Jasne, że większość kupuje automat, bo to bardziej uniwersalne i prostsze w użyciu auto. Że aż 99% uważam za powiedziane dość na wyrost, ale zapewne przeciętny zainteresowany "szybkom furom" generalnie wybierze automat. Dodatkowo mimo upływu lat u nas nadal jest wielka podjara zmienianiem biegów łopatkami i automatycznym międzygazem przy redukcjach, nie każdy ogarnia na takim poziomie manualną skrzynię.
Ja od początku chciałem manuala i takie auto kupiłem, ale dkg też brałem pod uwagę. Wg mnie ten trend się niebawem zmieni, tak jak było w przypadku E46 - nowe szły w większości z SMG, bo każdy woli automat, a dzisiaj manuale są chętniej kupowane.
Biała e92 m3 - Gniezno vin: WBSKG91010E855244
Re: Biała e92 m3 - Gniezno vin: WBSKG91010E855244
seevin pisze:Wg mnie ten trend się niebawem zmieni, tak jak było w przypadku E46 - nowe szły w większości z SMG, bo każdy woli automat, a dzisiaj manuale są chętniej kupowane.
Dokladnie.
Re: Biała e92 m3 - Gniezno vin: WBSKG91010E855244
zdecydowanie smg i dkg - dostaję adrenaliny jak je dotykam i jest od razu ogień , dla mnie wajchowanie odpada trzymanie drąga jak w starze , ale tak jak mówisz każdy kupuje auto pod siebie więc tutaj należy wybór
Re: Biała e92 m3 - Gniezno vin: WBSKG91010E855244
No jest totalnie jak w starze, ja dodatkowo jeszcze gumiaki wkładam bo inaczej sprzęgło trudno wcisnąć.
Podoba mi się jak z wątku na temat ogłoszenia auta robi się wojna DKG vs manual
DKG jeszcze rozumiem tą argumentację, ale SMG, serio? Przecież to wolniej klepie tymi biegami niż w manual z seryjnym shifterem
Podoba mi się jak z wątku na temat ogłoszenia auta robi się wojna DKG vs manual
DKG jeszcze rozumiem tą argumentację, ale SMG, serio? Przecież to wolniej klepie tymi biegami niż w manual z seryjnym shifterem