
Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Poszło 

PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
arturo pisze:Osobiście przerabiałem oba Eisenmann-y : RACE i SPORT . Z RACE-m nie dało się jeździć w normalnym użytkowaniu - był za głośny ( przynajmniej dla mnie ) . Wersja SPORT jest mega i została u mnie do dzisiaj !
P.S.
PMS , tak , wydech od Was.
Dzieki. A ktoś porównywał Eisenmann do Akrapovic tego pełnego? Nie wnikam w cenę, ale w brzmienie, także w miescie czy nie straszy ;-)) Bo zakładam, ze róznic w mcy to nie odczuje?
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Ja jeżdziłem z akrapem, gra miło ale mnie nie powalił na kolana.
W M3 E9X podoba mi się ten charakterystyczny pomruk V8'emki a w akrapie jest jakby stłumiony.
System Evolution czyłi pełny nie ma homologacji ale dlatego że ma sprotowe katy. Tłumiki końcowe są takie same jak w wersji SLIP ON czyli z homologacją.
Generalnie dźwięk kwestia gustu:) Oosbiście wolę Eisenmann'a.
W M3 E9X podoba mi się ten charakterystyczny pomruk V8'emki a w akrapie jest jakby stłumiony.
System Evolution czyłi pełny nie ma homologacji ale dlatego że ma sprotowe katy. Tłumiki końcowe są takie same jak w wersji SLIP ON czyli z homologacją.
Generalnie dźwięk kwestia gustu:) Oosbiście wolę Eisenmann'a.
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Moim zdaniem nie warto inwestować w wydech. Kupe kasy a dzwiek wcale nie jest lepszy od tego co daje fabryka - jak dla mnie. Przyrost mocy zadny. Chcesz posluchac dobrego brzmienia, to posluchaj mojejmoreti pisze:Reasumując, bo czytam od początku teraz watki - co polecacie sprawdzonego do M3, zeby połaczyć wymiane wydechu (niekoniecznie w cenie Akra) i remapę? Jakie zestawienie i pracownie co w PL robiła mapy dobrze do m3? Chodzi mi o dobre brzmienie, ale nie takie, ktore wystraszy ludzi koło biurowców i mapę z wydechem 30 KM / 30 NM. Dwa w jednym.

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
No nie wiem, nasłuchałem sie dzieisatki filmików i nie powiesz mi, ze nie ma znacznej róznicy miedzy OEM a Eissesmanem chocmy sport (race chyba za głosny na ulicę). Kolega ma S5, ostatnio porownywalismy, wyjezdzalismy w garazu, pomimo tego, ze moje m3 objezdza go w kazdej opcji, to dzwiekiem jest przepaśc na plus S5 - tam poprostu wydobyli w OEMie co trzeba z silnika V8, a nie przesadzili i nie zrobili amerykanskiego bulgotu. temo mi własnie w mojej emce brakuje. Juz troche mniej mi zalezy na mocy, wychodzi na to, ze i tak obecna moc nie ogarnia w całosci tylniego napedu, przynajmniej u mnie i na razie, wiec ide w kierunku brzmeieniaMegaLoL pisze:Moim zdaniem nie warto inwestować w wydech. Kupe kasy a dzwiek wcale nie jest lepszy od tego co daje fabryka - jak dla mnie. Przyrost mocy zadny. Chcesz posluchac dobrego brzmienia, to posluchaj mojejmoreti pisze:Reasumując, bo czytam od początku teraz watki - co polecacie sprawdzonego do M3, zeby połaczyć wymiane wydechu (niekoniecznie w cenie Akra) i remapę? Jakie zestawienie i pracownie co w PL robiła mapy dobrze do m3? Chodzi mi o dobre brzmienie, ale nie takie, ktore wystraszy ludzi koło biurowców i mapę z wydechem 30 KM / 30 NM. Dwa w jednym.

Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Mi sie jeszcze podoba BMW Performance do M3.
- arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Pacian pisze:Mi sie jeszcze podoba BMW Performance do M3.
tylko ta cena ...
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Posłuchałem dzisiaj na zywo i porównałem z moim standardem pełne Akra i Performance... chyba tak - zalezy co chcemy ;-) Nie powalił mnie zaden, ani Akra ani performance. Performance ok, głosniejszy i powiedzmy ostrzejszy od 3-4 tys obrotów, Akra ostrzejszy od poczatku, ale oba wydobywaja szlifiekę z V8, a ja chce zeby był bardziej basowy, jak S5 czy RS5 ;-) czyli zostaje mi Eissesnamm Sport ;-)
Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
W końcu decyzja zapadła.Po namowach znajomych zrobiłem wydech w Mg motorsport w Siemianowicach śl. Sportowe katy i wydech końcowy. Brzmi świetnie i autko ożyło trochę. Teraz myślę o programie.Próbowałem w dynosoft ale nic z tego nie wyszło. Może ktoś poleci jakiegoś tunera w Polsce? Tylko takiego z hamownią.Nie interesuje mnie tuning typu- laptop program i zapewnienia że już masz 450Ps
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Jedyny program jaki zrobisz w Polsce to na śwince. Kup lepiej gotowca z zagranicy.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Filmik ale na żywo jest o wiele przyjemniej http://www.youtube.com/watch?v=P5pGuAoW4Qg
Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Maros pisze:Jedyny program jaki zrobisz w Polsce to na śwince. Kup lepiej gotowca z zagranicy.
Tylko skąd pewność że wszystko będzie ok. Wydaje mi się że program z ''prawdziwego zdarzenia'' wymaga testu na hamowni.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Wymagaj od sprzedającego uwiarygodnienia wyniku przed/po. To proste, no nie ?lysyidea pisze:Maros pisze:Jedyny program jaki zrobisz w Polsce to na śwince. Kup lepiej gotowca z zagranicy.
Tylko skąd pewność że wszystko będzie ok. Wydaje mi się że program z ''prawdziwego zdarzenia'' wymaga testu na hamowni.
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
Właśnie to miałem na myśli. Bajki typu mam x mocy bo wgrałem program pozostawiam dla delikatnie mówiąc naiwnych.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Akrapovic Evolution system BMW E92 M3
To jak chcesz miec pewność to pojedź to jednej z firm zagranicznych, napewno będziesz miał pomiar przed i po. Tylko pomiary na hamowni też można fałszować i idąc Twoim tokiem myślenia tylko pomiar przyspieszenia prawde Ci powie.