BMW M6 F12 pierwsze zajawki
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
poważnie S85 dożywają tylko setki ??JACK SMG pisze:
w przyszłym roku planuje zmiane na polifta bo przebieg bedzie pewnie za rok juz ponad setkę wiec wolę zmienic auto jak silnik.
Pozdrówka!
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
To nie jest tak ,wiele zalezy od uzytkowania ale tez i od szczęscia.W niemczech widuje sie egzemplarze powyżej 200tkm ale to przeważnie autostradowe auta.Ja nie jeżdze mało ale traktuje ją trochę jak przecinaka ,uzywam bardziej dla przyjemnosci niz do krecenia się i załatwiania spraw wiec jak juz jade emka to za kazdym razem staram sie wykorzystac jak najwiecej z jej walorów .Przynajmniej raz na miesiac jade sie powsciekać gdzies na tor lub lotnisko ,najczesciej poznań lob ułęż.Wszystko to powoduje że motor nie bedzie żył tyle co jeżdzace codziennie niemiecka autostrada z domu do pracy auto niemca.Najczestsze przebiegi przy których s85b50 mówi dosc to ok.180 tys.km wystarczy popatrzec po zagranicznych aukcjach na m5 e60 z motor schaden wszystko to oklice miedzy 170 -190tysboogie pisze:poważnie S85 dożywają tylko setki ??JACK SMG pisze:
w przyszłym roku planuje zmiane na polifta bo przebieg bedzie pewnie za rok juz ponad setkę wiec wolę zmienic auto jak silnik.
Ja mówiac że wole wymienic auto jak silnik mam na mysli to iz teraz auto ma 98.500km potrzymam jeszcze rok to bedzie miało 130 tys.Z tym przebiegiem jest juz cieżko sprzedać m6,m5 e60 z resztą też ,więc bede sie bujał ze sprzedaża w międzyczasie nabijał dalsze kilometry zaczna sie problemy z vanosami i w koncu moze dojsc do sytacji że bede miał pecha i silnik padnie wczesniej.Wole zatem dołozyc do jakiegos polifta z przebiegiem ok 30 -40 tkm 2008-2009 i cieszyć sie dalej tym wspaniałym autem tyle ze w swieższym wydaniu.Zalezy mi tez na swezym aucie i zdrowym motorze gdyż jesli mi cos odbije to spełnie marzenie o kompresorze g-powera i wtedy bede wkurzał włascicieli najnowszego m6 f12
JK
-
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
dzisiaj kupiłem 49 numer motoru z testem i porównaniem nowej m6 z jaguarem
z dużym zdziwieniem patrzyłem na wynik hamowania 35,6 na zimno i 34,7 ciepło ;to jest gorzej od starszego modelu o 2 metry
nie wiem czy to jest wiarygodny test
z dużym zdziwieniem patrzyłem na wynik hamowania 35,6 na zimno i 34,7 ciepło ;to jest gorzej od starszego modelu o 2 metry

m5 e34 3,6 13.747 et
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
Masy nie przeskoczysz.
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
BMW M6 Competition 600KM od lipca
0100 - 3.9s
0200 - 11.8s
http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=1127450" onclick="window.open(this.href);return false;
kto zamawia?
0100 - 3.9s
0200 - 11.8s
http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=1127450" onclick="window.open(this.href);return false;
kto zamawia?

Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
To niestety nie jest pomylka. Takie sa oficjalne czasy bmw
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2015 11:45 przez A, łącznie zmieniany 3 razy.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
To jakieś bzdury z tego wychodzi 8,4-8,5s 100-200 dla zwyklej M6 a takie czasy robi e63.
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
Italia ma prawie 11, także 12 z kawałkiem brzmi prawdopodobnie. Poza tym, ewolucja idzie teraz w stronę natychmiastowej reakcji w każdym zakresie obrotów, tłumieniu, responsywności układu kier...
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
Nie wiemy w jakich warunkach dokonuja pomiarow rozni producenci.
Niektorzy z nich podaja dane przy korzystnych warunkach atmosferycznych i temperaturach a inni nie. Stad sie biora roznice
Niektorzy z nich podaja dane przy korzystnych warunkach atmosferycznych i temperaturach a inni nie. Stad sie biora roznice
- wujekwaldus
- Posty: 29
- Rejestracja: wt paź 29, 2013 12:09
- Auto: Szybki ;)
Re: BMW M6 F12 pierwsze zajawki
Warto dodać że zwykła M6 F13 przy 33 stopniach w dzień zrobiła 100-200: 8.9s
natomiast przy 24 stopniach z pasażerem: 8.5s, wiec bez pasazera jakes 8.2-8.3.
Przyspieszenie zależy od warunków w jakich się testuje.
F13 Competition (575hp) robi 100-200 w:
7.7s w południe na rozgrzanej drodze przy 36 stopniach
7.4s w 30 stopniowa noc
7.0s w zakresie temperatur 10-25st
6.6s w temperaturach ponizej 5st.
tu jeszcze ciekawostka że o ile temperatura ma wpływ na 100-200 o tyle na 200-250 i więcej już o wiele mniejszy. W każdych z tych temperatur robiłem 200-250 między 6 a 6.5s
a to pewnie z racji 1) wodnych intercoolerow, 2) specialnego softu w silniku ktory dostosuje parametry silnika do warunkow atmosferycznych.
Nie jest to źle, auto idzie praktycznie łeb łeb z ferrari italia.
natomiast przy 24 stopniach z pasażerem: 8.5s, wiec bez pasazera jakes 8.2-8.3.
Przyspieszenie zależy od warunków w jakich się testuje.
F13 Competition (575hp) robi 100-200 w:
7.7s w południe na rozgrzanej drodze przy 36 stopniach
7.4s w 30 stopniowa noc
7.0s w zakresie temperatur 10-25st
6.6s w temperaturach ponizej 5st.
tu jeszcze ciekawostka że o ile temperatura ma wpływ na 100-200 o tyle na 200-250 i więcej już o wiele mniejszy. W każdych z tych temperatur robiłem 200-250 między 6 a 6.5s
a to pewnie z racji 1) wodnych intercoolerow, 2) specialnego softu w silniku ktory dostosuje parametry silnika do warunkow atmosferycznych.
Nie jest to źle, auto idzie praktycznie łeb łeb z ferrari italia.