E92 M3 szara Poznań/Kielce

Baza danych BMW ///M
SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: E92 M3 szara Poznań/Kielce

Post autor: SyTy » czw wrz 01, 2011 13:48

Temat powodziowego auta znam z autopsji, w efekcie, po pół roku walki, auto poszło na części, co prawda było to parę lat temu (dostęp do części był mizerny) niemniej stanowczo odradzam. Auto to RS6, zalane było poniżej zegarów, tunel środkowy z navi był pod wodą. Zalane było wodą opadową (garaż)
No Fear - No Fun!

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E92 M3 szara Poznań/Kielce

Post autor: Marcin_Os » czw wrz 01, 2011 21:01

Kilej pisze:Na 100% były zalane siedziska foteli , bo tyle nawet pośrednicy mówią (a zawsze powiedzą ten naciągany wariant).
Natomiast tez udało mi się ustalić że była zalana po zegary.

Pytanie co na to:
- i-drive
- zegary
- immo
Zapewne do wymiany. Najgorsze jest to, że sterownik sterownikowi nie równy, w zależności od wyposażenia dodatkowego sterowniki mają kilka odmian/ wersji. To jest jeszcze wersja USA więc wogóle będzie to magia.

Tak z ciekawości Ci powiem, bo zamawiałem ostatnio do innego aktualnie produkowanego modelu, że sterownik szyb kosztuje 600 pln.
ECU i część modułów jest wodoodporna, silnik jak nie chodził to też wody nie zassał więc to (silnikowość, hehe) nie powinno być problemem.
Z tą wodoodpornością nie był bym taki pewny. Wiele samochodów widzę po np. złych naprawach blacharskich gdzie odpływy są nie drożne i wszystko trzeba wymieniać.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: E92 M3 szara Poznań/Kielce

Post autor: wania » pt wrz 02, 2011 12:33

widzialem "wodoodporne" sterowniki/plytki itp itd i ta "wodoodpornosc" konczyla sie na zawaleniu klejem/szkliwem czy tam inna supstancja elementow na plytce drukowanej ale sama plytka byla niezabezpieczona szczegolnie na swoich krawedziach. plytki drukowane w zaawansowanych elementach elektronicznych sa wielowarstowe i tu pojawia sie najwiekszy problem, bo woda dostaje sie miedzy te warstwy i jest po ptakach, z czasem robi spustoszenie.

jak sie zdecydujesz jednak w to bawic to zycze powodzenia :D

Kilej
Posty: 206
Rejestracja: czw sty 08, 2009 12:48
Lokalizacja: 3miasto

Re: E92 M3 szara Poznań/Kielce

Post autor: Kilej » sob wrz 03, 2011 13:50

1. Temat odpuściłem.
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2014 14:50 przez Kilej, łącznie zmieniany 1 raz.

osti!
Posty: 199
Rejestracja: wt sty 27, 2009 20:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: E92 M3 szara Poznań/Kielce

Post autor: osti! » pn wrz 05, 2011 00:03

czytajac temat i Twoje posty mialem wrazenie ze oczekujesz poklepania po plecach i potwierdzenia tego ze to jedna wielka okazja ale ciesze sie ze sie w to nie wpakowales. Powodzianka to jedna wielka rzezba, tym bardziej w e92. Na poczatku po wielu probach reanimacji zacznie dzialac ale czas i wilgos zrobia swoje w tym aucie. Niedawno znajomy mial do czynienia z e60 lekko zalana (po lusterko wsteczne), to jedna wielka tragedia. Auto trafia z rak do rak i nikt nie chce go robic bo kazdy wie ze to rzezba za ktora nikt odpowiednio nie zaplaci.

ODPOWIEDZ