Polska strona poswiecona M5 e34

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
quant
Posty: 21
Rejestracja: pt lut 15, 2008 01:46
Lokalizacja: Legnica

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: quant » pn wrz 08, 2008 22:51

wkliełem pare foto w schowroomie nowy powitanie.....

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: SyTy » pn wrz 08, 2008 23:40

mateush pisze:Poniewaz strona bedzie w jakis sposob zwiazana z tym forum, dlatego przykleilem temat w tym podforum zeby sie nie zgubil.
:one:
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: Venom » czw wrz 25, 2008 22:58

http://s009.wyslijto.pl/?file_id=05383172812080810003
Pojawila sie wersja testowa... poki co jedna stronka... co myslicie ?

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: SyTy » pt wrz 26, 2008 09:50

Nie działa ten link.
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: Venom » pt wrz 26, 2008 10:11

SyTy pisze:Nie działa ten link.
Mi dziala. Tam jest paczka zip ktora trzeba sciagnac na dysk i rozpakowac a poznien uruchomic plik html :)
Wklejam jeszcze raz

Kod: Zaznacz cały

http://s009.wyslijto.pl/?file_id=05383172812080810003

RobertoDesign
Posty: 41
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 23:28
Auto: BMW X5
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: RobertoDesign » pt wrz 26, 2008 21:20

Witam witam.
Nie otwiera sie lin na probna stronke
RobRoy

RobertoDesign
Posty: 41
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 23:28
Auto: BMW X5
Lokalizacja: Warszawa

4 miejsca?

Post autor: RobertoDesign » pt wrz 26, 2008 21:33

na czym polega 4 miejscowa? 2 fotele z tylu czy kanapa a'la E24?
Rob
RobRoy

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: Venom » pt wrz 26, 2008 21:37

RobertoDesign pisze:Witam witam.
Nie otwiera sie lin na probna stronke
Poprosilem 3 znajomych zeby sprawdzili czy im dziala link - i dziala... Hmm

podaje nowy link

Kod: Zaznacz cały

http://www.venom.net.pl/files/1/stronka/index.html

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: SyTy » pt wrz 26, 2008 23:22

RobertoDesign pisze:Witam witam.
Nie otwiera sie lin na probna stronke
Skopiuj link i poczekaj chwile, u mnie przynajmniej otwiera się po kilku sekundach.
RobertoDesign pisze:na czym polega 4 miejscowa? 2 fotele z tylu czy kanapa a'la E24?
kanapa w czteromiejscowej wygląda tak:
Załączniki
4sitze.jpg
No Fear - No Fun!

RobertoDesign
Posty: 41
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 23:28
Auto: BMW X5
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: RobertoDesign » sob wrz 27, 2008 10:16

Jest Ok. Moze ciut ciemniejsze tlo???
RobRoy

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: SyTy » sob wrz 27, 2008 11:31

Dla porównania albo inspiracji stronka entuzjastów z Luxemburga.

http://web.mac.com/flipy/power/Home/Home.html

a tu model 20 Jahre Edition...
http://web.mac.com/flipy/power/Philippe_e34_M5.html#0

Venom, ja widze tylko kawałki, tło faktycznie, też byłbym za ciemniejszym ;)
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: Venom » ndz wrz 28, 2008 09:27

RobertoDesign pisze:Jest Ok. Moze ciut ciemniejsze tlo???
SyTy pisze:Venom, ja widze tylko kawałki, tło faktycznie, też byłbym za ciemniejszym ;)
Zapytalem grafika czy da sie cos z tlem zrobic. Bardzo dlugo juz mi sie z tym wszystkim bawi i jesli powie ze to duzo roboty to zostawie to tak jak jest. Jest bardzo zapracowany:P heh :]...

Mysle ze jak pojawi sie pelne menu i wypelnienie strony - typu miniaturki zdjec itp to moze bedzie nieco lepiej. Zobaczymy :) Dzieki za opinie :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: Venom » czw paź 02, 2008 12:23

Grafik skonczyl prace. Tlo zostanie takie jasne bo powiedzial ze duzo by bylo z tym roboty.

Teraz czas na kodowanie strony. Musimy podjac ostateczna decyzje jakie dzialy chcemy...

Aktualna lista dzialow:
- strona glowna [Przywitanie internauty - krotki opis zawartosci strony, i tego dla kogo jest przeznaczona]
- histroia M5 [z dokladnym opisem modelu m5 e34]
- m5 w polsce [z fotkami, filmikami i opisami aut osob ktore beda chcialy je tam zamiescic]
- forum [tutaj myslalem o linku do mforum.com.pl - oczywiscie za zgoda Pana admina]
- materialy [artykuly, ksiazki serwisowe, wewntualnie jakies filmiki promujace M5 - np oficjalny filmi BMW lub jakies testy z 5th gear lub top gear... itp ]
- polecane warsztaty
- linki [wszystkie przydatne linki jakie zgromadzilem]

Cos pominalem?
Pomozcie bo sam nie wiem jak to zrobic a musze jakies info dac programistce :)

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: SyTy » czw paź 02, 2008 13:18

Taka formuła wg mnie jak najbardziej ok.
Forum, link tutaj, niech jeszcze admin potwierdzi.

Składaj do kupy i wieszaj, na pewno w praniu jeszcze coś wyjdzie.

Dobra robota!
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Post autor: Venom » czw paź 02, 2008 13:33

SyTy pisze:Taka formuła wg mnie jak najbardziej ok.
Forum, link tutaj, niech jeszcze admin potwierdzi.

Składaj do kupy i wieszaj, na pewno w praniu jeszcze coś wyjdzie.

Dobra robota!
Dzieki...

Czyli myslisz ze takie nazwy dzialow moga zostac??? Moze ktos jeszcze bedzie mial jakies propozycje :)

Admin juz raz sie wypowiedzial wiec uwazam to za aktualne :) Potwierdzic jednak nie zaszkodzi

ODPOWIEDZ