BMW E39 M5 czarne Radom

Baza danych BMW ///M
Awatar użytkownika
Largo
Posty: 120
Rejestracja: pn maja 21, 2012 19:36
Auto: м пять
Lokalizacja: ok. Warszawy

BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Largo » pn lut 04, 2013 19:09

Witam poszukuję zadbanego e39 M5 i moje pytanie czy zna ktoś to auto i może się na jego temat wypowiedzieć ? :

Rok: 2002
Przebieg:189 000 km
Cena 56 900 pln

Podobno jeden właściciel od 4 lat.
I jak Wam się wydaje, czy ten środek jest szary, oliwkowy, kiwi ? bo zdjęcia słabej jakości.

Udało mi sie zdobyć właśnie VIN : WBSDE91070GJ22361

http://otomoto.pl/bmw-m5-najladniejsza- ... 68113.html

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Prezes » pn lut 04, 2013 20:24

I jak Wam się wydaje, czy ten środek jest szary, oliwkowy, kiwi ? bo zdjęcia słabej jakości.
z bimmerfest:
The only two-tone color scheme available for US-Spec E39s (non-Ms) is Stone Green/Black ("Slate" as Prop called it). The color was only available for Black colors (there are two blacks and I'm not sure if it was sanctioned for both or not: Jet Black and Cosmos Black) and the infamous Glacier Green color.
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 01, 2009 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Greg » pn lut 04, 2013 21:59

Jest VIN, jest i specyfikacja :mrgreen:

To auto ma tapicerkę z palety Individual:


Art.
Wartość
Numer podwozia WBSDE91070GJ22361
Kod typu DE91
Typ M5 (EUR)
Typoszereg E E39 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik S62
Pojemność skokowa 5.00
Moc 294
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SCHWARZ 2 (668)
Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)
Data prod. 2002-02-21

Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)
S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S326A HECKSPOILER ENTFALL Brak spojlera tylnego
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S464A SKISACK Worek na narty
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S752A INDIVIDUAL AUDIOSYSTEM Ind. system audio
S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.
S776A INDIVIDUAL DACHH. ALCANTARA ANTHR. Podsufitka Alcantara antracyt
S777A INDIVIDUAL GEPAECKRAUMVERKL. ALCANT.ANT. Obudowa bagażnika Alcantara
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
S937A REQUEST CD ROM ON DELIVERY Dummy-SALAPA
S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Wyposażenie na życzenie Klienta

Wyposażenie seryjne
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Indywidualne dane pojazdu
Tekst
---- Processing Individual
Sign "BMW individual"

Z1XX Upholstery
Full leather Nappa mint (nb. 2 275 513)

Quilting yarn for mint: grey as standard (8 171 216), no. 0141 C

Sewing thread mint (nb. 8 171 256), 0141 C

Plastic parts of seats in black

Seam of front and rear seats according to standard option M1/M3

Remainder of specs. as full leather Nappa Heritage black
Tekst
(code M1SW)

0940 Sonderwunschausstattung
Interieur-Leisten in "Titan-Line" (=KARBID GEBUERSTET) analog Serie

Verriegelungsknopf, Lautsprecherblenden Tuer in schwarz
Tueroeffner Titan-Line (= KARBID GEBUERSTET)

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Bombel » pn lut 04, 2013 22:31

Stoi u handlarza w komisie, dzisiaj widziałem ją u mnie na ulicy, postaram się jutro podlecieć obejrzeć, bo już dawno się do tego zbierałem...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Largo
Posty: 120
Rejestracja: pn maja 21, 2012 19:36
Auto: м пять
Lokalizacja: ok. Warszawy

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Largo » pn lut 04, 2013 22:34

Fajnie Bombel daj znać co i jak dzięki z góry

Awatar użytkownika
Largo
Posty: 120
Rejestracja: pn maja 21, 2012 19:36
Auto: м пять
Lokalizacja: ok. Warszawy

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Largo » czw mar 28, 2013 17:27

Kolega z Krakowa pytał (nicka nie pamiętam ) odnośnie tego auta. Jeśli kolega Bombel się nie obrazi wstawię jego opis auta z jego relacji co oglądał "na szybkości":



Ideał to nie jest, uważam, że warty tej kasy.
Cała malowana. Ok. 250-300um z wyjątkiem jednych drzwi bodajże (mierzył je kolega z którym byłem), ale auto nie rozjebane, bynajmniej na tyle na ile się znam.
Lakier jak to schwarz II w średnim stanie, wymaga dobrej polerki
Stan wnętrza adekwatny do przebiegu, te skóry są miękkie i bardzo się niszczą, moim zdaniem na żywo jeszcze brzydsze jak na zdjęciach.
Alcantara w bagażniku na dole pojebana strasznie.
Vanos klekocze jak w prawie każdej, lekkie zapocenia widoczne.
Jedna felga podbita, jeździć nie jeździłem, a na głębsze oględziny czasu nie miałem.


W późniejszym terminie wybrałem się osobiście na oględziny. Z racji tego iż nie jestem żadnym fachowcem i nie znam się na M5 zabrałem ze sobą dwóch kolegów z forum którzy chcieli i mi pomogli. Dziękuję im za to bardzo. :564:
A więc tak auto rzeczywiście malowane całe wraz z dachem i to nam się bardzo nie podobało. Na dachu miewała nawet ponad 300ym i najprawdopodobniej coś na niego spadło bo był na początku między szybą a szyberdachem nieudolnie poszpachlowany i niedotarty co go strasznie szpeciło nawet gołym okiem, szyba frontowa była ta niebieska "climacomfort" ze znaczkiem BMW ale na pewno nie od nowości tylko ewentualnie wstawiana w ASO. W zawiasie niby nic nie stukało ale źle dobrane felgi na większych dołkach "lizały" z tyłu nadkola. Vanosy głośnawe ale w normie jak na ten nalot według książki wymieniony rozrząd przy 130tys km i był to jedyny wpis w PL w tej książce po za tym motor lekko zapocony i brak osłony skrzyni biegów od spodu. Sprzęgło tarcze klocki komplet do wymiany. Kierownica lekko ciężej chodziła, ale możliwe że przez te wielkie koła lub coś z czujnikiem servotronic - mógł się skończyć . Wnętrze niekochane i zaniedbane, kierownica wytarta, piksele padnięte (szczegół), a alcantara w kufrze - taki rarytas a pewnie trzeba by pewnie wymienić na zwykły welur bo szkoda było na nią patrzeć jak jest tak zniszczona, porwana i było coś rozlane.. Auto miało Eisenmanny ale chyba te cichsze "SPORT" nie "RACE" bo nie były aż tak donośne nawet jak auto dostawało wyższe obroty. Więc nie jest taka idealna jak ją właściciel opisuje chociaż ciężko powiedzieć czy właściciel bo on o aucie nic praktycznie nie wie. Auto stoi cały czas na blachach śląskich skąd była. Po prostu handlarz. Może ten opis coś komuś pomoże.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt mar 29, 2013 14:24 przez Largo, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 01, 2009 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Greg » czw mar 28, 2013 21:53

Largo, a obejrzałeś w końcu le mans blue z Raszyna?

Bootkus
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 22, 2013 18:34
Auto: E39
Lokalizacja: Krakow

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Bootkus » pt mar 29, 2013 10:19

Dzieki wielkie koledzy za pomoc!
Na szczescie nie mam zadnego cisnienia zeby szybko kupic M5, dlatego na spokojnie bede obserwowal nasze allegro, jesli nic sie nie pojawi ciekawego to kupie za granica :)

Awatar użytkownika
Largo
Posty: 120
Rejestracja: pn maja 21, 2012 19:36
Auto: м пять
Lokalizacja: ok. Warszawy

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Largo » pt mar 29, 2013 12:39

Greg pisze:Largo, a obejrzałeś w końcu le mans blue z Raszyna?
Nie jeszcze nie miałem okazji. Greg autko wygląda na zadbane a to palenie gumy i katowanie jej aż tak bardzo mnie nie przeraża jeśli robione to było z głową. Bardzo nie podoba mi się ten niebieski środek a chciałbym żeby w mojej M było wszystko w oryginale i nie bardzo widziałbym zamianę wnętrza. Ale na pewno jak śnieg już ustąpi i zrobi się cieplej pojadę ją obejrzeć.

Bootkus widzę że masz taki sam problem jak ja. Trochę na początku napaliłem się na kupno jak najszybciej M5 ale już mi przeszło :P W naszym kraju wyboru nie ma. Dlatego też czekam do lata jeśli się nic nie pojawi w PL do ruszam na zachód.

Maniek Szczecin
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 01, 2012 18:21
Auto: M5 Rodzinny sedan :)
Lokalizacja: Police

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Maniek Szczecin » pt mar 29, 2013 13:28

A pro po ,,katowania'' .Tak na prawdę nikt z nas użytkowników nie kupuje M po to żeby stała już na pewno nie po to żeby jeździć do sklepu po mleko i bułki.Te auta są stworzone po to żeby wykorzystywać ich potencjał.Nie widzę w tym nic nie stosownego aby spalić buta lub utrzeć noska jakiemuś kierowcy z Mercedesa lub innego gó....a.Więc jeśli szukasz potencjalny kupcu "nie katowanego " auta to zapraszam do salonu.
Problem chyba bardziej dotyczy samego serwisu auta.Jeśli kogoś nie stać na utrzymanie M (a to żaden wstyd)to może lepiej szukać czegoś tańszego w utrzymaniu.Kolejna sprawa już poruszana na tym forum to cwaniactwo sprzedających tzw igły.Mam nadzieję że to będzie niebawem karalne.Bo jak można oszukiwać ludzi którzy jada często na drugi koniec Polski i wracają rozczarowani.Nazywajmy rzeczy po imieniu ale to jest skór.....stwo ze strony sprzedających igły ulepy.A tobie Largo, życzę wytrwałości w poszukiwaniach .
Cieszmy się że mamy to forum bo wiele osób już skorzystało z rad i wiedzy ludzi znających się na rzeczy.I mam nadzieję że wyeliminujemy przynajmniej większość kwiatków.

Awatar użytkownika
Largo
Posty: 120
Rejestracja: pn maja 21, 2012 19:36
Auto: м пять
Lokalizacja: ok. Warszawy

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Largo » pt mar 29, 2013 14:32

Maniek ja nie szukam salonowej wersji lecz auta zgodnego z opisem osoby sprzedającej co rzadko się to zdarza. A o katowaniu napisałem że z głową robione. Z reszta nie miejsce w tym dziale na takie wywody nie róbmy OT.

Bootkus
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 22, 2013 18:34
Auto: E39
Lokalizacja: Krakow

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Bootkus » pt mar 29, 2013 14:36

Dokladnie Largo, nie ma sie co napalac jak szczerbaty na suchary :) lepiej poczekac i kupic zadbany egzemplarz ;)

dla mnie najwazniejsze jest zeby buda byla zdrowa, tez chce miec raczej wszystko w oryginale. Dlatego stan silnika, skrzyni itp jest mniej istotny bo to w sumie sa czesci ekspoatacyjne. Wiadomo koszta nie sa male, ale sa to rzeczy do zrobienia, natomiast budy zlozonej z trzech innych juz do swietnosci nie przywroce ;)

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: boogie » pt mar 29, 2013 15:38

Maniek Szczecin pisze:Nie widzę w tym nic nie stosownego aby spalić buta
dla Twojej wiedzy, totalna większość posiadaczy ładnych i wartościowych M5 nie robi takich rzeczy, i w żaden sposób ich nie katuje....
To nie jest auto do tego, M3 już bardziej skłania do takich zabaw, ale nie M5...
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 01, 2009 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Greg » pt mar 29, 2013 15:40

Bootkus pisze:
dla mnie najwazniejsze jest zeby buda byla zdrowa, tez chce miec raczej wszystko w oryginale. Dlatego stan silnika, skrzyni itp jest mniej istotny bo to w sumie sa czesci ekspoatacyjne. Wiadomo koszta nie sa male, ale sa to rzeczy do zrobienia, natomiast budy zlozonej z trzech innych juz do swietnosci nie przywroce ;)
Masz jak najbardziej rację co do budy. Ale stan silnika i układu napędowego jest co najmniej równie ważny w przypadku M5. Zresztą w przypadku każdego M tak jest. Jakikolwiek poważniejszy remont S62 to koszty szybko przewyższające koszt używanego silnika w dobrym stanie...

Bootkus
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 22, 2013 18:34
Auto: E39
Lokalizacja: Krakow

Re: BMW E39 M5 czarne Radom

Post autor: Bootkus » pt mar 29, 2013 15:55

Oczywiscie, ze stan mechaniczny jest wazny. Mialem na mysli tylko tyle, ze za odpowiednia kwote te rzeczy mozna przywrocic do stanu idealnego, budy juz nie.

Zablokowany