M5 e39 2001 krakow - szara

Baza danych BMW ///M
Norbi
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 16:50
Lokalizacja: Płock

M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Norbi » wt lis 30, 2010 17:13

Prosze o opinie o aucie z linka ponizej:
http://otomoto.pl/bmw-m5-C16138194.html
Po opisie i cenie, mysle ze to okazja.
Co myslicie?

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: rypik » wt lis 30, 2010 18:16

Znajomy pytał mnie o ten samochód. RHD.

Vehicle information
VIN long WBSDE92070CB37001
Type code DE92
Type M5 (EUR)
Dev. series E39 ()
Line 5
Body type LIM
Steering RL
Door count 4
Engine S62
Cubical capacity 5.00
Power 294
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour STERLINGGRAU METALLIC (472)
Upholstery WALK NAPPA/ENGLISCHGRUEN (M3EG)
Prod. date 2001-09-10

Order options
No. Description
261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS
265 TIRE PRESSURE CONTROL (RDC)
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
441 SMOKERS PACKAGE
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
632 COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA)
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
812 ENGLAND VERSION
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
880 ENGLISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

Series options
No. Description
210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)
216 SERVOTRONIC
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
555 ON-BOARD COMPUTER
710 M LEATHER STEERING WHEEL
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH

Information
No. Description
464 SKIBAG
473 ARMREST, FRONT
602 ON-BOARD MONITOR WITH TV
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
774 INDIVIDUAL WOOD TRIM

Nawet nie pojechał oglądać ale kojarze, że coś tam z rzeczy eksploatacyjnych było do zrobienia.

Gdyby ogłoszenie zgasło - http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid= ... 4&t=bmw_m5

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Mickey » wt lis 30, 2010 23:46

Pisałem już o tym aucie że to angol :roll: widać nawet po kątach lusterek bocznych po za tym dzwoniłem i rozmawiałem z właścicielem także jak kto chce...

Norbi
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 16:50
Lokalizacja: Płock

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Norbi » śr gru 01, 2010 12:23

No to juz troche sie wyjasnilo, wszystko zalezy od tego jak byla zrobiona przekladka, bo juz widzialem e39, akurat 540, ktora byla przerobiona na oryginalnej angielskiej wiazce i wszystko naciagniete do granic.
Wiem, ze wlasnie jedna szara robil PUZ na wiazce europejskiej, ale tamta miala deske w skorze wiec to nie ta.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Marcin_Os » śr gru 01, 2010 20:41

W M5 UK RHD są inne kolektory wydechowe niż w LHD. Więc ciekawe czy wymienili na właściwe czy coś tam pospawali.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Kudłaty » czw gru 02, 2010 13:20

Tylne prawe koło - w złą stronę zamontowana opona.

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Koki » czw gru 02, 2010 15:47

Ładnie skomponowane auto , ciemny szary z czarno / zielonym wnętrzem.
Szkoda , że to był RHD...
Kudłaty pisze:Tylne prawe koło - w złą stronę zamontowana opona.
Opona jest dobrze założona , Vredestein Ultrac Sessanta jest oponą asymetryczną i po zamontowaniu kierunek prawej i lewej się różni na jednej osi.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: --==maly==---- » czw gru 02, 2010 19:58

Przekładka jak dobrze zrobiona w niczym nie przeszkadza.
E39 ma od razu gotowy otwór w ścianie grodziowej cała przekładka to już kosmetyka tylko ważne,żeby zrobić to porządnie.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Marcin_Os » ndz gru 05, 2010 01:27

Plusem E39 jest to, że duża część kabli zostaje na swoim miejscu, np. nie trzeba przekładać wycieraczek szyb bo są tak jak w LHD itp.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Mickey » ndz gru 05, 2010 17:01

Marcin_Os pisze: Plusem E39 jest to, że duża część kabli zostaje na swoim miejscu, np. nie trzeba przekładać wycieraczek szyb bo są tak jak w LHD itp.
Jak się przerzuca takie auto na europę wycieraczki to pikuś w porównaniu do całej reszty

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Idzik » ndz gru 05, 2010 17:23

Bez przesady, e39 to nie jest nowe F10 i kosmiczne technologie, więc po 15 latach na rynku, przekładka nie stanowi problemu. Owszem, ważne, żeby była wykonana starannie..

Norbi
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 16:50
Lokalizacja: Płock

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Norbi » pn gru 06, 2010 10:52

Koki pisze:Ładnie skomponowane auto , ciemny szary z czarno / zielonym wnętrzem.
Szkoda , że to był RHD...
Kudłaty pisze:Tylne prawe koło - w złą stronę zamontowana opona.
Opona jest dobrze założona , Vredestein Ultrac Sessanta jest oponą asymetryczną i po zamontowaniu kierunek prawej i lewej się różni na jednej osi.
Koki, opona ma asymetryczny bierznik, ale po obu stronach auta musi byc zalozona w tym samym kierunku, a tutaj nie jest.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Bombel » pn gru 06, 2010 10:56

Asymetryczne opony powinny być założone wszystkie 4 tą samą częścią opony, wzorem bieżnika do zewnątrz auta, a nie tak jak opony kierunkowe, wszystkie tak samo.

Awatar użytkownika
djset
Posty: 582
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:32
Lokalizacja: łódzkie / śląskie

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: djset » wt gru 07, 2010 22:31

na oponach są tez napisy OUTSIDE i INSIDE oraz czesto strzałki... Chyba nie musze tlumaczyc co gdzie powinno być ;)
Zreszta przekładka opony to pukuś :D

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 e39 2001 krakow - szara

Post autor: Marcin_Os » czw gru 09, 2010 21:29

Mickey pisze:
Marcin_Os pisze: Plusem E39 jest to, że duża część kabli zostaje na swoim miejscu, np. nie trzeba przekładać wycieraczek szyb bo są tak jak w LHD itp.
Jak się przerzuca takie auto na europę wycieraczki to pikuś w porównaniu do całej reszty
Akurat temat rozkminiałem, nawet złącze diagnostyczne jest w tym samym miejscu...
Tu większa różnica tkwi w V8 vs R6.
Są inne kolektory wydechowe, nie wiem też jak jest z rozrusznikiem, np w 740 E38 RHD jest z drugiej strony.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ