Mod seryjnego tłumika
Re: Mod seryjnego tłumika
PAKO Dawaj film jestem ciekaw jak to się drze!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Mod seryjnego tłumika
Ja mam standardowy mod tlumika plus caly wydech z kwasowki bez zadnych katalizatorow .
Tylko male tlumiki srodkowe .
Moze nawet glosniej niz kolega z tym wyprutym tlumikiem.
Mniej buczy niz niz sam mod bo srednica wydechu jest mniejsza niz seria .
Przespiesznie duzo lesze z niskich obrotow .
Dwojka z 60 odrazu wgniata a nie jak przedtem .
Tylko male tlumiki srodkowe .
Moze nawet glosniej niz kolega z tym wyprutym tlumikiem.
Mniej buczy niz niz sam mod bo srednica wydechu jest mniejsza niz seria .
Przespiesznie duzo lesze z niskich obrotow .
Dwojka z 60 odrazu wgniata a nie jak przedtem .
Re: Mod seryjnego tłumika
Jedz na hamownie...
Pewnie okaże się dużo za mało
Pewnie okaże się dużo za mało

Re: Mod seryjnego tłumika
Niedlugo bede to wkleje wyniki.
To nie jest zadna czarna magia ze jest szybciej po wycieciu katow.
To nie jest zadna czarna magia ze jest szybciej po wycieciu katow.
Re: Mod seryjnego tłumika
Panowie, wracam po kilku latach do m3 e92(jako auto do zabawy
) i szukam człowieka który zrobi mi mod oryginalnego wydechu. Kiedyś miał to mój kolega, uważałem to wtedy za najlepiej brzmiący wydech! Czy ktoś to jeszcze robi w Wwie/okolicach?

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mod seryjnego tłumika
Dla mnie nadal jest to najfajniej brzmiący wydech w E92.
514 707 887
U mnie robił ten człowiek.
Możesz też poszukać tam gdzie robił autor wątku pewnie wykonają to co chcesz.
Pozdrawiam
514 707 887
U mnie robił ten człowiek.
Możesz też poszukać tam gdzie robił autor wątku pewnie wykonają to co chcesz.
Pozdrawiam
Re: Mod seryjnego tłumika
Wielkie dzięki kolego!
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Mod seryjnego tłumika
Brzmi bardzo dobrze , tu sie zgadzam, jedyna wada jest to , ze wazy tone.. podobnie zreszta jak przereklamowany Eisenmann.
Obowiazkowo koncowki do zmiany, bo fabryczne sa nie do przyjecia.
Obowiazkowo koncowki do zmiany, bo fabryczne sa nie do przyjecia.
Re: Mod seryjnego tłumika
,a robił u siebie ktoś decat + muffler delete ?
po angielsku brzmi ładnie,a po polsku chodzi o wywalenie precatów + usunięcie końcowego i zastąpienie go przelotem z kwasu...
w sumie jak się zastanowić to mod Ori puchy dokładnie na tym polega ale zostaje 24 kg balastu...
po angielsku brzmi ładnie,a po polsku chodzi o wywalenie precatów + usunięcie końcowego i zastąpienie go przelotem z kwasu...
w sumie jak się zastanowić to mod Ori puchy dokładnie na tym polega ale zostaje 24 kg balastu...
Re: Mod seryjnego tłumika
To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mod seryjnego tłumika
M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę a poza tym usunięcie tłumika a mod to nie to samo bo przy modzie nadal zostawiasz jakąś część rur z perforacją i tłumienie jest a pełen przelot to wg mnie dużo za głośno. Chyba Pako tak ma zrobione że tłumik został ale w środku ma pełen przelot.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Mod seryjnego tłumika
Idac tym tokiem myslenia mozna zawsze wozic ze soba dwoch pasazerow z tylu , trakcja bedzie jeszcze lepszaPrzemooo pisze:To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.

Tak na powaznie to mysle, ze to juz nie ma, az takiego znaczenia , zawsze dobre nowe Micheliny na tyle i wystarczy.
Ja osobiscie wole miec pare kilo mniej.
Duza ta roznice zauwazyles ??
--==maly==---- pisze:M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę .
Tlumik M Performance prawie nic nie wazy przy fabrycznym, nie sadze zeby M3 z tym tlumikiem zauwazalnie gorsza trakcje niz ze zwyklym.
Skoro fabryka wypuszcza super lekki tlumik, to raczej roznica w prowadzeniu musi byc znikoma , niezauwazalna.
Zawsze mozna tez sobie poprawic docisk przy duzych predkosciach lotka. Wiekszosc emek zreszta ja posiada.
Re: Mod seryjnego tłumika
Zauważalna, tak że brakujące kg zastępowałem dodatkowym stalowym balastem. Im gorsza nawierzchnia tym bardziej było czuć, a nawet na oponach bardziej przyczepnych od PSS. Balans też "ciutkę" się zmienił. Ale jeśli ktoś nie walczy o 0.2-0.3s to nie zwróci uwagę, a latanie bokiem będzie łatwiejsze.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mod seryjnego tłumika
Akurat M3 e92 ze zdjętym ogranicznikiem prędkości w ogóle nie mają spoilera na klapie.Pawel_M3GT pisze:Idac tym tokiem myslenia mozna zawsze wozic ze soba dwoch pasazerow z tylu , trakcja bedzie jeszcze lepszaPrzemooo pisze:To nie taki zbędny balast. Jak zmieniałem tłumiki u siebie na SS to byłem zadowolony z dużo niższej masy, aleee pogorszyła się trakcja.![]()
Tak na powaznie to mysle, ze to juz nie ma, az takiego znaczenia , zawsze dobre nowe Micheliny na tyle i wystarczy.
Ja osobiscie wole miec pare kilo mniej.
Duza ta roznice zauwazyles ??
--==maly==---- pisze:M3 ma spacjalnie taki tłumik żeby rozłożyć dobrze masę .
Tlumik M Performance prawie nic nie wazy przy fabrycznym, nie sadze zeby M3 z tym tlumikiem zauwazalnie gorsza trakcje niz ze zwyklym.
Skoro fabryka wypuszcza super lekki tlumik, to raczej roznica w prowadzeniu musi byc znikoma , niezauwazalna.
Zawsze mozna tez sobie poprawic docisk przy duzych predkosciach lotka. Wiekszosc emek zreszta ja posiada.