BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
Witam czy ktoś zna lub oglądał te auto
z góry dzięki Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/M5" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tufotki.pl/PUHZ5" onclick="window.open(this.href);return false;
z góry dzięki Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/M5" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tufotki.pl/PUHZ5" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony sob gru 30, 2017 09:12 przez Dema, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: BMW M5 E39 KONIN
Opis taki troche fantastik, mógł sobie darować.
Auto z Danii - blachy i podwozie może być zmęczone, mialem dwa auta stamtąd i tylko to które było regularnie konserwowane trzymało się dobrze.
300k dla tego auta przy odpowiednim serwisie i traktowaniu to pikuś.
Auto z Danii - blachy i podwozie może być zmęczone, mialem dwa auta stamtąd i tylko to które było regularnie konserwowane trzymało się dobrze.
300k dla tego auta przy odpowiednim serwisie i traktowaniu to pikuś.
Re: BMW M5 E39 KONIN
Jeśli jesteś zainteresowany zadzwoń i na wszystkie pytania odpowiem tak samo pokaże Ci zdjęcia uszkodzeń jakie auto miało wcześniej w opisie napisałem prawdę jaka jest nie mam nic do ukrycia. Pozdrawiam
Re: BMW M5 E39 KONIN
Dlaczego fantastik?Przemooo pisze:Opis taki troche fantastik, mógł sobie darować.
Auto z Danii - blachy i podwozie może być zmęczone, mialem dwa auta stamtąd i tylko to które było regularnie konserwowane trzymało się dobrze.
300k dla tego auta przy odpowiednim serwisie i traktowaniu to pikuś.
Przeciez Olszi zawsze szczerze opisuje swoje wozy, sam od niego kupilem auto i wszystko zgodnie z opisem.
Jak ktos chce oszukac to oszukuje a nie wymysla historie i potwierdza cofniecie przebiegu.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: BMW M5 E39 KONIN
Chodziło mi o różnice lift-przedlift, bo w kwestii np korozji lepiej wypada ten wcześniejszy. W silniku zmian jest raptem kilka i to w dużej mierze przez normę Euro3, a nie że wczesniej była lipa, a jesli to pisał OLSZI to jestem w ogóle zdziwiony.
Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
Witam mi się wydaje a nawet jestem pewny że różnił się vanos motory po lifcie chodzą ciszej i nie biorą tyle oleju co przed lift i z tego co się orientuję to każdy szuka m5 e39 po lifcie.
Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
Inna jest klapka przymajaca elektrozawory (ma śruby regulacyjne), poza tym są takie same (aczkolwiek na przedliftowych widnieje logo Rolls-Royca). Głośnośc rośnie z przebiegiem w jednych i drugich.OLSZI pisze:Witam mi się wydaje a nawet jestem pewny że różnił się vanos motory po lifcie chodzą ciszej i nie biorą tyle oleju co przed lift i z tego co się orientuję to każdy szuka m5 e39 po lifcie.
Motor właśnie przez normę EU3 musiał mniej palić paliwa i oleju stąd inne pierścienie, wtryski i stosowany olej (nawet 5w-30) i to raczej wszystko, wielu źle się kojarzy bo spalanie oliwy to myśl o padniętym motorze, a to po prostu tak go trochę lipnie zaprojektowali.
Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
Pewnie padł ofiarą tych samych gejoszołomów co M54B30 z tymi pierścieniami. Ja miałem przedlift i palił mi 300 ml na 1000 km. Przy ciężkim bucie do pół litra. Zgadzam się z Przemkiem, to tylko kwestia przebiegu i zużycia wpływa na opinię o przedliftach.
palantini3
Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
Czyli jednak czymś tam ten vanos się różnił? Co miała na celu ta klapka?
Pierścienie inne tak to kolejna rzecz która się różniła?
Bo gdzieś czytałem że ludzie do tych z przed liftu montują vanosy z po lifcie.
Elektrozawory w vanosie też były chyba inne mam rację?
Pierścienie inne tak to kolejna rzecz która się różniła?
Bo gdzieś czytałem że ludzie do tych z przed liftu montują vanosy z po lifcie.
Elektrozawory w vanosie też były chyba inne mam rację?
Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
Wewnątrz wygląda wszystko identyko w Vanosie. Klapka + śruby - nie mam pojęcia co miał na celu, łatwiej odróżnić na pierwszy rzut oka silnik poliftowy
Innych różnic nie wyłapałem.
Według mnie te silniki bez LongLife spokojnie by sie dokręcały do 500k bez remontu, bez znaczenia czy przed czy polift.
Innych różnic nie wyłapałem.
Według mnie te silniki bez LongLife spokojnie by sie dokręcały do 500k bez remontu, bez znaczenia czy przed czy polift.
Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN
M5 sprzedane temat do zamknięcia.