m5 e39 Dębica
m5 e39 Dębica
Witam wszystkich mam na imię Bartek , zastanawiam się nad kupnem tego http://allegro.pl/bmw-m5-szwajcar-oplac ... 55035.html" onclick="window.open(this.href);return false; auta. Może ktoś z was wie coś o tym M5. Z góry dzięki za info.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m5 e39 Dębica
To co widac po fotach to uszkodzony czytnik navigacji lub auto bylo przedliftowe i mialo maly monitor i ktos wymienil sam monitor bez zmiany programu bo zle wyswietla obraz nie taka grafika.
Do full opcji tez jej duzo brakuje fantazja sprzedajacego.
Ale ogolnie po zdjeciach auto ladne tylko ciekawe co jest po vin przed czy polift.
Do full opcji tez jej duzo brakuje fantazja sprzedajacego.
Ale ogolnie po zdjeciach auto ladne tylko ciekawe co jest po vin przed czy polift.
-
- Posty: 202
- Rejestracja: czw kwie 29, 2010 23:35
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: m5 e39 Dębica
Bylem u niego pare godzin po wystawieniu pierwszego ogloszenia z checia zakupu.
Przez telefon do malych poprawek,a na miejscu troche rozczarowanie..
Jesli chodzi o blacharke - prog pasazera od drzwi tylnych do nadkola wgniecony do srodka, chyba ktos bokiem nie dal rady i szlifowal po krawezniku.
Maska przod do wymiany - szpachla,malowana mega slabo i na samym srodku cos odbite ( podobno cos lezalo na silniku )
Blotnik od kierowcy do wymiany - mocno pogniecony.
Klapa tylna do wymiany,ogromna korozja kolo zamka i w dolnej czesci w polaczeniu z pasem tylnym.
Jak juz jestesmy przy pasie tylnym to auto bylo walniete w dupe,nie mocno,ale na tyle,ze ktos wymienial pas tylny i zrobil to baaardzo slabo,brzydkie pekniete spawy od srodka pod tapicerka,swieza peknieta mimo to konserwacja. Do pasa tylnego zapylane dwa blotniki.
Zderzak przedni polamany.
Kazdy element ma albo duza ryse,albo wgniotke,wiec dla mnie auto cale do malowania,detale jak porysowane lusterka czy odpadajacy glass z listew ozdobnych nie wspomne.
Jesli chodzi o wnetrze to calkiem przyzwoicie,jak bylem to nie miala galki zmiany biegow bo byla naprawiana. Na navi chyba ktorys pixel umarl no i licznik pixeloza w opcji.
Asterownik ABS uszkodzony,gosc sam naprawil i brzydko uszczelnil silikonem - do wymiany.
Silnik po odpaleniu na cieplym zanim dostanie cisnienia grzechocze vanosem,2 sekundy,w przedliftowej tez tak mialem,w polifcie nie slyszalem.
Osiagi w porzadku,zawieszenie ok,hamulce do wymiany bija okrutnie.
Opony mimo ze swieze rocznikowo to lyse jak kolano..
Ogolnie moze i warte jakiegos zainteresowania,ale nie za ta kase,zaproponowalem swoja cene realna,ale gosc ma nieco wyzsza cene w glowie.
Pod kompem milion bledow,ale przebieg oryginalny.
Przez telefon do malych poprawek,a na miejscu troche rozczarowanie..
Jesli chodzi o blacharke - prog pasazera od drzwi tylnych do nadkola wgniecony do srodka, chyba ktos bokiem nie dal rady i szlifowal po krawezniku.
Maska przod do wymiany - szpachla,malowana mega slabo i na samym srodku cos odbite ( podobno cos lezalo na silniku )
Blotnik od kierowcy do wymiany - mocno pogniecony.
Klapa tylna do wymiany,ogromna korozja kolo zamka i w dolnej czesci w polaczeniu z pasem tylnym.
Jak juz jestesmy przy pasie tylnym to auto bylo walniete w dupe,nie mocno,ale na tyle,ze ktos wymienial pas tylny i zrobil to baaardzo slabo,brzydkie pekniete spawy od srodka pod tapicerka,swieza peknieta mimo to konserwacja. Do pasa tylnego zapylane dwa blotniki.
Zderzak przedni polamany.
Kazdy element ma albo duza ryse,albo wgniotke,wiec dla mnie auto cale do malowania,detale jak porysowane lusterka czy odpadajacy glass z listew ozdobnych nie wspomne.
Jesli chodzi o wnetrze to calkiem przyzwoicie,jak bylem to nie miala galki zmiany biegow bo byla naprawiana. Na navi chyba ktorys pixel umarl no i licznik pixeloza w opcji.
Asterownik ABS uszkodzony,gosc sam naprawil i brzydko uszczelnil silikonem - do wymiany.
Silnik po odpaleniu na cieplym zanim dostanie cisnienia grzechocze vanosem,2 sekundy,w przedliftowej tez tak mialem,w polifcie nie slyszalem.
Osiagi w porzadku,zawieszenie ok,hamulce do wymiany bija okrutnie.
Opony mimo ze swieze rocznikowo to lyse jak kolano..
Ogolnie moze i warte jakiegos zainteresowania,ale nie za ta kase,zaproponowalem swoja cene realna,ale gosc ma nieco wyzsza cene w glowie.
Pod kompem milion bledow,ale przebieg oryginalny.
Re: m5 e39 Dębica
Dzięki za informację , odpuszczam temat.
Re: m5 e39 Dębica
Z niekłamaną fascyacją odkrywam coraz to nowe znaczenia słowa IDEALNY
bity w tył,
popękane spawy,
wgnieciony próg,
wgnieciona maska,
zeżarta klapa z pasem tylnym,
pognieciony błotnik,
rysy wgnioty na każdym elemencie,
zawias śmietnik,
i koleś kurwa pisze 'ideał'.....

bity w tył,
popękane spawy,
wgnieciony próg,
wgnieciona maska,
zeżarta klapa z pasem tylnym,
pognieciony błotnik,
rysy wgnioty na każdym elemencie,
zawias śmietnik,
i koleś kurwa pisze 'ideał'.....
Pozdrówka!
- listek
- Posty: 460
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: m5 e39 Dębica
http://allegro.pl/bmw-m5-i5750238468.html" onclick="window.open(this.href);return false; może ten ciekawszy
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
Re: m5 e39 Dębica
Auto na zdjęciach wygląda bardzo ładnie , tyle że przedliftowe. Dla mnie to było by auto na co dzień , boje sięlistek pisze:http://allegro.pl/bmw-m5-i5750238468.html może ten ciekawszy
że będzie brała dużo oleju a nie wyobrażam sobie wozić piątkę oleju i dolewać co drugi zbiornik paliwa.
Re: m5 e39 Dębica
Jeśli przeraża Cię dolewanie oleju w M to naprawdę dobrze się zastanów czy chcesz takie autko, bo to nie jest taki wielki problem.
Re: m5 e39 Dębica
mi moja przedliftowa ale po zmianach w 2000roku na LM bierze 1l na 5 tys km ,
nie wiem skad takie mity ze m5 e39 tak duzo bierze oleju ,
tez sie tego obawialem sprawdzam ten stan oleju jak glupi ale wszystko jest ok ,
co innego ponoc jak pojedziesz na tor ale w codziennej jezdzie m5 nie wcina tak strasznie oleju
nie wiem skad takie mity ze m5 e39 tak duzo bierze oleju ,
tez sie tego obawialem sprawdzam ten stan oleju jak glupi ale wszystko jest ok ,
co innego ponoc jak pojedziesz na tor ale w codziennej jezdzie m5 nie wcina tak strasznie oleju
Re: m5 e39 Dębica
To nie mit, tylko fakt.
Duża część przedliftów bierze sporo oleju (0.5 - 1.0 l na 1 tys. km). Jak masz auto z 2000 roku po poprawkach w silniku, to pod względem apetytu na olej masz właśnie "polifta", który w zależności od kondycji silnika może własnie brać 1-2 l na 10 tys. km. Co nie znaczy, że w każdym polifcie tak jest - zdarzają się też egzemplarze o wyraźnie większym apetycie. Zresztą - konsumpcja oleju wygląda zupełnie inaczej na świeżym 10W60 przez pierwsze 3-4 tys. km, a zupełnie inaczej jak zbliżasz się do 10 tys. km na oleju.
Nie zmienia to jednak faktu, że jak przedlift jest ładny i zdrowy, to potencjalna konsumpcja oleju nie jest czymś, co powinno powstrzymywać przed zakupem auta. Idzie się przyzwyczaić, BMW oferuje takie specjalne etui na olej do bagażnika
.
Duża część przedliftów bierze sporo oleju (0.5 - 1.0 l na 1 tys. km). Jak masz auto z 2000 roku po poprawkach w silniku, to pod względem apetytu na olej masz właśnie "polifta", który w zależności od kondycji silnika może własnie brać 1-2 l na 10 tys. km. Co nie znaczy, że w każdym polifcie tak jest - zdarzają się też egzemplarze o wyraźnie większym apetycie. Zresztą - konsumpcja oleju wygląda zupełnie inaczej na świeżym 10W60 przez pierwsze 3-4 tys. km, a zupełnie inaczej jak zbliżasz się do 10 tys. km na oleju.
Nie zmienia to jednak faktu, że jak przedlift jest ładny i zdrowy, to potencjalna konsumpcja oleju nie jest czymś, co powinno powstrzymywać przed zakupem auta. Idzie się przyzwyczaić, BMW oferuje takie specjalne etui na olej do bagażnika

Re: m5 e39 Dębica
Zależy czym się jeździło wcześniej, jak 530d to problem, jak Porsche to normalka 
