BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Baza danych BMW ///M
Dema
Posty: 1
Rejestracja: pt gru 29, 2017 18:05
Auto: bmw

BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: Dema » pt gru 29, 2017 18:41

Witam czy ktoś zna lub oglądał te auto
z góry dzięki Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/M5" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tufotki.pl/PUHZ5" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony sob gru 30, 2017 09:12 przez Dema, łącznie zmieniany 2 razy.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: Przemooo » pt gru 29, 2017 19:27

Opis taki troche fantastik, mógł sobie darować.
Auto z Danii - blachy i podwozie może być zmęczone, mialem dwa auta stamtąd i tylko to które było regularnie konserwowane trzymało się dobrze.
300k dla tego auta przy odpowiednim serwisie i traktowaniu to pikuś.

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: OLSZI » pt gru 29, 2017 20:02

Jeśli jesteś zainteresowany zadzwoń i na wszystkie pytania odpowiem tak samo pokaże Ci zdjęcia uszkodzeń jakie auto miało wcześniej w opisie napisałem prawdę jaka jest nie mam nic do ukrycia. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: Bombel » pt gru 29, 2017 20:06

Przemooo pisze:Opis taki troche fantastik, mógł sobie darować.
Auto z Danii - blachy i podwozie może być zmęczone, mialem dwa auta stamtąd i tylko to które było regularnie konserwowane trzymało się dobrze.
300k dla tego auta przy odpowiednim serwisie i traktowaniu to pikuś.
Dlaczego fantastik?
Przeciez Olszi zawsze szczerze opisuje swoje wozy, sam od niego kupilem auto i wszystko zgodnie z opisem.
Jak ktos chce oszukac to oszukuje a nie wymysla historie i potwierdza cofniecie przebiegu.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: Przemooo » pt gru 29, 2017 21:14

Chodziło mi o różnice lift-przedlift, bo w kwestii np korozji lepiej wypada ten wcześniejszy. W silniku zmian jest raptem kilka i to w dużej mierze przez normę Euro3, a nie że wczesniej była lipa, a jesli to pisał OLSZI to jestem w ogóle zdziwiony.

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: OLSZI » sob gru 30, 2017 18:17

Witam mi się wydaje a nawet jestem pewny że różnił się vanos motory po lifcie chodzą ciszej i nie biorą tyle oleju co przed lift i z tego co się orientuję to każdy szuka m5 e39 po lifcie.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: Przemooo » pn sty 01, 2018 13:45

OLSZI pisze:Witam mi się wydaje a nawet jestem pewny że różnił się vanos motory po lifcie chodzą ciszej i nie biorą tyle oleju co przed lift i z tego co się orientuję to każdy szuka m5 e39 po lifcie.
Inna jest klapka przymajaca elektrozawory (ma śruby regulacyjne), poza tym są takie same (aczkolwiek na przedliftowych widnieje logo Rolls-Royca). Głośnośc rośnie z przebiegiem w jednych i drugich.
Motor właśnie przez normę EU3 musiał mniej palić paliwa i oleju stąd inne pierścienie, wtryski i stosowany olej (nawet 5w-30) i to raczej wszystko, wielu źle się kojarzy bo spalanie oliwy to myśl o padniętym motorze, a to po prostu tak go trochę lipnie zaprojektowali.

Awatar użytkownika
jiGsaw
Posty: 112
Rejestracja: pn mar 28, 2016 13:07
Auto: M3 E46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: jiGsaw » pn sty 01, 2018 13:51

Pewnie padł ofiarą tych samych gejoszołomów co M54B30 z tymi pierścieniami. Ja miałem przedlift i palił mi 300 ml na 1000 km. Przy ciężkim bucie do pół litra. Zgadzam się z Przemkiem, to tylko kwestia przebiegu i zużycia wpływa na opinię o przedliftach.
palantini3

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: OLSZI » pn sty 01, 2018 16:11

Czyli jednak czymś tam ten vanos się różnił? Co miała na celu ta klapka?
Pierścienie inne tak to kolejna rzecz która się różniła?
Bo gdzieś czytałem że ludzie do tych z przed liftu montują vanosy z po lifcie.
Elektrozawory w vanosie też były chyba inne mam rację?

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: Przemooo » wt sty 02, 2018 21:56

Wewnątrz wygląda wszystko identyko w Vanosie. Klapka + śruby - nie mam pojęcia co miał na celu, łatwiej odróżnić na pierwszy rzut oka silnik poliftowy :D
Innych różnic nie wyłapałem.
Według mnie te silniki bez LongLife spokojnie by sie dokręcały do 500k bez remontu, bez znaczenia czy przed czy polift.

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: OLSZI » sob sty 20, 2018 17:22

M5 sprzedane temat do zamknięcia.

ODPOWIEDZ