BMW M3 e 92 salon polska
BMW M3 e 92 salon polska
Witam czy ktoś może pomóc mi z tym autem jakieś wiadmośći,z góry dzięki :
http://otomoto.pl/bmw-m3-e-92-salon-pol ... 18611.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Osoba prywatna
Informacje techniczne
Model, Typ:
BMW M3, Sportowy / Coupe
Rok produkcji:
2007
Przebieg:
109 000 km b
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Silnik:
3999 cm³
(Moc 420 KM / 309 kW)
VIN:
WBSWD910X0PY29157
Skrzynia biegów:
manualna
Kolor:
czerwony metallic
Liczba drzwi:
2/3
Układ kierowniczy:
po lewej
Przegląd:
02/2015
Ubezpieczenie:
02/2015
Pierwsza rejestracja:
05/2007
Kraj pochodzenia:
Polska
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
Dodatkowe informacje
Cechy zewnętrzne:
alufelgi, przyciemniane szyby, ksenony
Bezpieczeństwo:
abs, poduszki powietrzne, immobiliser, esp
Komfort:
klimatyzacja, kierownica wielofunkcyjna, centralny zamek, komputer, el. lusterka, el. szyby, podgrzewane fotele, niezależne ogrzewanie, tapicerka skórzana, system nawigacji, czujnik parkowania, wspomaganie kierownicy, radio / cd, czujnik deszczu, tempomat
Historia:
bezwypadkowy, garażowany, używany, sprawny
Opis pojazdu
BMW M3 e92 kolor czerwony Melbourne metalic. Tapicerka skórzana Navillo o rozszerzonym zakresie w bardzo dobrym stanie. Maksymalna opcja wyposażenia. Auto od drugiego właściciela, kupione w polskim salonie (Auto FUS Warszawa), bezwypadkowe, w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Auto po dużym przeglądzie, nowe świece, klocki hamulcowe, oleje w dyfrze, skrzyni, silniku. W tym roku wymienione nowe kompletne sprzęgło (cały komplet z dwumasem). Dyfer po kompletnej regeneracji (cały środek nowy) przy przebiegu 85 tyś. Nowe katalizatory, sondy lambda i inne elementy, które zwyczajowo zużywają się po 100 tyś.
http://otomoto.pl/bmw-m3-e-92-salon-pol ... 18611.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Osoba prywatna
Informacje techniczne
Model, Typ:
BMW M3, Sportowy / Coupe
Rok produkcji:
2007
Przebieg:
109 000 km b
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Silnik:
3999 cm³
(Moc 420 KM / 309 kW)
VIN:
WBSWD910X0PY29157
Skrzynia biegów:
manualna
Kolor:
czerwony metallic
Liczba drzwi:
2/3
Układ kierowniczy:
po lewej
Przegląd:
02/2015
Ubezpieczenie:
02/2015
Pierwsza rejestracja:
05/2007
Kraj pochodzenia:
Polska
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
Dodatkowe informacje
Cechy zewnętrzne:
alufelgi, przyciemniane szyby, ksenony
Bezpieczeństwo:
abs, poduszki powietrzne, immobiliser, esp
Komfort:
klimatyzacja, kierownica wielofunkcyjna, centralny zamek, komputer, el. lusterka, el. szyby, podgrzewane fotele, niezależne ogrzewanie, tapicerka skórzana, system nawigacji, czujnik parkowania, wspomaganie kierownicy, radio / cd, czujnik deszczu, tempomat
Historia:
bezwypadkowy, garażowany, używany, sprawny
Opis pojazdu
BMW M3 e92 kolor czerwony Melbourne metalic. Tapicerka skórzana Navillo o rozszerzonym zakresie w bardzo dobrym stanie. Maksymalna opcja wyposażenia. Auto od drugiego właściciela, kupione w polskim salonie (Auto FUS Warszawa), bezwypadkowe, w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Auto po dużym przeglądzie, nowe świece, klocki hamulcowe, oleje w dyfrze, skrzyni, silniku. W tym roku wymienione nowe kompletne sprzęgło (cały komplet z dwumasem). Dyfer po kompletnej regeneracji (cały środek nowy) przy przebiegu 85 tyś. Nowe katalizatory, sondy lambda i inne elementy, które zwyczajowo zużywają się po 100 tyś.
Re: BMW M3 e 92 salon polska
to auto mojego znajomego, z tego co wiem to tresc ogloszenia odpowiada faktom - auto ladnie doinwestowane i zadbane.
Re: BMW M3 e 92 salon polska
"Dyfer po kompletnej regeneracji (cały środek nowy) przy przebiegu 85 tyś. Nowe katalizatory, sondy lambda i inne elementy, które zwyczajowo zużywają się po 100 tyś."
Hmm, to mnie zastanawia. Nigdy nie słyszałem żeby M3 E92 miała w zwyczaju padające katy i sondy po takim przebiegu, ktoś coś wie na ten temat ?? Dyfer że padł również.
Hmm, to mnie zastanawia. Nigdy nie słyszałem żeby M3 E92 miała w zwyczaju padające katy i sondy po takim przebiegu, ktoś coś wie na ten temat ?? Dyfer że padł również.
Re: BMW M3 e 92 salon polska
ztcw to nie chodzilo o to ze dyfer, sondy i katy padły, tylko o ich wymianę w celu poprawy funkcjonowania auta. dyfer wymagał regeneracji ze względu na zuzycie płytek.
Re: BMW M3 e 92 salon polska
Czyżby katowana była ,że takie historie ???
BO niewiem najlepiej jak by się jakiś znawca wypowiedzial
BO niewiem najlepiej jak by się jakiś znawca wypowiedzial

Re: BMW M3 e 92 salon polska
Przecież to m3 - była latana tylko do kościoła na 12 i z powrotem do domu pod kocyk...a te wymienione elementy zużyły się bo właściciel jest wielkiej wiary i nie odpuścił żadnej niedzieli! ...Kiedy w końcu zrozumiecie, że każda udokumentowana naprawa/wymiana, a tym bardziej tak drogich elementów świadczy o tym, że właściciel chciał aby auto ganiało jak trzeba?
Re: BMW M3 e 92 salon polska
Podzielam zdanie Osti'ego , to są normalne części które z czasem może zajść potrzeba wymienić . My wymienialiśmy dwa razy katy w autach z przebiegiem 20k km i 40k km , w sumie sprzedaliśmy 3szt dyfrów do M3 a znajomy ostatnio wymieniał sondy bo silnik łapał błąd . Do tej listy pasuje jeszcze dopisać panewki które w tych samochodach po 100k km też z reguły nie wyglądają najlepiej .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: BMW M3 e 92 salon polska
Good one!osti! pisze:Przecież to m3 - była latana tylko do kościoła na 12 i z powrotem do domu pod kocyk...a te wymienione elementy zużyły się bo właściciel jest wielkiej wiary i nie odpuścił żadnej niedzieli! ...Kiedy w końcu zrozumiecie, że każda udokumentowana naprawa/wymiana, a tym bardziej tak drogich elementów świadczy o tym, że właściciel chciał aby auto ganiało jak trzeba?
