http://moto.allegro.pl/bmw-m5-e39-warsz ... 54036.html
vin WBSDE91030GJ19912



czyli teoretycznie mniejszy apetyt na olej, to fajnie, ale widze, ze swiatla tez byly zmieniane na poliftOleg pisze:Jeżeli silnik nie był wymieniany to nie jest po lifcie, ma jednak zmienione pierścienie tłokowe bo było to robione bodaj od marca 2000r.
Auto kupilem od kolegi z Urysnowa , a lampy i navi wymienilem bo mi sie nie podobaly , pare razy serwisowalem w bawarii na powsinskiej wiec dziwne ze nie odnotowali.....Konrad95x pisze:Oglądałem identyczną w 2008r w okolicach Nadarzyna gdy szukałem auta dla siebie. Jeżeli to te same auto wydaje mi się ,że miała grubo ponad 250+ przebiegu i po stanie kanapy można było wnioskować ,że często jeździła z kompletem pasażerów. Nie mam pewności ,że to ta ale z ogłoszenia wynika ,że aktualny właściciel kupywał ją w tym samym okresie co ja. Najlepiej sprawdzić historię serwisową. Mam nadzieje ,że info coś pomoże.Pozdrawiam Konrad
Jeśli silniki po marcu mają inne pierścionki to jest jakaś różnica w stosunku do starych ?Oleg pisze:Jeżeli silnik nie był wymieniany to nie jest po lifcie, ma jednak zmienione pierścienie tłokowe bo było to robione bodaj od marca 2000r.
Nie będziesz dolewał litry TWSa co tysiąc kmCarbonSchwarz pisze: Jeśli silniki po marcu mają inne pierścionki to jest jakaś różnica w stosunku do starych ?
To wcale nic pewnego polity też niektóre biorą to trochę loteria.Mickey pisze:Nie będziesz dolewał litry TWSa co tysiąc kmCarbonSchwarz pisze: Jeśli silniki po marcu mają inne pierścionki to jest jakaś różnica w stosunku do starych ?