SWAP

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

SWAP

Post autor: czarny8800 » wt paź 28, 2008 01:04

Witam,
Panowie macie może dobrego fachowca, który od A do Z ogarnie mi zmianę silnika? Apetyt rośnie w miare jedzenia więc, chce wrzucić sobie S 38 B 49. Na driftach w łodzi rozmawiałem z "ogniem" który zrobił to w e36, czyli jedna opcja jest na śląsku, ale może jest ktoś bliżej stolicy? dzięki za info i namiary.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: SWAP

Post autor: Camil » wt paź 28, 2008 10:00

s38b49? A co to za wynalazek? Moze s62b50? A co do wlozenia przez Ognia to moi mechanicy mowia, ze wlozyl to beznadziejnie (tak zeby tylko jezdzilo), powiedzieli, ze lepiej by to zrobili(polecam ich kazdemu jesli chodzi o BMW).

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: SWAP

Post autor: Marcin_Os » wt paź 28, 2008 10:43

Silnik Ci padł?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: SWAP

Post autor: SyTy » wt paź 28, 2008 12:26

Czarny, pewnie chodzi Ci o S62B50 z E39 M5? Jeśli tak to też mam namiar na dobrego mechanika ale jeszcze dalej - Kołobrzeg, także pewnie odpada.

Odbiegając troche od tematu osobiście odradzam tą opcje.
Po pierwsze szkoda ładnej i oryginalej M5 E34, zostawiłbym taką jaka jest przy życiu, a bardziej konkretnie to dużo większe koszty swapu w stosunku do dużo tańszej E34 z moterm V8.
Mając V8 odpada Ci dużo roboty z kompletną przeróbką systemu hamulcowego, chłodzącego, paliwowego i w ogólnym rozrachunku różnica pomiędzy wartością M5 a ładną V8 w zakupie da na niezły upgrade np. hamulców.

moje 2 grosze :twisted:
No Fear - No Fun!

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: SWAP

Post autor: kris/// » wt paź 28, 2008 12:45

s38b49 ?nieslyszalem o takim silniku

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: SWAP

Post autor: Venom » wt paź 28, 2008 14:41

Nie wiem ktorych mechanikow ma na mysli Camil ale... bardzo duzo pozytywnych opinii slyszalem na temat braci Andrzej i Michał Mrozińscy z Częstochowy. Jesli to nie za daleko moge Ci na PW rzucic nr telefonu...

P.S. Czy silnik S38B38 bedzie na sprzedaz? :]

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: SWAP

Post autor: czarny8800 » wt paź 28, 2008 16:21

dokłądnie chodziło mi o e39 m5 nie wiem gdzieś wyczytałem opis e39 M5 że to s38b49 i przepisałem tak, ale nie ważne. Właśnie chodzi i o kogoś kto mnie uświadomi jakie koszta będą takie operacji i co za tym idzie zawieszenie, hamulce itd itp.
Venom jak narazie silnik lata więc nie obiecuje że będzie na sprzedaż, czas pokaże co z mojego swapa wyjdzie :wink:
bez prawka, a punkty się zbiera.

RoboCop
Posty: 69
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:50
Auto: 325&M5
Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy

Re: SWAP

Post autor: RoboCop » wt paź 28, 2008 16:37

Mrozińscy z Częstochowy, to rzeczywiście polecani mechanicy a jak szukasz kogoś bliżej to uderzaj do PUZ spod Torunia - poniżej masz temat z Jego autami:

http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 80&start=0

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: SWAP

Post autor: Venom » wt paź 28, 2008 18:25

Rozumiem sprawe... Zycze powodzenia w swapie i mam nadzieje ze sie tu wszystkim pochwalisz :)

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: SWAP

Post autor: Camil » wt paź 28, 2008 19:31

Tak chlopaki, mam na mysli Mrozow i oni by to zrobili DOBRZE I PORZADNIE!! Ostatnio sam sie czyms takim interesowalem i poczytalem nieco otakich projektach. Sa klopoty, ale da sie ogarnac. Wsadzic to nie problem, problem to elektryka (dlatego kocham Amerykanckie V8).
A tu prosze wlasnie taki projekt: http://www.m5board.com/vbulletin/e34-m5 ... 0-vee.html
Wg mnie nie bierz sie za bez 20kola w portfelu. Troche odzyskasz po sprzedazy S38.

PS. Co do PUZa to on chyba mail niewiele stycznosci z takimi Mkami, on chyba bardziej siedzi w M30, ale nie jestem niczego pewien.

RoboCop
Posty: 69
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:50
Auto: 325&M5
Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy

Re: SWAP

Post autor: RoboCop » wt paź 28, 2008 20:12

PUZ robi praktycznie tylko ///M kolego :twisted:

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: SWAP

Post autor: Camil » wt paź 28, 2008 20:58

To tez napisalem, ze nie jestem pewien bo slyszalem tylko o jego projektach na bazie M30;)

zietas
Posty: 146
Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:44
Auto: E46 m3
Lokalizacja: inowroclaw
Kontakt:

Re: SWAP

Post autor: zietas » pt paź 31, 2008 23:12

daj sobie spokoj z tym swapem,po zimie odkupie od ciebie moje oczko a ty zainwestuj drut w mocniejsze bmw(np. :lol: e39 m5)i temat ogarniety

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: SWAP

Post autor: czarny8800 » ndz lis 02, 2008 22:26

temat zamknięty niestety za dużo z tym zabawy i za mało chętnych do ogarnięcia tematu od A do Z.

Ps. Zietas samochód nie będzie na sprzedaż po zimie. Jak silnik nie da rady to kto wie może, może...
bez prawka, a punkty się zbiera.

ODPOWIEDZ