E39 M5 2001 r., Czarny, 156kkm, Warszawa

Baza danych BMW ///M
michal_basta
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 09, 2010 09:00
Lokalizacja: Kraków/Tarnów

E39 M5 2001 r., Czarny, 156kkm, Warszawa

Post autor: michal_basta » czw wrz 09, 2010 09:22

Witam,

od dobrych 3 miesięcy obserwuje to autko, początkowo było za 61,9k zł. Opis wydaje się dość konkretny, bez ściemniania, że wszystko jest cacy, napisane co do wymiany, napisane co popsute/połamane. Jedyne co mnie zastanawia, to czemu nikt nie bierze, co prawda jestem laikiem jeszcze, ale jeśli przebieg jest w miare bliski prawdy i faktycznie nie jest jakoś mocno klepana, to chyba cena dość sensowna. Ma ktoś jakieś info/był oglądać?

Kod: Zaznacz cały

Witam na mojej aukcji.
Przedmiotem sprzedaży jest piękny egzemplarz BMW E39 M5.

Najważniejsze informacje:
- Samochód przed zakupem sprawdzałem gruntownie w BMW Auto Fus. Auto jest bezwypadkowe, ma oryginalny przebieg 156.000 km, jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz blacharsko-lakierniczym (oryginalny lakier).
- Rok produkcji 2001, czyli po lifcie, a więc poprawione VANOSy i kilka innych elementów, którew poprzedniej wersji często ulegały awariom.
- Jest to moje 3 auto w domu, tak więc korzystam z niego bardzo sporadycznie. Auto nigdy nie brało udziału w sporcie, drifcie, itp.
- Wersja z fabrycznie zdjętymi oznaczeniami M5, tak więc z zewnątrz poza dużymi kołami i 4-ema rurami, nic nie różni jej od seryjnej E39. Nie ma żadnych wieśniackich modyfikacji, typu spojlery, nakładki, sportowe wydechy, obniżane zawieszenia, itd.
- Zdjęty ogranicznik prędkości
- Auto bardzo zadbane, niepalący właściciel
- Eksploatowane wyłącznie na oryginalnych częściach oraz rekomendowanych płynach do wersji M-Power.
- Fabryczny hak
- Komplet kluczyków ( 4 szt.)
- Wszystkie instrukcje obsługi (główna do samochodu, do telefonu, lista serwisowa, do poleceń głosowych, BMW Assist, do nawigacji), zestawienia serwisów, płyty instalacyjne, etui + oryginalne naklejki na klczyki.