M5 F10 oficjalnie
Re: M5 F10 oficjalnie
Z tabeli zamieszczonej w linku wynika, ze dystans 400 m auto pokonuje z prędkością między 190 (dystans przejechany 361 metrów) a 200 km/h (435 metrów). Prawdopodobnie czas będzie poniżej albo bardzo blisko 12 s.
Re: M5 F10 oficjalnie
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcjąGreg pisze:No i wiemy już mniej więcej jak przyśpiesza nowe M5:
http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... rive-1.jpg
0-100 km/h - 4,01 s
0-160 km/h - 8,18 s
0-200 km/h - 12,61 s
100 - 200 km/h - 8,60 s
Czasy są z racelogica, bez launch control, w trybie skrzyni D3 (najszybszym w nowej M5) oraz z włączonym MDM.

---- ///M ----
Re: M5 F10 oficjalnie
co ci z programu, jak stracisz gwarancjedzinkins pisze:
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcją
Re: M5 F10 oficjalnie
A pisze:co ci z programu, jak stracisz gwarancjedzinkins pisze:
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcją
Do nowej się nie przymierzam

---- ///M ----
Re: M5 F10 oficjalnie
wczoraj dostalem polski katalog z m5. Zobaczymy jak bedzie jezdzic w rzeczywistosci, bo na razie to albo tak jak m6 albo troche lepiej. Najlepiej jak w m5board.com zrobia testy z innymi samochodamidzinkins pisze:A pisze:co ci z programu, jak stracisz gwarancjedzinkins pisze:
Po programie już będzie dawać radę - tylko największa zagadka co z trakcją
Do nowej się nie przymierzam
Re: M5 F10 oficjalnie
Ja się zapisałem na jazdę próbną.
Re: M5 F10 oficjalnie
http://moto.onet.pl/1651837,1,oddzial-b ... tml?node=2
wygląda na to, że nie tylko nam nie podoba sie kierunek nowych Mek.....
wygląda na to, że nie tylko nam nie podoba sie kierunek nowych Mek.....
Pozdrówka!
Re: M5 F10 oficjalnie
myslisz, że wszystkim sie nie podoba ?
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 F10 oficjalnie
Ciekawy wątek boogie poruszyłeś. Myślę, że stworzenie takiego auta byłoby czymś wspaniałym. Ciekawe czy stworzą coś na miarę przytoczonego w artykule SLS AMG? Trzeba pamiętać, że to już klasa supersamochodów, a nie tylko usportowione wersje normalnych aut. Dotychczas dywizja M raczej nie była zainteresowana pójściem w taką stronę. Wszyscy chyba pamiętamy koncept M8, który legł w gruzach. Dziś następca ówczesnego M8 pewnie miałby z 700 PS haha. Zresztą BMW M udowodniło już, że potrafi zbudować silnik, który potrafi napędzać prawdziwy supersamochód - McLaren F1.
Re: M5 F10 oficjalnie
Ja myśle, że pomiedzy M a BMW powstał wewnętrzny konflikt.
Dotychczas PRowo nigdzie nie zauważyłem wystepowania M samodzielnie, AMG i owszem, tu dało silnik tam coś innego.
Przekaz był zawsze taki że M jest totalną częścią BMW, a tu teraz takie info... dla mnie dość ciekawa sprawa.
Myślę że ludzie z M gadają to samo z grubsza co forumowicze, że MPower zaczyna iść w dziwnym kierunku - Mdiesel, silnik z terenówki podrasowany o 5KM, coś sie kończy coś sie zmienia, ekobzdety,
Rozdrabnianie się, a na dokładke brak ofercie prawdziwych aut z segmentu supercar właśnie.....
Ciekawy jestem swoją droga sposobu finansowania projektu, bo dziecko AMG - SLS ma logo MB, tak samo jak SLR, choć robiony w całości w Woking w McLarenie.
Dotychczas PRowo nigdzie nie zauważyłem wystepowania M samodzielnie, AMG i owszem, tu dało silnik tam coś innego.
Przekaz był zawsze taki że M jest totalną częścią BMW, a tu teraz takie info... dla mnie dość ciekawa sprawa.
Myślę że ludzie z M gadają to samo z grubsza co forumowicze, że MPower zaczyna iść w dziwnym kierunku - Mdiesel, silnik z terenówki podrasowany o 5KM, coś sie kończy coś sie zmienia, ekobzdety,
Rozdrabnianie się, a na dokładke brak ofercie prawdziwych aut z segmentu supercar właśnie.....
Ciekawy jestem swoją droga sposobu finansowania projektu, bo dziecko AMG - SLS ma logo MB, tak samo jak SLR, choć robiony w całości w Woking w McLarenie.
Pozdrówka!
Re: M5 F10 oficjalnie
Co fakt to fakt. Aktualnie samochody są projektowane przez księgowych a dopuszczane do ruchu przez kolejne normy emisji spalin. Z ciekawostek zasłyszanych w niedalekiej przyszłości zaprzestaną być produkowane diesle,z związku z kosztami obniżania toksyn w spalinach. Przyszłością lat dwudziestych będą doładowane wysokoprężne benzyniaki równolegle do elektryków. Panowie z BMW M zdają sobie sprawę zapewne ,że to ostatni gwizdek na wolnossącego potwora, za którego ludzie wyłożą każdą kasę, a będzie można go jeszcze wprowadzić na rynek Californii czy Niemiec.
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 F10 oficjalnie
Tak szybko to ten diesel nie umrze. Technologia oczyszczania spalin idzie ostro do przodu. Zauważ też, że stopień sprężania w dieslach sukcesywnie spada... dużo by można pisać...Konrad95x pisze:Z ciekawostek zasłyszanych w niedalekiej przyszłości zaprzestaną być produkowane diesle,z związku z kosztami obniżania toksyn w spalinach.
Sorry za off topa, ale akurat tak się składa, że to duża część mojej codziennej pracy
Re: M5 F10 oficjalnie
Spada stopień sprężania,jak wiem tylko w jednym celu.Rozmawiałem z gościem współpracującym z KIA. Spece w ISUZU mają problem. Na przestrzeni 20lat normy NOx spadły 4ro krotnie i podobno brakuje im powoli pomysłów na zatrzymywanie tej emisji w silnikach diesla. Nie prognozuję na podstawie jednej opinii (20lat upadku diesla), ale słyszałem ,że już są opracowywane silniki benzynowe do samochodów ciężarowych dużo tańsze w eksplaatacji i zdrowsze dla środowiska niż pseudo ekonomiczne diesle przystosowane do euro 5. Oczywiście pożyjemy zobaczymy. Dla mnie TDI może zniknąć z naszej planety 

Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 F10 oficjalnie
póki co jedną z odpowiedzi jest SCR, ale nie ma co zaśmiecać tematu.Konrad95x pisze:Spada stopień sprężania,jak wiem tylko w jednym celu.Rozmawiałem z gościem współpracującym z KIA. Spece w ISUZU mają problem. Na przestrzeni 20lat normy NOx spadły 4ro krotnie i podobno brakuje im powoli pomysłów na zatrzymywanie tej emisji w silnikach diesla. Nie prognozuję na podstawie jednej opinii (20lat upadku diesla), ale słyszałem ,że już są opracowywane silniki benzynowe do samochodów ciężarowych dużo tańsze w eksplaatacji i zdrowsze dla środowiska niż pseudo ekonomiczne diesle przystosowane do euro 5. Oczywiście pożyjemy zobaczymy. Dla mnie TDI może zniknąć z naszej planety
-
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Re: M5 F10 oficjalnie
podrożał trochę w stosunku do poprzednika
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/mse ... rator.html
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/mse ... rator.html
m5 e34 3,6 13.747 et