Post
autor: allcar » czw sie 07, 2008 11:20
A czy warsztat przeprowadził jazdę testową?? W mojej opinii zaraz po zakończeniu prac związanych z wymiana zestawu sprzęgła warsztat powinien przeprowadzić jazdę testową polegającą na sprawdzeniu działania sprzęgła.
Wszyscy dobrze zorientowani wiedzą że sprzęgło powiedzmy nie dociera się aż w takim stopniu żeby zaraz po jego wymianie sprzęgło się ślizgało. Oczywiście nie twierdzę czyja jest wina w tej kwestii, ale jakby jazda została wykonana, to zauważono by problem ze ślizganiem się sprzęgła i uchroniłoby to klienta i warsztat przed takimi właśnie problemami, bo albo udałoby się od razu zidentyfikować przyczynę, przewód wysprzęglika, albo np. zareklamować sprzęgło, w każdym bądź razie nie doszłoby do takich sporów, a teraz jest tylko złość pomiędzy ludźmi.
Jak dla mnie to warsztat może mieć do siebie pretensję że takiej jazdy nie przeprowadził, bo zapewne nie puściliby klienta ze świadomością ślizgania się sprzęgła. Wtedy problemu by nie było. No inna sprawa jak warsztat miał świadomość że sprzęgło się ślizga i pozwolił na odebranie auta, ale tego jak było nie wiem, może odpowiednie osoby napiszą jak było.
Z wyrazami szacunku dla obydwóch stron sporu SebastianJ.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.