Świeży olej w pusty układ nivo.

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
WesolR
Posty: 19
Rejestracja: pt sie 27, 2010 17:48
Lokalizacja: CW
Kontakt:

Świeży olej w pusty układ nivo.

Post autor: WesolR » pt lut 05, 2016 16:23

Witam.

Mam pytanie odnośnie zalewania kompletnie suchego układu z nivo. Więc czy zalewania go jest tak proste że wlawamy płyn odpalamy odpowietrzamy nivomat i gotowe, czy trzeba zalać amortyzatory oddzielnie i resztę układu grawitacyjnie poczym spiac z amorkami i odpalić.

Pytam ponieważ w pierwszej opcji całe powietrze pójdzie w amortyzatory a chyba nie powinno go tam być wogole?

Camil
Posty: 1180
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Świeży olej w pusty układ nivo.

Post autor: Camil » pt lut 05, 2016 17:47

Mi jak wywalil plyn po peknieciu przewodu starczylo, ze nalalem plynu i grala muzyka.

WesolR
Posty: 19
Rejestracja: pt sie 27, 2010 17:48
Lokalizacja: CW
Kontakt:

Re: Świeży olej w pusty układ nivo.

Post autor: WesolR » pt lut 05, 2016 18:04

Ja też wcześniej dolewalem i nic więcej nie kombinowalem.

Rodzi się tylko pytanie bo te amortyzatory działają na zasadzie silownika a w takowym żeby układ był precyzyjny powietrza być nie powinno lecz jest to nadal amortyzator więc jak będzie miał sprężyny gaz w sobie to będzie coś w stylu amortyzatora olejowo-gazowego z tym że nie mamy pewności że w każdym z nich jest po tyle samo powietrza.

Ciekawi mnie w jaki sposób to składali w fabryce. I jeszcze jaka wysokość powinna być po wyregulowaniu układu?

Camil
Posty: 1180
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Świeży olej w pusty układ nivo.

Post autor: Camil » pt lut 05, 2016 20:15

Odwezwij sie na PW, z tego co widze daleko do siebie nie mamy.

ODPOWIEDZ