M5 F10 oficjalnie

E71 X6M, E70 X5M, E82 1M i nowsze
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 01, 2009 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: Greg » sob paź 08, 2011 23:37

Z tabeli zamieszczonej w linku wynika, ze dystans 400 m auto pokonuje z prędkością między 190 (dystans przejechany 361 metrów) a 200 km/h (435 metrów). Prawdopodobnie czas będzie poniżej albo bardzo blisko 12 s.

Awatar użytkownika
dzinkins
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:18
Lokalizacja: WWL

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: dzinkins » ndz paź 23, 2011 09:18

Greg pisze:No i wiemy już mniej więcej jak przyśpiesza nowe M5:

http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... rive-1.jpg

0-100 km/h - 4,01 s
0-160 km/h - 8,18 s
0-200 km/h - 12,61 s

100 - 200 km/h - 8,60 s

Czasy są z racelogica, bez launch control, w trybie skrzyni D3 (najszybszym w nowej M5) oraz z włączonym MDM.
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcją :mrgreen:
---- ///M ----

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: A » ndz paź 23, 2011 09:46

dzinkins pisze:
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcją :mrgreen:
co ci z programu, jak stracisz gwarancje

Awatar użytkownika
dzinkins
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 02, 2009 12:18
Lokalizacja: WWL

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: dzinkins » ndz paź 23, 2011 09:48

A pisze:
dzinkins pisze:
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcją :mrgreen:
co ci z programu, jak stracisz gwarancje

Do nowej się nie przymierzam :mrgreen:
---- ///M ----

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: A » ndz paź 23, 2011 09:53

dzinkins pisze:
A pisze:
dzinkins pisze:
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcją :mrgreen:
co ci z programu, jak stracisz gwarancje

Do nowej się nie przymierzam :mrgreen:
wczoraj dostalem polski katalog z m5. Zobaczymy jak bedzie jezdzic w rzeczywistosci, bo na razie to albo tak jak m6 albo troche lepiej. Najlepiej jak w m5board.com zrobia testy z innymi samochodami

Awatar użytkownika
Bobas
Posty: 65
Rejestracja: śr sty 26, 2011 12:38
Lokalizacja: Śląsk

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: Bobas » czw paź 27, 2011 18:25

Ja się zapisałem na jazdę próbną.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: boogie » pt paź 28, 2011 21:02

http://moto.onet.pl/1651837,1,oddzial-b ... tml?node=2

wygląda na to, że nie tylko nam nie podoba sie kierunek nowych Mek.....
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: rypik » sob paź 29, 2011 03:51

myslisz, że wszystkim sie nie podoba ?

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: Venom » sob paź 29, 2011 08:32

Ciekawy wątek boogie poruszyłeś. Myślę, że stworzenie takiego auta byłoby czymś wspaniałym. Ciekawe czy stworzą coś na miarę przytoczonego w artykule SLS AMG? Trzeba pamiętać, że to już klasa supersamochodów, a nie tylko usportowione wersje normalnych aut. Dotychczas dywizja M raczej nie była zainteresowana pójściem w taką stronę. Wszyscy chyba pamiętamy koncept M8, który legł w gruzach. Dziś następca ówczesnego M8 pewnie miałby z 700 PS haha. Zresztą BMW M udowodniło już, że potrafi zbudować silnik, który potrafi napędzać prawdziwy supersamochód - McLaren F1.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: boogie » sob paź 29, 2011 13:42

Ja myśle, że pomiedzy M a BMW powstał wewnętrzny konflikt.
Dotychczas PRowo nigdzie nie zauważyłem wystepowania M samodzielnie, AMG i owszem, tu dało silnik tam coś innego.
Przekaz był zawsze taki że M jest totalną częścią BMW, a tu teraz takie info... dla mnie dość ciekawa sprawa.
Myślę że ludzie z M gadają to samo z grubsza co forumowicze, że MPower zaczyna iść w dziwnym kierunku - Mdiesel, silnik z terenówki podrasowany o 5KM, coś sie kończy coś sie zmienia, ekobzdety,
Rozdrabnianie się, a na dokładke brak ofercie prawdziwych aut z segmentu supercar właśnie.....

Ciekawy jestem swoją droga sposobu finansowania projektu, bo dziecko AMG - SLS ma logo MB, tak samo jak SLR, choć robiony w całości w Woking w McLarenie.
Pozdrówka!

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: Konrad95x » sob paź 29, 2011 18:51

Co fakt to fakt. Aktualnie samochody są projektowane przez księgowych a dopuszczane do ruchu przez kolejne normy emisji spalin. Z ciekawostek zasłyszanych w niedalekiej przyszłości zaprzestaną być produkowane diesle,z związku z kosztami obniżania toksyn w spalinach. Przyszłością lat dwudziestych będą doładowane wysokoprężne benzyniaki równolegle do elektryków. Panowie z BMW M zdają sobie sprawę zapewne ,że to ostatni gwizdek na wolnossącego potwora, za którego ludzie wyłożą każdą kasę, a będzie można go jeszcze wprowadzić na rynek Californii czy Niemiec.
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: Venom » sob paź 29, 2011 20:59

Konrad95x pisze:Z ciekawostek zasłyszanych w niedalekiej przyszłości zaprzestaną być produkowane diesle,z związku z kosztami obniżania toksyn w spalinach.
Tak szybko to ten diesel nie umrze. Technologia oczyszczania spalin idzie ostro do przodu. Zauważ też, że stopień sprężania w dieslach sukcesywnie spada... dużo by można pisać...
Sorry za off topa, ale akurat tak się składa, że to duża część mojej codziennej pracy

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: Konrad95x » ndz paź 30, 2011 11:18

Spada stopień sprężania,jak wiem tylko w jednym celu.Rozmawiałem z gościem współpracującym z KIA. Spece w ISUZU mają problem. Na przestrzeni 20lat normy NOx spadły 4ro krotnie i podobno brakuje im powoli pomysłów na zatrzymywanie tej emisji w silnikach diesla. Nie prognozuję na podstawie jednej opinii (20lat upadku diesla), ale słyszałem ,że już są opracowywane silniki benzynowe do samochodów ciężarowych dużo tańsze w eksplaatacji i zdrowsze dla środowiska niż pseudo ekonomiczne diesle przystosowane do euro 5. Oczywiście pożyjemy zobaczymy. Dla mnie TDI może zniknąć z naszej planety :-D
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: Venom » ndz paź 30, 2011 20:11

Konrad95x pisze:Spada stopień sprężania,jak wiem tylko w jednym celu.Rozmawiałem z gościem współpracującym z KIA. Spece w ISUZU mają problem. Na przestrzeni 20lat normy NOx spadły 4ro krotnie i podobno brakuje im powoli pomysłów na zatrzymywanie tej emisji w silnikach diesla. Nie prognozuję na podstawie jednej opinii (20lat upadku diesla), ale słyszałem ,że już są opracowywane silniki benzynowe do samochodów ciężarowych dużo tańsze w eksplaatacji i zdrowsze dla środowiska niż pseudo ekonomiczne diesle przystosowane do euro 5. Oczywiście pożyjemy zobaczymy. Dla mnie TDI może zniknąć z naszej planety :-D
póki co jedną z odpowiedzi jest SCR, ale nie ma co zaśmiecać tematu.

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: M5 F10 oficjalnie

Post autor: PAWEŁ M5E34 » śr lis 02, 2011 18:19

podrożał trochę w stosunku do poprzednika
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/mse ... rator.html
m5 e34 3,6 13.747 et

ODPOWIEDZ