Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

2008-2013 | silnik: S65B40
PMS///M3
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: PMS///M3 » czw kwie 19, 2012 22:38

Poszło :-)
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » pt kwie 20, 2012 08:06

arturo pisze:Osobiście przerabiałem oba Eisenmann-y : RACE i SPORT . Z RACE-m nie dało się jeździć w normalnym użytkowaniu - był za głośny ( przynajmniej dla mnie ) . Wersja SPORT jest mega i została u mnie do dzisiaj !

P.S.

PMS , tak , wydech od Was :razz: .

Dzieki. A ktoś porównywał Eisenmann do Akrapovic tego pełnego? Nie wnikam w cenę, ale w brzmienie, także w miescie czy nie straszy ;-)) Bo zakładam, ze róznic w mcy to nie odczuje?

PMS///M3
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: PMS///M3 » pt kwie 20, 2012 11:21

Ja jeżdziłem z akrapem, gra miło ale mnie nie powalił na kolana.

W M3 E9X podoba mi się ten charakterystyczny pomruk V8'emki a w akrapie jest jakby stłumiony.

System Evolution czyłi pełny nie ma homologacji ale dlatego że ma sprotowe katy. Tłumiki końcowe są takie same jak w wersji SLIP ON czyli z homologacją.



Generalnie dźwięk kwestia gustu:) Oosbiście wolę Eisenmann'a.
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing

MegaLoL
Posty: 31
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 08:23
Lokalizacja: mam wiedzieć?

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: MegaLoL » ndz maja 06, 2012 11:18

moreti pisze:Reasumując, bo czytam od początku teraz watki - co polecacie sprawdzonego do M3, zeby połaczyć wymiane wydechu (niekoniecznie w cenie Akra) i remapę? Jakie zestawienie i pracownie co w PL robiła mapy dobrze do m3? Chodzi mi o dobre brzmienie, ale nie takie, ktore wystraszy ludzi koło biurowców i mapę z wydechem 30 KM / 30 NM. Dwa w jednym.
Moim zdaniem nie warto inwestować w wydech. Kupe kasy a dzwiek wcale nie jest lepszy od tego co daje fabryka - jak dla mnie. Przyrost mocy zadny. Chcesz posluchac dobrego brzmienia, to posluchaj mojej ;)

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » pt maja 11, 2012 23:29

MegaLoL pisze:
moreti pisze:Reasumując, bo czytam od początku teraz watki - co polecacie sprawdzonego do M3, zeby połaczyć wymiane wydechu (niekoniecznie w cenie Akra) i remapę? Jakie zestawienie i pracownie co w PL robiła mapy dobrze do m3? Chodzi mi o dobre brzmienie, ale nie takie, ktore wystraszy ludzi koło biurowców i mapę z wydechem 30 KM / 30 NM. Dwa w jednym.
Moim zdaniem nie warto inwestować w wydech. Kupe kasy a dzwiek wcale nie jest lepszy od tego co daje fabryka - jak dla mnie. Przyrost mocy zadny. Chcesz posluchac dobrego brzmienia, to posluchaj mojej ;)
No nie wiem, nasłuchałem sie dzieisatki filmików i nie powiesz mi, ze nie ma znacznej róznicy miedzy OEM a Eissesmanem chocmy sport (race chyba za głosny na ulicę). Kolega ma S5, ostatnio porownywalismy, wyjezdzalismy w garazu, pomimo tego, ze moje m3 objezdza go w kazdej opcji, to dzwiekiem jest przepaśc na plus S5 - tam poprostu wydobyli w OEMie co trzeba z silnika V8, a nie przesadzili i nie zrobili amerykanskiego bulgotu. temo mi własnie w mojej emce brakuje. Juz troche mniej mi zalezy na mocy, wychodzi na to, ze i tak obecna moc nie ogarnia w całosci tylniego napedu, przynajmniej u mnie i na razie, wiec ide w kierunku brzmeienia ;) Moze to jest tak, ze dla jednych audio 676 a 677 nie robi roznicy, a dla innych 752 dopiero brzmi...

Pacian
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 07, 2007 20:04
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Pacian » ndz maja 13, 2012 22:26

Mi sie jeszcze podoba BMW Performance do M3.

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 216
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: arturo » pn maja 14, 2012 23:31

Pacian pisze:Mi sie jeszcze podoba BMW Performance do M3.

tylko ta cena ...

moreti
Posty: 80
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: moreti » sob maja 26, 2012 21:28

Posłuchałem dzisiaj na zywo i porównałem z moim standardem pełne Akra i Performance... chyba tak - zalezy co chcemy ;-) Nie powalił mnie zaden, ani Akra ani performance. Performance ok, głosniejszy i powiedzmy ostrzejszy od 3-4 tys obrotów, Akra ostrzejszy od poczatku, ale oba wydobywaja szlifiekę z V8, a ja chce zeby był bardziej basowy, jak S5 czy RS5 ;-) czyli zostaje mi Eissesnamm Sport ;-)

lysyidea
Posty: 44
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:42
Lokalizacja: małopolska

Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: lysyidea » śr sie 01, 2012 16:22

W końcu decyzja zapadła.Po namowach znajomych zrobiłem wydech w Mg motorsport w Siemianowicach śl. Sportowe katy i wydech końcowy. Brzmi świetnie i autko ożyło trochę. Teraz myślę o programie.Próbowałem w dynosoft ale nic z tego nie wyszło. Może ktoś poleci jakiegoś tunera w Polsce? Tylko takiego z hamownią.Nie interesuje mnie tuning typu- laptop program i zapewnienia że już masz 450Ps

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Maros » śr sie 01, 2012 16:41

Jedyny program jaki zrobisz w Polsce to na śwince. Kup lepiej gotowca z zagranicy.

lysyidea
Posty: 44
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:42
Lokalizacja: małopolska

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: lysyidea » śr sie 01, 2012 16:41

Filmik ale na żywo jest o wiele przyjemniej http://www.youtube.com/watch?v=P5pGuAoW4Qg

lysyidea
Posty: 44
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:42
Lokalizacja: małopolska

Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: lysyidea » śr sie 01, 2012 16:45

Maros pisze:Jedyny program jaki zrobisz w Polsce to na śwince. Kup lepiej gotowca z zagranicy.


Tylko skąd pewność że wszystko będzie ok. Wydaje mi się że program z ''prawdziwego zdarzenia'' wymaga testu na hamowni.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: rypik » śr sie 01, 2012 16:59

lysyidea pisze:
Maros pisze:Jedyny program jaki zrobisz w Polsce to na śwince. Kup lepiej gotowca z zagranicy.


Tylko skąd pewność że wszystko będzie ok. Wydaje mi się że program z ''prawdziwego zdarzenia'' wymaga testu na hamowni.
Wymagaj od sprzedającego uwiarygodnienia wyniku przed/po. To proste, no nie ?

lysyidea
Posty: 44
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:42
Lokalizacja: małopolska

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: lysyidea » śr sie 01, 2012 17:05

Właśnie to miałem na myśli. Bajki typu mam x mocy bo wgrałem program pozostawiam dla delikatnie mówiąc naiwnych.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3

Post autor: Maros » śr sie 01, 2012 17:49

To jak chcesz miec pewność to pojedź to jednej z firm zagranicznych, napewno będziesz miał pomiar przed i po. Tylko pomiary na hamowni też można fałszować i idąc Twoim tokiem myślenia tylko pomiar przyspieszenia prawde Ci powie.

ODPOWIEDZ