bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Jak znajdę czas to podjade i obadam temat jak jestes zainteresowany
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Ze zdjęć wygląda ciekawie.
Napewno przednie felgi były pomęczone od krawężników bo widać że je ztuningowali
Tylnie w ori lakierze a przednie srebrnym metaliciem ociapane (chyba same ranty )
Niewiem natomiast czy w 99 roku były montowane poliftowe zegary (może ktoś się wypowie kto wie)
Tak to wygląda na zdrowego przedlifta po polerce
. Środek wygląda przyzwoicie, przebieg może być autentyczny. Ciekawe jak kwestia silnika czy nic nie stuka w rozrządzie jak vanosy bo to rzeczy kosztowne. Zawias hamulce to wiadomo ale ceny tych podzespołów są w miare w normalnych cenach.

Napewno przednie felgi były pomęczone od krawężników bo widać że je ztuningowali

Tylnie w ori lakierze a przednie srebrnym metaliciem ociapane (chyba same ranty )
Niewiem natomiast czy w 99 roku były montowane poliftowe zegary (może ktoś się wypowie kto wie)

Tak to wygląda na zdrowego przedlifta po polerce

BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Odnośnie zegarów to bardzo dużo samochodów jak padały pixele miało je wymieniane na nowe, z były już szare.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Auta nie widziałem. Jednak pokusiłem się o telefon jakiś czas temu. Pan bardzo solidnie opowiadał o aucie i takie rzeczy już cieszą. Bo w rozmowie nie dało się poczuć tego mizernego gadania o mało ważnych rzeczach. Auto miało malowane tylne ćwiartki ponieważ wychodziła delikatnie rdza. Ma to udokumentowane na zdjęciach które mi przesłał ale niestety nie mam ich bo przyszły na telefon i poleciały do kosza. Po zdjęciach widać było, że mówi prawdę bo dramatu faktycznie nie było. Właściciel wspomniał również o wymianie 2masy i sprzęgła, stare do wglądu. Wymienił przednie i chyba tylne hamulce, do tylnych nie jestem na 100% pewny ale przód na pewno. Wspomniał również o wymianie vanosa. Na co ma papiery i wszystko udokumentowane. Kwoty napraw porażają. Przez telefon delikatnie można było negocjować i wyszedł z pomocą co do rejestracji. Bo chciałem jechać po auto zanim jeszcze zdarzył opłacić akcyzę. Dogadaliśmy się bez problemu, że jeśli nie zdarzy tego zrobić to obniży z ceny auta cenę rejestracji.
Auto tez opisane jako bez wypadek co jeśli się potwierdzi jest to dobra oferta. Nie ukrywam, że po auto koniecznie trzeba jechać z kompem bo wymiana Vanosa to raczej nie zabawa i należało by to sprawdzić.
Martwią mnie tylko te malowane ćwiartka, bo dlaczego wyszła rdza? Nie spotkałem się żeby ćwiartka w tym miejscu zaleciała rdzą... No ale każde auto inne i inaczej traktowane.
Ogólnie chyba mogę użyć słowa, polecam, polecam przynajmniej jechać i oglądać wziąć pod uwagę bo właściciel przez telefon tak jak wspomniałem rzeczowo i z głową wszystko opisywał, choć psychologiem nie jestem to rozmowa odbyła się na poziomie miłośników a nie ,, kupujący & handlarz"
Auto tez opisane jako bez wypadek co jeśli się potwierdzi jest to dobra oferta. Nie ukrywam, że po auto koniecznie trzeba jechać z kompem bo wymiana Vanosa to raczej nie zabawa i należało by to sprawdzić.
Martwią mnie tylko te malowane ćwiartka, bo dlaczego wyszła rdza? Nie spotkałem się żeby ćwiartka w tym miejscu zaleciała rdzą... No ale każde auto inne i inaczej traktowane.
Ogólnie chyba mogę użyć słowa, polecam, polecam przynajmniej jechać i oglądać wziąć pod uwagę bo właściciel przez telefon tak jak wspomniałem rzeczowo i z głową wszystko opisywał, choć psychologiem nie jestem to rozmowa odbyła się na poziomie miłośników a nie ,, kupujący & handlarz"
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2013 13:58 przez Faqir, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
No bo tak się składa, że ten Pan jest fanem BMW...Faqir pisze:Auta nie widziałem. Jednak pokusiłem sie o telefon jakiś czas temu. Pan bardzo solidnie opowiadał o aucie i takie rzeczy już cieszą. Bo w rozmowie nie dało się poczuć tego mizernego gadania o mało ważnych rzeczach. Auto miało malowane tylne ćwiartki ponieważ wychodziła delikatnie rdza. Ma to udokumentowane na zdjęciach które mi przesłał ale niestety nie mam ich bo przyszły na telefon i poleciały do kosza. Po zdjęciach widać było, że mówi prawdę bo dramatu faktycznie nie było. Właściciel wspomniał rownież o wymianie 2masy i sprzęgła, stare do wglądu. Wymienił przednie i chyba tylne hamulce, do tylnich nie jestem na 100% pewny ale przód na pewno. Wspomniał rownież o wymianie vanosa. Na co ma papiery i wszystko udokumentowane. Kwoty napraw porażają. Przez telefon delikatnie można było ponegocjować i wyszedł z pomocą co do rejestracji. Bo chciałem jechać po auto zanim jeszcze zdarzył opłacić akcyzę. Dogadalismy sie bez problemu, że jeśli nie zdarzy tego zrobić to osiągnie z ceny auta cenę rejestracji.
Auto tez opisane jako bezwypadek co jeśli sie potwierdzi jest to dobra oferta. Nie ukrywam, że po auto koniecznie trzeba jechać z kompem bo wymiana Vanosa to raczej nie zabawa i należało by to sprawdzić.
Martwią mnie tylko te malowane ćwiartka, bo dlaczego wyszła rdza? Nie spotkałem sie żeby ćwiartka w tym miejscu zaleciała rdzą... No ale każde auto inne i inaczej traktowane.
Ogólnie chyba mogę użyć słowa, polecam, polecam przynajmniej jechać i oglądać wziąźć pod uwagę bo właściciel przez telefon tak jak wspomniałem rzeczowo i z głową wszystko opisywał, choć psychologiem nie jestem to rozmowa odbyła sie na poziomie miłośników a nie ,, kupujący & handlarz"
W weekend jak znajdę czas to podjadę z DIS(jak pozwoli się wpiąć) i czujnikiem lakieru i zobaczymy co w niej siedzi.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 16:09
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
tutaj widać jak może zardzewieć m5 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
nie mówię, że nie po prostu się nie spotkałem.bartek1351 pisze:tutaj widać jak może zardzewieć m5 http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
-
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 09, 2010 20:30
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Panowie wiadomo już coś w temacie tej M5?
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Byłem tam jakiś czas temu, jednakże bez jazdy próbnej, warunki i letnie buty na to nie pozwalały.
Vanosy rzekomo po remoncie-po odpaleniu klekotu, falowania brak, podobno gdzieś pod Warszawą były robione-nie umiał sobie właściciel przypomnieć dokładnie gdzie.
Powłoka lakiernicza ok, poza tyłem-ale o tym już wiecie.
Do tego faktycznie do polerki mógłby się ktoś się bardziej przyłożyć.
Disem się nie wpiąłem-spaliła mi się płyta główna w kompie, jednakże nie sądzę, żeby było problemem się wpiąć-jak twierdzi właściciel nie ma nic do ukrycia.
Z takich rzeczy które zwróciły moją uwagę to słaba reakcja na naciśnięcie pedału gazu-tak jakby było opóźnienie, oglądałem inną M5 E39-jednakże polift i tam tego nie było.
W przedziale silnika brak osłony dolnej.
Wnętrze jak na 13 lat trzyma średnią niemiecką-widziałem bardziej zadbane auta.
Co do przebiegu to sugerowałbym się z właścicielem przejechać do ASO do Poznania.
Co do polakierowanych felg to sprzedający twierdzi, że to czas je tak sponiewierał.
Chyba tyle-trzeba by przyjechać z DIS, wpiąć się, odczytać, stestować wszystko co interesuje, podjechać do ASO, sprawdzić historię serwisowania.
Vanosy rzekomo po remoncie-po odpaleniu klekotu, falowania brak, podobno gdzieś pod Warszawą były robione-nie umiał sobie właściciel przypomnieć dokładnie gdzie.
Powłoka lakiernicza ok, poza tyłem-ale o tym już wiecie.
Do tego faktycznie do polerki mógłby się ktoś się bardziej przyłożyć.
Disem się nie wpiąłem-spaliła mi się płyta główna w kompie, jednakże nie sądzę, żeby było problemem się wpiąć-jak twierdzi właściciel nie ma nic do ukrycia.
Z takich rzeczy które zwróciły moją uwagę to słaba reakcja na naciśnięcie pedału gazu-tak jakby było opóźnienie, oglądałem inną M5 E39-jednakże polift i tam tego nie było.
W przedziale silnika brak osłony dolnej.
Wnętrze jak na 13 lat trzyma średnią niemiecką-widziałem bardziej zadbane auta.
Co do przebiegu to sugerowałbym się z właścicielem przejechać do ASO do Poznania.
Co do polakierowanych felg to sprzedający twierdzi, że to czas je tak sponiewierał.
Chyba tyle-trzeba by przyjechać z DIS, wpiąć się, odczytać, stestować wszystko co interesuje, podjechać do ASO, sprawdzić historię serwisowania.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 09, 2010 20:30
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Może się ktos wypowiedzieć w tej kwestii?Z takich rzeczy które zwróciły moją uwagę to słaba reakcja na naciśnięcie pedału gazu-tak jakby było opóźnienie, oglądałem inną M5 E39-jednakże polift i tam tego nie było.
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
a co tu jest do wypowiadania ?
Ten silnik nie ma słabej reakcji na gaz, a wręcz taką jak w żadnym innym aucie,
jeśli w jakimś aucie tak nie reaguje, to coś jest zwalone
Ten silnik nie ma słabej reakcji na gaz, a wręcz taką jak w żadnym innym aucie,
jeśli w jakimś aucie tak nie reaguje, to coś jest zwalone
Pozdrówka!
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: bmw e39 m5 czarne gniezdno 1999
Mogą być przepływki ew trzeba zrobić test vanosów czy na pewno jest wszystko ok po ich naprawie.