BMW M5 E39 1999 niebieskie
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
OLSZI, mnie nie przeraża malowane auto, dużo bardziej zależy mi na mechanice. Zgadzam się z Tobą i pewnie się umówię na oglądanie. Dzięki za Twoje informacje o tym aucie bo są mega cenne.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Spoko po to jest forum aby sobie pomagać.
Wiesz ten tylni błotnik może być trochę szpachli ale na prawdę nie było to nic poważnego.
Postaram się jutro załatwić zdjęcia może mi się uda.
Vanos było coś tam słychać ale nie widziałem żadnej przed liftem co by nie halasowaly.
Mam kogoś co by to ogarnął tzn vanosa.
Wg.mnie itak musisz być przygotowanym na jakiś tam wkład zawsze coś się znajdzie.
Wiesz ten tylni błotnik może być trochę szpachli ale na prawdę nie było to nic poważnego.
Postaram się jutro załatwić zdjęcia może mi się uda.
Vanos było coś tam słychać ale nie widziałem żadnej przed liftem co by nie halasowaly.
Mam kogoś co by to ogarnął tzn vanosa.
Wg.mnie itak musisz być przygotowanym na jakiś tam wkład zawsze coś się znajdzie.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Jasne że trzeba zrobić startówkę po zakupie, ale zależy mi aby nie było to zaraz 30% wartości samochodu
Dlatego napisałem, że tamta z Danii jest po prostu zbyt tania żeby była w dobrym stanie, okazji nie ma, szczególnie od handlarzy.

Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Interesowałem się tym autem jakiś czas temu - fakt już długo wisi. Ten dzwon wcale nie był taki mały - uszkodzony tylny błotnik, metalowy próg, tylne drzwi. Jak dla mnie dość mocno. Widziałem fotki tych uszkodzeń - blotnik, próg i profil od strony drzwi na pewno trzeba było ciąć/spawać. Na szczegółowych zdjęciach widać że plastiki w nadkolu z tej strony odstają. Na wydruku z geometrii na tylnym prawym kole była odchyłka rzędu kilku mm - wyraźnie więcej niż na pozostałych także zawias zapewne także dostał. To mnie ostatecznie zniechęciło. Pisanie o takim aucie że jest w stanie 'zbliżonym do fabrycznego' jest jak dla mnie mocno na wyrost. Właściciel niezbyt skory do negocjacji ceny, wspominał że auto z francji, wcześniej było już całe lakierowane i że vanosy klepią, jak z nim wtedy rozmawiałem to ponoć 'było wielu chętnych do umówienia na oględziny', a bylo to z pare miechów temu więc albo ściemniał albo nikt się nie zdecydował.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
To jest ciekawe info, jeżeli OLSZI prześle zdjęcie to będzie można ocenić rozmiar uszkodzeń. /M3, dzięki za rzucenie nowego światła na samochód.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Rozmawiałem przed chwilą z osobą która sprowadziła to auto jutro albo w piątek powinienem mieć zdjęcia jak auto wyglądało o ile jeszcze je ma bo sprowadził prawie rok temu ale powiedział mi że Ci co od niego kupili pokazywał im i że mają zdjęcia też ale spokojnie postaram się załatwić w ciągu dwóch dni.
Jechałem nią jechała idealnie prosto więc aż dziwne że coś tam nie tak ze zbieżnością może na tyle mała różnica że nie do wyczucia.
Pozdrawiam.
Malowane wcześniej było to fakt przód oglądałem i wg mnie nigdy nie ruszony jedynie ten tył.
Jechałem nią jechała idealnie prosto więc aż dziwne że coś tam nie tak ze zbieżnością może na tyle mała różnica że nie do wyczucia.
Pozdrawiam.
Malowane wcześniej było to fakt przód oglądałem i wg mnie nigdy nie ruszony jedynie ten tył.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Cena dobra, ale przebieg trochę odstrasza bo nie wiadomo ile wyjdzie wkładu startowego po zakupie. Jeżeli chce za nią 40 000 już z opłatami to musiał tanio kupić, a to dobrze nie wróży.
Polecam obejrzeć najpierw samochód a nie z góry oceniać...tamta z Danii jest po prostu zbyt tania żeby była w dobrym stanie, okazji nie ma, szczególnie od handlarzy.
Jakby przebieg zrobić na 185tys. to wtedy już by była ok?
Cena jest zimowa, marża minimalna...
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Kolego M3 a gdzie widziałeś zdjęcia? Może Tobie uda się je załatwić? Na pewno ma je obecny właściciel trzeba by go poprosić niech pokaże.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
OLSZI, może nie dało się wyczuć podczas normalnej eksploatacji, ciekawe jak auto by się zachowało w podbramkowej sytuacji. Wiemy wszyscy, że takie wozy zawiechę muszą mieć idealną, bo można sobie zrobić krzywdę jeśli coś pójdzie nie tak. Wiadomo, że przed zakupem pomiary trzeba byłoby wykonać i wszystko by i tak wyszło, ale zdjęcia będą pomocne, jeśli uda Ci się załatwić, bo nie mam co liczyć na to że sprzedawca mi je pokaże.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Od obecnego wlasciciela mialem zdjęcia. Odchyłka rzędu kilku mm to nie jest mało, zwłaszcza w takim aucie jak M5. A że jechała prosto to akurat o niczym nie świadczy, auto może mieć skopaną geometrię i jechać prosto. Trzeba by to na pewno poprawić, co może być dość upierdliwe - jak ktoś kiedyś z czymś takim walczył to wie o co chodzi. No i trochę obawiałbym się jednak tej naprawy blacharskiej - czy nie będzie gniło i ogólnie jak to jest zrobione bo uszkodzone elementy, błotnik tył i próg to takie dość mało wdzięczne do naprawy i z doświadczenia wiem że na ogół wypada to słabo - szpachel to tam będzie na 100%. Pzdr
Ostatnio zmieniony śr sty 27, 2016 14:45 przez /M3, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
OK, więc jeśli tak to ile takie auto może kosztować w dobrym stanie na Zachodzie? Jeśli jest naprawdę OK to napisz tutaj co było robione blacharsko, co jest do zrobienia mechanicznie a wtedy zobaczymy czy to rzeczywiście okazja.Hubertdo pisze:Cena dobra, ale przebieg trochę odstrasza bo nie wiadomo ile wyjdzie wkładu startowego po zakupie. Jeżeli chce za nią 40 000 już z opłatami to musiał tanio kupić, a to dobrze nie wróży.Polecam obejrzeć najpierw samochód a nie z góry oceniać...tamta z Danii jest po prostu zbyt tania żeby była w dobrym stanie, okazji nie ma, szczególnie od handlarzy.
Jakby przebieg zrobić na 185tys. to wtedy już by była ok?
Cena jest zimowa, marża minimalna...
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Postaram się ogarnąć daj mi jeszcze dwa dni postaram się, zawieszenie i geometria muszą być idealne inaczej auto odpada.
Ale może być np lekko wachacz krzywy i wystarczy go wymienić i będzie ok.
Ja bym pojechał obejrzeć auto i dokładnie je sprawdzić.
Ale może być np lekko wachacz krzywy i wystarczy go wymienić i będzie ok.
Ja bym pojechał obejrzeć auto i dokładnie je sprawdzić.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
OLSZI, spokojnie, i tak bardzo pomagasz 
Pojechać pojadę, to nic nie kosztuje, daleko też nie mam, ale zanim zdecyduję się ciągnąć go na serwis do Wawy - o ile właściciel się zgodzi - warto byłoby wiedzieć czy to ma sens.

Pojechać pojadę, to nic nie kosztuje, daleko też nie mam, ale zanim zdecyduję się ciągnąć go na serwis do Wawy - o ile właściciel się zgodzi - warto byłoby wiedzieć czy to ma sens.
Re: BMW M5 E39 1999 niebieskie
Nie napisałem, że to okazja. Nie rozumiem dlaczego zakładasz ze musi być zła i trzeba dużo wkładać na start nie widząc samochodu.OK, więc jeśli tak to ile takie auto może kosztować w dobrym stanie na Zachodzie? Jeśli jest naprawdę OK to napisz tutaj co było robione blacharsko, co jest do zrobienia mechanicznie a wtedy zobaczymy czy to rzeczywiście okazja.
Może się okazać, że wcale nie jest gorsza od tej 10tys.zł droższej
Skąd wiesz ile kosztowała ta niebieska czy inna sprowadzona i czy nie miała innych przygód przed tą którą tak drążycie? te auta mają po 13-17lat...