M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
Re: E92 G-Power vs M3/4 F8X
700KM podobno i 8,5-8,7 0-200. Niestety turbo sie nie scigalo, sk2cs pozamiatal, niestety audi przyjechalo jak Centrum z sk2cs sie zwinal, natomiast oczywiscie rowniez pozamiatalo. Dalsze sprawdzanie R8 mialoby jedynie sens z turbo s. Poczatkowo Camaro srednio wypadalo w porownaniu z M4, ale pozniej wyraznie jednak bylo czuc przewage w mocy. 450 a 600+ to jest oczywiscie inna liga. Byl z nami nasz zawodowy fotograf wiec i foty w dobrej jakosci tez powinny niedlugo wpasc. Nie obylo sie bez wystrzalow opon, kontrolek check-engine, niekontrolowanych poslizgow na rondzie, natomiast jazda byla przednia.
Re: E92 G-Power vs M3/4 F8X
Potwierdzam były emocje. Dzięki Juras za pomoc. Daj znać jak r8 będzie gotowe do konfrontacji z turbo s. PozdrawiamJuras pisze:700KM podobno i 8,5-8,7 0-200. Niestety turbo sie nie scigalo, sk2cs pozamiatal, niestety audi przyjechalo jak Centrum z sk2cs sie zwinal, natomiast oczywiscie rowniez pozamiatalo. Dalsze sprawdzanie R8 mialoby jedynie sens z turbo s. Poczatkowo Camaro srednio wypadalo w porownaniu z M4, ale pozniej wyraznie jednak bylo czuc przewage w mocy. 450 a 600+ to jest oczywiscie inna liga. Byl z nami nasz zawodowy fotograf wiec i foty w dobrej jakosci tez powinny niedlugo wpasc. Nie obylo sie bez wystrzalow opon, kontrolek check-engine, niekontrolowanych poslizgow na rondzie, natomiast jazda byla przednia.
Re: E92 G-Power vs M3/4 F8X
Czytając cały temat odniosłem wrażenie źe M3 V8 kompressor jest słabsze od 550 konnej ja i seryjnej M4?
Mnie się wydaje że takie M4 nie ma podejścia mocą i dźwiękiem do m3 v8 kompressor.
Jednak doładowanie takiej V8 kompressorem to zupełnie inna charakterystyka mocy niż biturbo w m4
Mnie się wydaje że takie M4 nie ma podejścia mocą i dźwiękiem do m3 v8 kompressor.
Jednak doładowanie takiej V8 kompressorem to zupełnie inna charakterystyka mocy niż biturbo w m4
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
m4 to nie biturbo
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
TwinPower Turbo, czyli jedno napedza drugie i eliminuje efekt turbo dziury.
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
M4 jest biturbo wlasnie.bandai pisze:m4 to nie biturbo
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
M4 posiada dwie takie same turbosprężarki każda z nich przypada na 3 cylindry.
Raptowny M-Performance
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
Seria bez szans, nikt nie napisal w tym temacie inaczej. Natomiast 550KM w M4 na pewno podjeloby dobra walke. Czy na tyle skuteczna, zeby objechac g-powera? Zgaduje, ze tak czy inaczej roznice bylyby niewielkie. Pozyjemy, zobaczymy. Jeszcze 3 lata do konca gwarancji. Jesli jej nie sprzedam to powaznie rozwaze program.
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
to mnie zaskoczyłeś myślałem że jest tam taka zasada działania jak np. w 320i f30.raptownym3 pisze:M4 posiada dwie takie same turbosprężarki każda z nich przypada na 3 cylindry.
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
A ja wiem już, okolice 550KM dostaje lanie
):)

-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
Dokładnie jak Pako napisał m4 550ps vs m3 g power sk2 cs 630 ps to niestety ale m4 dostaje lanie ,ale oba auta są podatne na modyfikacje i m4 i m3 być bardzo szybkie kwestia tylko kasy i modów .
Raptowny M-Performance
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
https://youtu.be/F3WQ9S35IIAhttps" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
To nawet nie jest lanie, to jest solidny wpier.....lPAKO pisze:A ja wiem już, okolice 550KM dostaje lanie):)