Polska strona poswiecona M5 e34

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38

Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Venom » N sie 03, 2008 21:29

Witam.

Jak juz niektorzy wiedza - bo pisalem do kilku osob na pw - nosilem sie z zamiarem stworzenia strony poswieconej mojej ///m5. Po dyskusji z uzytkownikiem Syty... doszedlem jednak do wniosku ze bedzie to strona poswiecona m5 e34 :) Jestem juz posiadaczem domeny www.m5e34.pl [narazie nie dziala poniewaz strona jest w budowie], posiadm rowniez serwer ktory bez problemow pomiesci wszystko co bedzie trzeba :)

Poniewaz do tej pory nie powstala strona w naszym jezyku traktujaca o tym samochodzie - uwazam pomysl za trafiony. Teraz kwestia realizacji

Poki co strona jest w fazie budowy i pracuje nad nia moj grafik. Chcialbym na niej umiescic nastepujace dzialy [kolejnosc przypadkowa]:
- histroia M5 [z dokladnym opisem modelu m5 e34]
- m5 w polsce [z fotkami, filmikami i opisami aut osob ktore beda chcialy je tam zamiescic]
- forum [tutaj myslalem o linku do mforum.com.pl - oczywiscie za zgoda Pana admina]
- linki [wszystkie przydatne linki jakie zgromadzilem]
- polecane warsztaty
- co jeszcze?

Zwracam sie do Was z uprzejma prosba abyscie napisali co jeszcze mozna by dodac i jak to mogloby wygladac. Ja nie jestem ani grafikiem ani programista. Wszystkie prace zlecam osobom ktore sie tym zajmuja na codzien. Mysle ze wiele pomyslow mozna zrealizowac...

Co myslicie? Pomozecie? Mysle ze razem mozna by zrobic calkiem ciekawa strone ktora sluzyla by Nam i innym pasjonatom tej marki...

Chyba nic nie pominalem... Prosze piszcie swoje spostrzezenia... Chcialbym aby temat sie rozwinal :)

Oto przykladowe layouty stworzone na podstawie zdjec mojego egzemplarza... Mysle ze lepiej byloby cos takiego zrobic na bazie wielu aut... Z tym ze do tego potrzebowalbym Wasze zdjecia...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano Wt sie 25, 2009 16:59 przez Venom, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Camil » N sie 03, 2008 22:35

Ogolnie fajny pomysl. Jakies fajne artykult dot. M5, opisy, problemy, moze jakis rejestr eMek. Moga byc tez projekty na bazie M5 e34(np. nasz :twisted: )
pzdr
Camil
 
Posty: 1181
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 13:32
Lokalizacja: Torun
Auto: e36s54

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Szczep » N sie 03, 2008 22:39

Ja zawsze moge pomoc w kwestii materialow zdjeciowych :-)
Avatar użytkownika
Szczep
 
Posty: 445
Dołączył(a): Pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Dino444 » N sie 03, 2008 23:11

Pomysl b. trafiony jak dla mnie to bardzo fajny jest ten pierwszy layout tylko fota mogla byc troszke bardziej przesunieta w lewo bylo by BMW po prawej i ///M z lewej i wszystko w temacie:) Ale jesli ma byc ich wiecej i maja sie zmieiac to bez znaczenia.

Mozna by dodac do forum jakis temat lub strone poswiecona tylko polecanym warsztatom samochodowym. Ale tylko tym specjalizujacym sie w naprawach i serwisie ///M . Bo wielu tylko mowi ze umie a skutki sa kosztowne.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1342
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez mateush » N sie 03, 2008 23:15

Venom napisał(a):- forum [tutaj myslalem o linku do mforum.com.pl - oczywiscie za zgoda Pana admina]


Pewnie, chetnie. A ja umieszcze przyklejony link do tej strony na tym podforum.

Co do gornego banera na stronie to proponuje taka losowa rotacje jaka jest tu na forum. Z doborem odpowiednich zdjec na pewno pomoze Szczep.
Aha i ja proponuje nie uzywac znaczka ("smigielka") BMW. Wg mnie zle sie kojarzy.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
mateush
Site Admin
 
Posty: 1238
Dołączył(a): Pt paź 06, 2006 18:53
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 997TT

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Dino444 » Pn sie 04, 2008 00:12

mateush napisał(a):Aha i ja proponuje nie uzywac znaczka ("smigielka") BMW. Wg mnie zle sie kojarzy.


Morzna wiedziec dlaczego??? Z czystej ciekawosci.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1342
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Venom » Pn sie 04, 2008 08:14

Camil napisał(a):Ogolnie fajny pomysl. Jakies fajne artykult dot. M5, opisy, problemy, moze jakis rejestr eMek. Moga byc tez projekty na bazie M5 e34(np. nasz :twisted: )
pzdr

Dzieki.
Artykulow mam kilka ale wszystkie sa obcojezyczne... Mi by zalezalo zeby strona byla stricte polska - ale w sumie zawsze mozna wrzucic linki do jakis artykolow - np w dziale media... gdzie rowniez bylyby do pobrania inne materialy - np dotyczace napraw...
Opisy problemow mysle ze zalatwia mforum - jak rowniez inne fora obcojezyczne [m5board / e34m5.de itp]...
Rejestr hmm - tez nad tym myslalem. Wydaje mi sie ze sprawa rejestru jest znakomicie zalatwiona na stronie bmwmregistry.com a na naszej polskiej stronie tworzylby sie on samoczynnie poprzez dzialy kolejnych uzytkownikow [mam tutaj na mysli dzial "M5 w polsce" - choc ta nazwa jeszcze nie do konca mi lezy....]
Co do projektow na bazie M5 lub tez z uzyciem np silnika czy tez innych podzespolow - mozna pomyslec. Wydaje mi sie ze w dziale "m5 w polsce" bez problemow mozna takie projekty dokladac - tuz obok oryginalny M5...

Szczep napisał(a):Ja zawsze moge pomoc w kwestii materialow zdjeciowych :-)

Dzieki. No to w takim razie czekam na jakies ciekawe fotki - podesle je grafikowi zeby mogl juz pracowac dalej...

Dino444 napisał(a):Pomysl b. trafiony jak dla mnie to bardzo fajny jest ten pierwszy layout tylko fota mogla byc troszke bardziej przesunieta w lewo bylo by BMW po prawej i ///M z lewej i wszystko w temacie:) Ale jesli ma byc ich wiecej i maja sie zmieiac to bez znaczenia.

Mozna by dodac do forum jakis temat lub strone poswiecona tylko polecanym warsztatom samochodowym. Ale tylko tym specjalizujacym sie w naprawach i serwisie ///M . Bo wielu tylko mowi ze umie a skutki sa kosztowne.

Te layouty to narazie pogladowo wstawilem. Tak zeby cos juz bylo - co by mozna zmodyfikowac lub zastapic czyms innym. Co do kwestii kosmetycznych to bede jeszcze rozmawial z grafikiem - ale to po dostarczeniu mi nowych zdjec przez Szczep-a. Wtedy bedziemy myslec dalej. Oczywiscie myslalem tak aby tych layoutow bylo kilka - np z 5 i wtedy one by sie zmienialy w tym naglowku - podobnie jak tutaj na forum...

Co do warsztatow to mysle ze to bardzo fajny pomysl. Zedytuje pierwszego posta - aby byl porzadek. Ja poki co mam male doswiadczenia w naprawianiu Mki ale licze na to ze inni uzytkowinicy w tym temacie pomoga...

mateush napisał(a):Pewnie, chetnie. A ja umieszcze przyklejony link do tej strony na tym podforum.

Co do gornego banera na stronie to proponuje taka losowa rotacje jaka jest tu na forum. Z doborem odpowiednich zdjec na pewno pomoze Szczep.
Aha i ja proponuje nie uzywac znaczka ("smigielka") BMW. Wg mnie zle sie kojarzy.

Dziekuje. Zatem sprawa forum jest juz zalatwiona :) Mysle ze pomoze to w 2 strony... zarowno bedzie dla dobra stronki jak i dla dobra forum. Wazne zeby ludziki mieli wiecej kompleksowej wiedzy i mozliwosci jej zdobycia w miare w jednym miejscu :)

Bedzie albo losowa rotacja przy przejsciu z dzialu do dzialu - albo samo sie bedzie zmienialo.

Co do tego logo - to ja w sumie sam nie wiem czy go tam umieszczac i jakie... heh kwestia gustu...

=======================================

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i czekam na zdanie innych uzytkownikow... :) oraz na zdjecia od Szczep-a...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez czarny8800 » Pn sie 04, 2008 16:18

Jak dla mnie użytkowanika ///M e34 od niedawana ;) to najważniejsze info na takiej stronie to :
1 Wszystkie info o modelu, czyli lata produkcji modele ogólnie dobrą historię dotyczącą tylko M5 E34
2. Baza serwisowa poparta opiniami, sprawdzonymi!!! a nie że ktoś tam klocki wymieniał:)
3.Info usterek i możliwości naprawy, na co uważać przy zakupie, i późniejszej eksploatacji.
4. Forum jest dobrym pomysłem, ale chciałbym aby było tylko dla właścicieli ///M e34 bo mforum jest dla wszystkich i to wystarczy już. Nie przypada mi do gustu na forum czytać info od forowiczów mających e30 318 lub e34 525d dla przykładu nikogo nie obrażając. Jednak będąc właścicielem ///M5 e34 ważne są trafne uwagi bo póżniej kończy się to bardzo drogo w przypadku napraw.

Jak coś jeszcze wymysle dam znać
bez prawka, a punkty się zbiera.
Avatar użytkownika
czarny8800
 
Posty: 207
Dołączył(a): Pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez mateush » Pn sie 04, 2008 19:04

Dino444 napisał(a):
mateush napisał(a):Aha i ja proponuje nie uzywac znaczka ("smigielka") BMW. Wg mnie zle sie kojarzy.


Morzna wiedziec dlaczego??? Z czystej ciekawosci.


Nie chce pisac offtopic, ale dla mnie ten znaczek to symbol dresiarstwa, palenia gumy, spojlerow ze szpachli, basu przez otwarte okna, picia wodki na zlotach, etc.
Nie wiem dlaczego, po prostu tak mi sie kojarzy :)

czarny8800 napisał(a):4. Forum jest dobrym pomysłem, ale chciałbym aby było tylko dla właścicieli ///M e34 bo mforum jest dla wszystkich i to wystarczy już. Nie przypada mi do gustu na forum czytać info od forowiczów mających e30 318 lub e34 525d dla przykładu nikogo nie obrażając. Jednak będąc właścicielem ///M5 e34 ważne są trafne uwagi bo póżniej kończy się to bardzo drogo w przypadku napraw.


Czy to zle ze jest otwarte? Wszystkie najwieksze swiatowe fora o M sa otwarte.
Posiadanie jakiegos tam auta nie jest rownoznaczne z pisaniem bzdur. Od tego jest administracja aby dyskusja byla na poziomie.
I chcialbym abys wskazal gdzie na tym forum jest cos nie na temat, co wg Ciebie jest nie tak (serio pytam, bez zadnych podtekstow).
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
mateush
Site Admin
 
Posty: 1238
Dołączył(a): Pt paź 06, 2006 18:53
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 997TT

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Camil » Pn sie 04, 2008 19:20

Mateush ma racje. Ma byc o ///M i jest tylko o ///M, zadnych offtopow. Jest dzial E34 i uwazam, ze wystarczy link do tego forum. To tak ode mnie :wink:
pzdr
Camil
 
Posty: 1181
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 13:32
Lokalizacja: Torun
Auto: e36s54

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Venom » Pn sie 04, 2008 19:58

czarny8800 napisał(a):Jak dla mnie użytkowanika ///M e34 od niedawana ;) to najważniejsze info na takiej stronie to :
1 Wszystkie info o modelu, czyli lata produkcji modele ogólnie dobrą historię dotyczącą tylko M5 E34
2. Baza serwisowa poparta opiniami, sprawdzonymi!!! a nie że ktoś tam klocki wymieniał:)
3.Info usterek i możliwości naprawy, na co uważać przy zakupie, i późniejszej eksploatacji.
4. Forum jest dobrym pomysłem, ale chciałbym aby było tylko dla właścicieli ///M e34 bo mforum jest dla wszystkich i to wystarczy już. Nie przypada mi do gustu na forum czytać info od forowiczów mających e30 318 lub e34 525d dla przykładu nikogo nie obrażając. Jednak będąc właścicielem ///M5 e34 ważne są trafne uwagi bo póżniej kończy się to bardzo drogo w przypadku napraw.

Jak coś jeszcze wymysle dam znać

Ad 1. Bedzie spelnione...
Ad 2. Hmm z tym troche ciezko - no bo jak zweryfikowac czy tak naprawde jakis warsztat jest godny polecenia. Wiekszosc z Nas chyba zajmuje sie swoimi Mkami w swojej okolicy... hmm mysle nad tym ale nie widze jakos w miare profesjonalnej realizacji tego punktu.
Ad 3. Hmm kwestia do zastanowienia. Mysle ze od tego jest forum...
Ad 4. Nie bede tworzyl innego forum dla kilku osob. Nie bede weryfikowal czy ktos nowy jest posiadaczem Mki czy nie. Podzielam zdanie Camil-a oraz mateush-a . Forum pozostanie otwarte bo uwazam ze tak jest lepiej. Nie wazne czy ktos jezdzi Mka czy nie - wazne ze ma cos ciekawego do powiedzenia. Poza tym nie zalezy mi na tworzeniu kolejnego forum o podobnej tematyce - bo poco cos dzielic? - skoro tutaj mamy dzial poswiecony M5 e34...

mateush napisał(a):Nie chce pisac offtopic, ale dla mnie ten znaczek to symbol dresiarstwa, palenia gumy, spojlerow ze szpachli, basu przez otwarte okna, picia wodki na zlotach, etc.
Nie wiem dlaczego, po prostu tak mi sie kojarzy :)

Heh - ten stereotyp grasuje wszedzie... Ty i tak jestes w dobrej sytuacji ze Mka Ci sie z tym nie kojarzy... :) bo niektorzy nawet tego nie rozrozniaja :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Szczep » Pn sie 04, 2008 22:05

Venom, ja do swoich zajęć zdjęciowych wrócę za tydzień,
tak więc chwilke to zajmie, zanim dostaniesz zdjęcia.
Napisz mi (choćby PW), jakie wielkosci tych fot potrzebujesz,
a i masz troszke czasu - jesli masz jakieś pomysły apropo interesujących
Cie ujęć - pisz. Ja tak czy inaczej przegrzebie ujęcia pasujące
na 'bannerki'.
Avatar użytkownika
Szczep
 
Posty: 445
Dołączył(a): Pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez Venom » Pn sie 04, 2008 22:51

Szczep napisał(a):Venom, ja do swoich zajęć zdjęciowych wrócę za tydzień,
tak więc chwilke to zajmie, zanim dostaniesz zdjęcia.
Napisz mi (choćby PW), jakie wielkosci tych fot potrzebujesz,
a i masz troszke czasu - jesli masz jakieś pomysły apropo interesujących
Cie ujęć - pisz. Ja tak czy inaczej przegrzebie ujęcia pasujące
na 'bannerki'.

Poszlo na PW... Dziekuje... :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez czarny8800 » Wt sie 05, 2008 12:24

mateush napisał(a):
Dino444 napisał(a):
mateush napisał(a):Aha i ja proponuje nie uzywac znaczka ("smigielka") BMW. Wg mnie zle sie kojarzy.


Morzna wiedziec dlaczego??? Z czystej ciekawosci.


Nie chce pisac offtopic, ale dla mnie ten znaczek to symbol dresiarstwa, palenia gumy, spojlerow ze szpachli, basu przez otwarte okna, picia wodki na zlotach, etc.
Nie wiem dlaczego, po prostu tak mi sie kojarzy :)

czarny8800 napisał(a):4. Forum jest dobrym pomysłem, ale chciałbym aby było tylko dla właścicieli ///M e34 bo mforum jest dla wszystkich i to wystarczy już. Nie przypada mi do gustu na forum czytać info od forowiczów mających e30 318 lub e34 525d dla przykładu nikogo nie obrażając. Jednak będąc właścicielem ///M5 e34 ważne są trafne uwagi bo póżniej kończy się to bardzo drogo w przypadku napraw.


Czy to zle ze jest otwarte? Wszystkie najwieksze swiatowe fora o M sa otwarte.
Posiadanie jakiegos tam auta nie jest rownoznaczne z pisaniem bzdur. Od tego jest administracja aby dyskusja byla na poziomie.
I chcialbym abys wskazal gdzie na tym forum jest cos nie na temat, co wg Ciebie jest nie tak (serio pytam, bez zadnych podtekstow).



Nie mówiłem że na tym forum jest coś nie tak. Co do mforum nie mam zastrzeżeń :wink:
Wychodziłem z założenia że będzie to strona strikte E34 m5 a prędzej czy później żeby nie przerodziło się to w klona mforum, biorąc pod uwagę że i tak wszyscy już są aktywnymi członkami na mforum.

Mi również smigiełka źle się kojarzy, ozatym po co papugować inne fora BMW.
bez prawka, a punkty się zbiera.
Avatar użytkownika
czarny8800
 
Posty: 207
Dołączył(a): Pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Polska strona poswiecona M5 e34

Postprzez kris/// » Wt sie 05, 2008 16:59

bardzo dobry pomysl. moim zdaniem forum powinno byc otwarte dla wszystkich -zawsze moga sie przydac porady(w dwie strony) kolegow ktorzy mieli stycznosc z s38 lub maja zamiar nabyc takowa.przydalaby sie zamiescic adresy warsztatow ktore znaja sie na m-kach a nie ucza i eksperymentuja na naszych autach.rejestracja m5 w pl- ciekawe ile jest sztuk ,trafiony pomysl .dzial projektow(jezeli maja zwiazek z s38 )tez jest ok
kris///
 
Posty: 286
Dołączył(a): N lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Następna strona

Powrót do E34 M5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość