BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Baza danych BMW ///M
Dema
Posty: 1
Rejestracja: pt gru 29, 2017 18:05
Auto: bmw

BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: Dema » pt gru 29, 2017 18:41

Witam czy ktoś zna lub oglądał te auto
z góry dzięki Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/osobowe/bmw/M5" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tufotki.pl/PUHZ5" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony sob gru 30, 2017 09:12 przez Dema, łącznie zmieniany 2 razy.

Przemooo
Posty: 303
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: Przemooo » pt gru 29, 2017 19:27

Opis taki troche fantastik, mógł sobie darować.
Auto z Danii - blachy i podwozie może być zmęczone, mialem dwa auta stamtąd i tylko to które było regularnie konserwowane trzymało się dobrze.
300k dla tego auta przy odpowiednim serwisie i traktowaniu to pikuś.

OLSZI
Posty: 693
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: OLSZI » pt gru 29, 2017 20:02

Jeśli jesteś zainteresowany zadzwoń i na wszystkie pytania odpowiem tak samo pokaże Ci zdjęcia uszkodzeń jakie auto miało wcześniej w opisie napisałem prawdę jaka jest nie mam nic do ukrycia. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2250
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: Bombel » pt gru 29, 2017 20:06

Przemooo pisze:Opis taki troche fantastik, mógł sobie darować.
Auto z Danii - blachy i podwozie może być zmęczone, mialem dwa auta stamtąd i tylko to które było regularnie konserwowane trzymało się dobrze.
300k dla tego auta przy odpowiednim serwisie i traktowaniu to pikuś.
Dlaczego fantastik?
Przeciez Olszi zawsze szczerze opisuje swoje wozy, sam od niego kupilem auto i wszystko zgodnie z opisem.
Jak ktos chce oszukac to oszukuje a nie wymysla historie i potwierdza cofniecie przebiegu.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
tel. 510 343 000

M3 E36 LCI Sedan '97, M3 E36 LCI Coupe '97, M3 E46 LCI Coupe '04,
M5 E39 LCI Sedan '02, M5 E39 LCI Kombi '02, M5 E39 LCI Sedan '02

Przemooo
Posty: 303
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 KONIN

Post autor: Przemooo » pt gru 29, 2017 21:14

Chodziło mi o różnice lift-przedlift, bo w kwestii np korozji lepiej wypada ten wcześniejszy. W silniku zmian jest raptem kilka i to w dużej mierze przez normę Euro3, a nie że wczesniej była lipa, a jesli to pisał OLSZI to jestem w ogóle zdziwiony.

OLSZI
Posty: 693
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: OLSZI » sob gru 30, 2017 18:17

Witam mi się wydaje a nawet jestem pewny że różnił się vanos motory po lifcie chodzą ciszej i nie biorą tyle oleju co przed lift i z tego co się orientuję to każdy szuka m5 e39 po lifcie.

Przemooo
Posty: 303
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: Przemooo » pn sty 01, 2018 13:45

OLSZI pisze:Witam mi się wydaje a nawet jestem pewny że różnił się vanos motory po lifcie chodzą ciszej i nie biorą tyle oleju co przed lift i z tego co się orientuję to każdy szuka m5 e39 po lifcie.
Inna jest klapka przymajaca elektrozawory (ma śruby regulacyjne), poza tym są takie same (aczkolwiek na przedliftowych widnieje logo Rolls-Royca). Głośnośc rośnie z przebiegiem w jednych i drugich.
Motor właśnie przez normę EU3 musiał mniej palić paliwa i oleju stąd inne pierścienie, wtryski i stosowany olej (nawet 5w-30) i to raczej wszystko, wielu źle się kojarzy bo spalanie oliwy to myśl o padniętym motorze, a to po prostu tak go trochę lipnie zaprojektowali.

Awatar użytkownika
jiGsaw
Posty: 86
Rejestracja: pn mar 28, 2016 13:07
Auto: M3 E46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: jiGsaw » pn sty 01, 2018 13:51

Pewnie padł ofiarą tych samych gejoszołomów co M54B30 z tymi pierścieniami. Ja miałem przedlift i palił mi 300 ml na 1000 km. Przy ciężkim bucie do pół litra. Zgadzam się z Przemkiem, to tylko kwestia przebiegu i zużycia wpływa na opinię o przedliftach.
palantini3

OLSZI
Posty: 693
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: OLSZI » pn sty 01, 2018 16:11

Czyli jednak czymś tam ten vanos się różnił? Co miała na celu ta klapka?
Pierścienie inne tak to kolejna rzecz która się różniła?
Bo gdzieś czytałem że ludzie do tych z przed liftu montują vanosy z po lifcie.
Elektrozawory w vanosie też były chyba inne mam rację?

Przemooo
Posty: 303
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: Przemooo » wt sty 02, 2018 21:56

Wewnątrz wygląda wszystko identyko w Vanosie. Klapka + śruby - nie mam pojęcia co miał na celu, łatwiej odróżnić na pierwszy rzut oka silnik poliftowy :D
Innych różnic nie wyłapałem.
Według mnie te silniki bez LongLife spokojnie by sie dokręcały do 500k bez remontu, bez znaczenia czy przed czy polift.

OLSZI
Posty: 693
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M5 E39 PO LIFCIE CZARNA KONIN

Post autor: OLSZI » sob sty 20, 2018 17:22

M5 sprzedane temat do zamknięcia.

ODPOWIEDZ