BMW M3 e 92 salon polska

Baza danych BMW ///M
Awatar użytkownika
Puervo
Posty: 152
Rejestracja: czw mar 14, 2013 14:40
Auto: m3 e46/m5 e60/e28
Lokalizacja: Warszawa

BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: Puervo » wt paź 07, 2014 17:42

Witam czy ktoś może pomóc mi z tym autem jakieś wiadmośći,z góry dzięki :
http://otomoto.pl/bmw-m3-e-92-salon-pol ... 18611.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Osoba prywatna
Informacje techniczne


Model, Typ:
BMW M3, Sportowy / Coupe

Rok produkcji:
2007

Przebieg:
109 000 km b

Rodzaj paliwa:
Benzyna

Silnik:
3999 cm³
(Moc 420 KM / 309 kW)

VIN:
WBSWD910X0PY29157

Skrzynia biegów:
manualna

Kolor:
czerwony metallic

Liczba drzwi:
2/3

Układ kierowniczy:
po lewej

Przegląd:
02/2015

Ubezpieczenie:
02/2015

Pierwsza rejestracja:
05/2007

Kraj pochodzenia:
Polska

Kraj aktualnej rejestracji:
Polska

Dodatkowe informacje

Cechy zewnętrzne:

alufelgi, przyciemniane szyby, ksenony

Bezpieczeństwo:

abs, poduszki powietrzne, immobiliser, esp

Komfort:

klimatyzacja, kierownica wielofunkcyjna, centralny zamek, komputer, el. lusterka, el. szyby, podgrzewane fotele, niezależne ogrzewanie, tapicerka skórzana, system nawigacji, czujnik parkowania, wspomaganie kierownicy, radio / cd, czujnik deszczu, tempomat

Historia:

bezwypadkowy, garażowany, używany, sprawny


Opis pojazdu

BMW M3 e92 kolor czerwony Melbourne metalic. Tapicerka skórzana Navillo o rozszerzonym zakresie w bardzo dobrym stanie. Maksymalna opcja wyposażenia. Auto od drugiego właściciela, kupione w polskim salonie (Auto FUS Warszawa), bezwypadkowe, w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Auto po dużym przeglądzie, nowe świece, klocki hamulcowe, oleje w dyfrze, skrzyni, silniku. W tym roku wymienione nowe kompletne sprzęgło (cały komplet z dwumasem). Dyfer po kompletnej regeneracji (cały środek nowy) przy przebiegu 85 tyś. Nowe katalizatory, sondy lambda i inne elementy, które zwyczajowo zużywają się po 100 tyś.

Awatar użytkownika
alphaOne
Posty: 39
Rejestracja: sob wrz 27, 2014 15:56
Auto: E46

Re: BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: alphaOne » czw paź 09, 2014 11:57

to auto mojego znajomego, z tego co wiem to tresc ogloszenia odpowiada faktom - auto ladnie doinwestowane i zadbane.

jasons
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 25, 2012 08:23
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Re: BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: jasons » czw paź 09, 2014 16:43

"Dyfer po kompletnej regeneracji (cały środek nowy) przy przebiegu 85 tyś. Nowe katalizatory, sondy lambda i inne elementy, które zwyczajowo zużywają się po 100 tyś."

Hmm, to mnie zastanawia. Nigdy nie słyszałem żeby M3 E92 miała w zwyczaju padające katy i sondy po takim przebiegu, ktoś coś wie na ten temat ?? Dyfer że padł również.

Awatar użytkownika
alphaOne
Posty: 39
Rejestracja: sob wrz 27, 2014 15:56
Auto: E46

Re: BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: alphaOne » czw paź 09, 2014 17:46

ztcw to nie chodzilo o to ze dyfer, sondy i katy padły, tylko o ich wymianę w celu poprawy funkcjonowania auta. dyfer wymagał regeneracji ze względu na zuzycie płytek.

Awatar użytkownika
Puervo
Posty: 152
Rejestracja: czw mar 14, 2013 14:40
Auto: m3 e46/m5 e60/e28
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: Puervo » czw paź 09, 2014 20:12

Czyżby katowana była ,że takie historie ???
BO niewiem najlepiej jak by się jakiś znawca wypowiedzial :)

osti!
Posty: 199
Rejestracja: wt sty 27, 2009 20:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: osti! » czw paź 09, 2014 22:55

Przecież to m3 - była latana tylko do kościoła na 12 i z powrotem do domu pod kocyk...a te wymienione elementy zużyły się bo właściciel jest wielkiej wiary i nie odpuścił żadnej niedzieli! ...Kiedy w końcu zrozumiecie, że każda udokumentowana naprawa/wymiana, a tym bardziej tak drogich elementów świadczy o tym, że właściciel chciał aby auto ganiało jak trzeba?

Awatar użytkownika
Maniekkk
Posty: 290
Rejestracja: pn lut 13, 2012 23:29
Auto: M4
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: Maniekkk » pt paź 10, 2014 11:14

Podzielam zdanie Osti'ego , to są normalne części które z czasem może zajść potrzeba wymienić . My wymienialiśmy dwa razy katy w autach z przebiegiem 20k km i 40k km , w sumie sprzedaliśmy 3szt dyfrów do M3 a znajomy ostatnio wymieniał sondy bo silnik łapał błąd . Do tej listy pasuje jeszcze dopisać panewki które w tych samochodach po 100k km też z reguły nie wyglądają najlepiej .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!

Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: BMW M3 e 92 salon polska

Post autor: Lassie » pt paź 10, 2014 12:06

osti! pisze:Przecież to m3 - była latana tylko do kościoła na 12 i z powrotem do domu pod kocyk...a te wymienione elementy zużyły się bo właściciel jest wielkiej wiary i nie odpuścił żadnej niedzieli! ...Kiedy w końcu zrozumiecie, że każda udokumentowana naprawa/wymiana, a tym bardziej tak drogich elementów świadczy o tym, że właściciel chciał aby auto ganiało jak trzeba?
Good one! :)

ODPOWIEDZ