E39 M5 2001 r., Czarny, 156kkm, Warszawa

Baza danych BMW ///M
michal_basta
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 09, 2010 09:00
Lokalizacja: Kraków/Tarnów

E39 M5 2001 r., Czarny, 156kkm, Warszawa

Post autor: michal_basta » czw wrz 09, 2010 09:22

Witam,

od dobrych 3 miesięcy obserwuje to autko, początkowo było za 61,9k zł. Opis wydaje się dość konkretny, bez ściemniania, że wszystko jest cacy, napisane co do wymiany, napisane co popsute/połamane. Jedyne co mnie zastanawia, to czemu nikt nie bierze, co prawda jestem laikiem jeszcze, ale jeśli przebieg jest w miare bliski prawdy i faktycznie nie jest jakoś mocno klepana, to chyba cena dość sensowna. Ma ktoś jakieś info/był oglądać?

Kod: Zaznacz cały

Witam na mojej aukcji.
Przedmiotem sprzedaży jest piękny egzemplarz BMW E39 M5.

Najważniejsze informacje:
- Samochód przed zakupem sprawdzałem gruntownie w BMW Auto Fus. Auto jest bezwypadkowe, ma oryginalny przebieg 156.000 km, jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz blacharsko-lakierniczym (oryginalny lakier).
- Rok produkcji 2001, czyli po lifcie, a więc poprawione VANOSy i kilka innych elementów, którew poprzedniej wersji często ulegały awariom.
- Jest to moje 3 auto w domu, tak więc korzystam z niego bardzo sporadycznie. Auto nigdy nie brało udziału w sporcie, drifcie, itp.
- Wersja z fabrycznie zdjętymi oznaczeniami M5, tak więc z zewnątrz poza dużymi kołami i 4-ema rurami, nic nie różni jej od seryjnej E39. Nie ma żadnych wieśniackich modyfikacji, typu spojlery, nakładki, sportowe wydechy, obniżane zawieszenia, itd.
- Zdjęty ogranicznik prędkości
- Auto bardzo zadbane, niepalący właściciel
- Eksploatowane wyłącznie na oryginalnych częściach oraz rekomendowanych płynach do wersji M-Power.
- Fabryczny hak
- Komplet kluczyków ( 4 szt.)
- Wszystkie instrukcje obsługi (główna do samochodu, do telefonu, lista serwisowa, do poleceń głosowych, BMW Assist, do nawigacji), zestawienia serwisów, płyty instalacyjne, etui + oryginalne naklejki na klczyki.

Wersja individual. Wyposażenie fabryczne dodatkowe:
 - podwójne szyby antywłamaniowe (bardzo cicho w środku nawet przy duzych prędkościach)
 - duża nawigacja + system Navigation Professional
 - telefon bezprzewodowy BMW z zestawem głośnomówiącym + funkcja wybierania głosowego
 - tempomat
 - telewizja (odblokowana, można oglądać w trakcie jazdy)
 - autoalarm + immobilizer
 - najbogatsza wersja audio (Individual Audio System) + procesor dźwięku cyfrowego DSP + zmieniarka 6 x CD.
 - rolety w bocznych drzwiach
 - listwy szyb w drzwiach ShadowLine
 - fabrycznie usunięte oznaczenia M5 (brak znaczka na tylnej klapie, brak oznaczeń na progach, brak spojlera tylnego itp.)
 - rękaw na narty
 - czujniki parkowania PDC
 - skórzana kierownica
 - podłokietnik przedni i tylny
 - samościemniające lusterka (wew. i zew.)
 - czujnik deszczu
 - kontrola trakcji
 - lakier metalic (carbon schwarz)
 - czujnik ciśnienia w oponach
 - światła xenonowe
 - el. fotele z pamięcią 3 ustawień
 - czarna podsufitka
 - kodowanie 3 oddzielnych sygnałów do bram garażowych
 - el. składane lusterka boczne
 - klimatronic dwustrefowy
 - podgrzewane fotele
 - + oczywiście pełna lista wyposażenia seryjnego, którego wymieniać tu nie ma sensu.

Mankamenty:
- brak drewnianej nakładki na ham. ręczny (skradziony) oraz pęknięta drewniana listwa nad kolanami pasażera (połamana przy próbie kradzieży).
- nie dostałem od poprzedniego właściciela książki serwisowej, jednak mam pełną historię serwisową auta z BMW Auto Fus. Przebieg i zakres prac w 100% potwierdzony. Dysponuję oczywiście kompletem wszelkich pozostałych dokumentów BMW w skórzanym etui (instrukcja obłsugi, lista dealerów, instrukcja systemu nawigacji)

Eksploatacyjne:
- Przy najbliższym przeglądzie do wymiany kwalifikują się klocki i tarcze przednie.

Samochód do obejrzenia w Warszawie. Oczywiście udostępniam samochód na potrzeby ew. weryfikacji w serwisie BMW.

W razie pytań, proszę o kontakt telefoniczny ( 0 695 368 397 ) lub mailowy ( pwj@wp.pl ).

Nie interesuje mnie zamiana. W drodze negocjacji odsprzedam po preferencyjnej cenie fabrycznie nowe gwintowane zawieszenie D2 (komplet, tj. amortyzatory i sprężyny) o wartości 3.500 pln. Cena odsprzedaży do ustalenia. Jest to wersji D2 Street, a więc dedykowana do jazdy po ulicy, nie po torze.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Link do ogłoszenia:
http://moto.allegro.pl/bmw-m5-po-lifcie ... 45792.html

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 M5 2001 r., Czarny, 156kkm, Warszawa

Post autor: Marcin_Os » pn wrz 27, 2010 21:50

Samochód sprzedany, widziałem auto na serwisie.
Miał jedną ciekawostkę z którą do tej pory się nie spotkałem.
Prawa tarcza hamulcowa pochodziła z M5 E39, lewa już nie, była mniejsza, ktoś założył z innego modelu :570: :shock: :551: :580: Tarcza była mniejsza o jakiś centymetr.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

///M3
Posty: 173
Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: E39 M5 2001 r., Czarny, 156kkm, Warszawa

Post autor: ///M3 » wt lis 09, 2010 00:44

Samochód nie jest sprzedany. Właściciel o tych tarczach nie wiedział, ale gdy się dowiedział, to wymienił na oryginalne.
Z M5 człowiek jest najszczęśliwszy 2 razy. Pierwszy raz gdy je kupuje, drugi raz gdy je sprzedaje.

ODPOWIEDZ