bmw e39 m5 2001 CZARNA WARSZAWA
: pt sie 05, 2011 12:17
Przegladam rynek polski i zainteresowal mnie samochod z Warszawy juz rok temu przymierzalem sie do m5 i juz ponad rok jest wystawiona ta sztuka czy ktos posiada informacje o tej M5 cenna troche tania i nie wiem czy to nie bedzie skarbonka bez dna pozdrawiam milosnikow BMW
http://moto.allegro.pl/bmw-m5-po-lifcie ... 81864.html
- Samochód przed zakupem sprawdzałem gruntownie w BMW Auto Fus. Auto jest bezwypadkowe, ma oryginalny przebieg 161.000 km, jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz blacharsko-lakierniczym.
- Rok produkcji 2001, czyli po lifcie, a więc poprawione VANOSy i kilka innych elementów, które w poprzedniej wersji często ulegały awariom.
- Jest to moje 3 auto w domu, tak więc korzystam z niego bardzo sporadycznie. Auto nigdy nie brało udziału w sporcie, drifcie, itp.
- Wersja z fabrycznie zdjętymi oznaczeniami M5, tak więc z zewnątrz poza dużymi kołami i 4-ema rurami, nic nie różni jej od seryjnej E39. Nie ma żadnych wieśniackich modyfikacji, typu spojlery, nakładki, sportowe wydechy, obniżane zawieszenia, itd.
- Zdjęty ogranicznik prędkości
- Auto bardzo zadbane, niepalący właściciel
- Eksploatowane wyłącznie na oryginalnych częściach oraz rekomendowanych płynach do wersji M-Power.
- Fabryczny hak
- Komplet kluczyków ( 4 szt.)
- Wszystkie instrukcje obsługi (główna do samochodu, do telefonu, lista serwisowa, do poleceń głosowych, BMW Assist, do nawigacji), zestawienia serwisów, płyty instalacyjne, etui + oryginalne naklejki na kluczyki.
Wersja individual. Wyposażenie fabryczne dodatkowe:
- podwójne szyby antywłamaniowe (bardzo cicho w środku nawet przy dużych prędkościach)
- duża nawigacja + system Navigation Professional
- telefon bezprzewodowy BMW z zestawem głośnomówiącym + funkcja wybierania głosowego
- tempomat
- telewizja (odblokowana, można oglądać w trakcie jazdy)
- autoalarm + immobilizer
- najbogatsza wersja audio (Individual Audio System) + procesor dźwięku cyfrowego DSP + zmieniarka 6 x CD.
- rolety w bocznych drzwiach
- listwy szyb w drzwiach ShadowLine
- fabrycznie usunięte oznaczenia M5 (brak znaczka na tylnej klapie, brak oznaczeń na progach, brak spojlera tylnego itp.)
- rękaw na narty
- czujniki parkowania PDC
- skórzana kierownica
- podłokietnik przedni i tylny
- samościemniające lusterka (wew. i zew.)
- czujnik deszczu
- kontrola trakcji
- lakier metalic (carbon schwarz)
- czujnik ciśnienia w oponach
- światła xenonowe
- el. fotele z pamięcią 3 ustawień
- czarna podsufitka
- kodowanie 3 oddzielnych sygnałów do bram garażowych
- el. składane lusterka boczne
- klimatronic dwustrefowy
- podgrzewane fotele
- + oczywiście pełna lista wyposażenia seryjnego, którego wymieniać tu nie ma sensu.
Mankamenty:
- pęknięta drewniana listwa nad kolanami pasażera
- nie dostałem od poprzedniego właściciela książki serwisowej, jednak mam pełną historię serwisową auta z BMW Auto Fus. Przebieg i zakres prac w 100% potwierdzony. Dysponuję oczywiście kompletem wszelkich pozostałych dokumentów BMW w skórzanym etui (instrukcja obsługi, lista dealerów, instrukcja systemu nawigacji)
- do wymiany tylne sondy lamba, co sporadycznie sygnalizowanie jest przez komputer pokładowy.
http://moto.allegro.pl/bmw-m5-po-lifcie ... 81864.html
- Samochód przed zakupem sprawdzałem gruntownie w BMW Auto Fus. Auto jest bezwypadkowe, ma oryginalny przebieg 161.000 km, jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz blacharsko-lakierniczym.
- Rok produkcji 2001, czyli po lifcie, a więc poprawione VANOSy i kilka innych elementów, które w poprzedniej wersji często ulegały awariom.
- Jest to moje 3 auto w domu, tak więc korzystam z niego bardzo sporadycznie. Auto nigdy nie brało udziału w sporcie, drifcie, itp.
- Wersja z fabrycznie zdjętymi oznaczeniami M5, tak więc z zewnątrz poza dużymi kołami i 4-ema rurami, nic nie różni jej od seryjnej E39. Nie ma żadnych wieśniackich modyfikacji, typu spojlery, nakładki, sportowe wydechy, obniżane zawieszenia, itd.
- Zdjęty ogranicznik prędkości
- Auto bardzo zadbane, niepalący właściciel
- Eksploatowane wyłącznie na oryginalnych częściach oraz rekomendowanych płynach do wersji M-Power.
- Fabryczny hak
- Komplet kluczyków ( 4 szt.)
- Wszystkie instrukcje obsługi (główna do samochodu, do telefonu, lista serwisowa, do poleceń głosowych, BMW Assist, do nawigacji), zestawienia serwisów, płyty instalacyjne, etui + oryginalne naklejki na kluczyki.
Wersja individual. Wyposażenie fabryczne dodatkowe:
- podwójne szyby antywłamaniowe (bardzo cicho w środku nawet przy dużych prędkościach)
- duża nawigacja + system Navigation Professional
- telefon bezprzewodowy BMW z zestawem głośnomówiącym + funkcja wybierania głosowego
- tempomat
- telewizja (odblokowana, można oglądać w trakcie jazdy)
- autoalarm + immobilizer
- najbogatsza wersja audio (Individual Audio System) + procesor dźwięku cyfrowego DSP + zmieniarka 6 x CD.
- rolety w bocznych drzwiach
- listwy szyb w drzwiach ShadowLine
- fabrycznie usunięte oznaczenia M5 (brak znaczka na tylnej klapie, brak oznaczeń na progach, brak spojlera tylnego itp.)
- rękaw na narty
- czujniki parkowania PDC
- skórzana kierownica
- podłokietnik przedni i tylny
- samościemniające lusterka (wew. i zew.)
- czujnik deszczu
- kontrola trakcji
- lakier metalic (carbon schwarz)
- czujnik ciśnienia w oponach
- światła xenonowe
- el. fotele z pamięcią 3 ustawień
- czarna podsufitka
- kodowanie 3 oddzielnych sygnałów do bram garażowych
- el. składane lusterka boczne
- klimatronic dwustrefowy
- podgrzewane fotele
- + oczywiście pełna lista wyposażenia seryjnego, którego wymieniać tu nie ma sensu.
Mankamenty:
- pęknięta drewniana listwa nad kolanami pasażera
- nie dostałem od poprzedniego właściciela książki serwisowej, jednak mam pełną historię serwisową auta z BMW Auto Fus. Przebieg i zakres prac w 100% potwierdzony. Dysponuję oczywiście kompletem wszelkich pozostałych dokumentów BMW w skórzanym etui (instrukcja obsługi, lista dealerów, instrukcja systemu nawigacji)
- do wymiany tylne sondy lamba, co sporadycznie sygnalizowanie jest przez komputer pokładowy.