zapewniają lepszy i równomierny docisk - panewki w s65 w większości przypadków zużywają się w szczytowych partiach, co może mieć z tym związek. W efekcie jest więcej luzu między panewką a korbowodem:
http://www.m3post.com/forums/showpost.p ... tcount=275" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu fota panewek VAC, które jeździły ze śrubami ARP - wyjęte po 33500 milach:

Tu 23k mil w aucie z kompresorem:
https://www.instagram.com/p/BZEb0TrlI3D ... ngineering" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja dopiero robię rozeznanie, bo (mam nadzieję) mam jeszcze trochę czasu na tą wymianę, ale jak się już za to zabiorę, to dobrze by było pójść najlepszą dostępną drogą. Oryginalne panewki ze śrubami na pewno kuszą ceną, bo opcja VAC + ARP wychodzi 1000zł drożej nie licząc kosztów wysyłki.