Strona 1 z 1
Moment dokręcania panewek S38B38
: pn sie 12, 2013 10:10
autor: ciah
Witam,
W bliżej nieokreślonym czasie planuję zrewidować dół swojego silnika i w związku z tym mam dwa pytanka:
1.Czy ktoś z Kolegów posiada może dane dotyczące dokręcania panewek korbowodowych/głównych w silniku S38B38?
2.W jaki sposób mierzy się luzy na pompie olejowej w S38 i jakie są ,,dopuszczalne'' wartości?
Pozdrawiam
Re: Moment dokręcania panewek S38B38
: pn sie 12, 2013 23:09
autor: BavarianWorks
ciah pisze:Witam,
W bliżej nieokreślonym czasie planuję zrewidować dół swojego silnika i w związku z tym mam dwa pytanka:
1.Czy ktoś z Kolegów posiada może dane dotyczące dokręcania panewek korbowodowych/głównych w silniku S38B38?
2.W jaki sposób mierzy się luzy na pompie olejowej w S38 i jakie są ,,dopuszczalne'' wartości?
Pozdrawiam
1. korby 5,30Nm i 60o, główne 20Nm i 50o. w obu przypadkach na mokro.
2. nie wiem, pewnie coś w granicach .10mm max, a osiowo .05mm. producent tego nie podał.
Re: Moment dokręcania panewek S38B38
: pn sie 12, 2013 23:39
autor: Zefffiros
BawarianWorks - nowy warsztat BMW zawitał do miasta

Re: Moment dokręcania panewek S38B38
: wt sie 13, 2013 10:37
autor: ciah
BavarianWorks pisze:ciah pisze:Witam,
W bliżej nieokreślonym czasie planuję zrewidować dół swojego silnika i w związku z tym mam dwa pytanka:
1.Czy ktoś z Kolegów posiada może dane dotyczące dokręcania panewek korbowodowych/głównych w silniku S38B38?
2.W jaki sposób mierzy się luzy na pompie olejowej w S38 i jakie są ,,dopuszczalne'' wartości?
Pozdrawiam
1. korby 5,30Nm i 60o, główne 20Nm i 50o. w obu przypadkach na mokro.
2. nie wiem, pewnie coś w granicach .10mm max, a osiowo .05mm. producent tego nie podał.
Bardzo dziękuję za rzeczowe informacje
